sweet stories
איך הסיפור? אני רוצה לדעת שאני לא סתם כותבת אז תגיבו מה אתם חושבים ואם יש משהו להוסיף או בקשות כל דבר אני אשמח לשמוע

אהבה כפולה- פרק 9 חלק א'

sweet stories 22/12/2014 1497 צפיות 4 תגובות
איך הסיפור? אני רוצה לדעת שאני לא סתם כותבת אז תגיבו מה אתם חושבים ואם יש משהו להוסיף או בקשות כל דבר אני אשמח לשמוע

למחרת, גיא נכנס לחדר שלי וצעק "אליסוווווון בוקר טוווווב!" יואו אני לא מבינה מה מאיה מוצאת בו הוא כזה קרצייה אבל שתיהיה שמחה איתו זה העיקר, שתיהיה שמחה בעיקר אחריי מה שקרה עם שון, הם יצאו שנה וחצי נראה לי ואז הוא בגד בה עם 2 בנות מהשכבה, מאיה יודעת על מישהי אחת אבל היא לא יודעת מי השנייה שהוא בגד בה איתה, לקח לה המון זמן להתגבר עליו ואני מקווה שגיא לא ייצא דפוק ויהרוס משהו.
קמתי מהמיטה והתחלתי להתארגן, בשעה 7:35 ליאם שלח לי הודעה "אני מתגעגע בואי נלך ביחד" ועניתי " טוב אז בשביל שלא נלך עם גיא תיהיה אצלי מתחת לבית ב- 7:50 ואני גם מתגעגעת אלייך נשיקות" .
בשעה 7:50 יצאתי למטה וראיתי את ליאם עומד ומחכה הוא היה עם הגב אליי, התרוממתי על קצות האצבעות ושמתי לו את הידיים שלי סביב העיניים שלו ואמרתי "תנחש מי" והוא ענה "אלוהים?" הוא סובב אותי ונישק אותי, "ליאם…. שלא יראו אותנו" אמרתי והתחלנו ללכת כשהידיים שלנו מתחכחות אחת בשנייה כי לא יכולנו להחזיק ידיים שלא יראו אותנו, למרות שאנחנו שומרים על זה בסוד אני מאושרת שאני עם ליאם, אפילו שאני לא אוכל לנשק אותו בבית ספר ורק במקום מסתור אני הכי שמחה בעולם!
נכנסנו לבית ספר ואני וליאם נפרדנו כל אחד לכיתה שלו,הוצאתי אנגלית והמורה התחילה ללמד. בערך באמצע השיעור הייתה דפיקה בדלת וזה היה ליאם, "אפשר שנייה את אליסון?" הוא שאל את המורה, והמורה ענתה "תעשה את זה מהר!!", קמתי מהמקום שלי ויצאתי אליו, הוא סגר את הדלת ומיד הצמיד אותי לקיר ונישק אותי, "אני לא יכולתי להתאפק יותר העובדה שאני יכול לנשק אותך מתי שאני רוצה אבל לא בבית ספר מחרפנת אותיי, הייתי חייב לראות אותך" הוא חייך חיוך קטן "רק תנשק אותי כבר!!" אמרתי לו וליאם המשיך לנשק אותי,אחרי כמה דקות נזכרתי בשיעור אנגלית המעצבן "ליאם יש לי שיעור אנגלית, בהפסקה ניפגש מאחורי אולם ספורט ונמשיך" אמרתי לו ונישקתי אותו הסתדרתי קצת וחזרתי לכיתה.
שאר השיעור עבר מהר והיה צלצול, זרקתי את השקית של הסנדביץ' לפח שמתי קצת לובלו וירדתי למטה למאחורי האולם.
ראיתי את ליאם נשען על הקיר של האולם ומחכה "למי אתה מחכה?" שאלתי אותו "סתם לחברה היפה שלי" הוא ענה רצתי אליו וחיבקתי אותו ונישקתי אותו מלא פעמים "החצי השני של השיעור עבר לי מהר אבל עדיין היה לי קשה בלעדייך" אמרתי לליאם ונישקתי אותו שוב פעם.
ליאם נישען על הקיר ואני שמתי את ראשי על הברכיים שלו, ליאם שיחק לי בשיער ודיברנו קצת, "חייבים לשדך בין מאיה וגיא" אמרתי לו "כן, צריך, את יודעת ממתי הוא אוהב אותה?"
הוא אמר ושאל "לא כל כך ממתי?" עניתי "הוא אוהב אותה מלפני שלוש שנים לפני שהיא התחילה לצאת עם שון" הוא אמר לי "מאיפה אתה יודע? הוא אמר לך?" שאלתי כשאני לא מבינה "כן הוא אמר לי, הבנים כמו אצל בנות גם אנחנו מדי פעם מדברים עליכן אנחנו לא מדברים על ספורט וסקס וכל הדברים האלה טוב לא תמיד" נרבצתי לו קלות על הכתף "מה זה מדברים על סקס?" שאלתי כשאני צוחקת "סתם סתם זה היה בצחוק אני לפחות לא מדבר על סקס", לפתע היה צלצול "לאאא!!" אמרתי מבואסת ליאם התרומם מהרצפה והתנקה הושטתי לליאם את הידיים שלי שיעזור לי לקום, קמתי על הרגליים ישר לזרועות של ליאם חיבקתי אותו לא רציתי לעזוב, אני כל כך אוהבת אותו ומאושרת איתו.
"טוב אליסון היה כבר צלצול נתראה בהפסקה הבאה" הוא אמר והתחיל ללכת "רגע! שכחת משהו" רצתי אליו ונישקתי אותו.
הגעתי הביתה אחרי יום מעצבן בבית ספר, נשכבתי במיטה וזרקתי הכל לצד רק שפתאום הטלפון צלצל לי, זו הייתה זואי.
"אליסון אני צריכה לומר לך משהו שאני מסתירה כבר הרבה זמן, אני יכולה לבוא אלייך?"


תגובות (4)

מתה על הסיפור שלך מהמם תעשי פרקים ארוככככייייםםם ותקראי פליז את הסיפור שלי המוות לוקחת החיים מחזירים

22/12/2014 01:33

מעלפףףףף ותמשיכי דחוף וצעדי פרקים יותר ארוכים פליז

22/12/2014 01:47

תמשיכייייי דחוף

22/12/2014 07:40

סבבה אני אעשה האותם יותר ארוכים

22/12/2014 08:54
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך