אני פעם ראשונה כותבת פה. אז תגיבו כדי שזה יתן לי כח להמשיך..
אשמח לשמוע אהרות והערות

אהבה לא מוכרת פרק 1

08/09/2013 674 צפיות תגובה אחת
אני פעם ראשונה כותבת פה. אז תגיבו כדי שזה יתן לי כח להמשיך..
אשמח לשמוע אהרות והערות

אני זוהר עולה לכיתה יא' לומדת בפנימיה בדרום.
היום הראשון ללימודים.
זוהר יפשלי את לא מבינה כמה התגעגעתי אלייך! חודשיים שלמים לא לראות אותך זה בלתי נסבל!
חייכתי חיוך גדול וחיבקתי את שקד חזק חיימשלי אני אוהבת אותך!! שקד זה החצי השני שלי. אנחנו חברות מכיתה ט אבל זה כאילו אנחנו מכירות כבר שנים. היא ילדה יפה ומושכת. שיער בלונדיני מתולתל ושובב, ועיינים ירוקות וכנות היא רזה ונמוכה ויש לה חבר מיב' קוראים לו סתיו והוא מאוהב לה בחיים.. ילאה בואי ניכנס נראה את כלם וגם את החדשים של ט'…
חדר אוכל נראה כמו לול תרנגולות, כלם מתרגשים להיפגש שוב. לפתע הרגשתי שמישהו מלטף אותי בגב כמו שרק אחד יודע. "אלירן" הסתובבתי אליו ועיקמתי את הפרצוף. הוא האחרון שאני רוצה לראות עכשיו… מה איתך נסיכה שלי? אני יודע שהתגעגעת אליי, גם אני אלייך. כן בטח רתחתי מזעם, התגעגעת לכאפה שהחטפתי לך אחרי שצירפתת את אלין הצרפתיה הילדה הכי זורמת בבית ספר??? הוא עמד חסר אונים והתחיל להתנצל ולבלבל לי את המח על כמה שהוא מצטער ועל כמה שהוא אוהב אותי… חארטה אבל אני כבר לא שמעתי כלום. הייתי מהופנטת! עמדה שם באמצע החדר ילדה יפה עם עיניים שחורות וגדולות ופנים חלקות כשל בובה שיער שחור גולש עד מותניה כשהסתכלתי אליה הבנתי מזה להסתנור. מלא ילדים וילדות מקיפים אותה ואת חברותיה. כנראה הפופולאריות של השנה… נעצתי בה מבט ארוך לא הצלחתי להפסיק היא הסתכלה סביב בחוסר ענין מהילדים שסביבה ולרגע העיניים שלנו נפגשו. זה היה רגע ארוך ויפה שרציתי לאצור ולגנוז אותו לנצח! היא שלחה מבט שובב. אווצ' שקד משכה אותי אחריה שלחתי מבט אחרון ויצאתי לחצר. אבל ידעתי בלב שזה לא מספיק לי. אני רוצה לראות את היופי שלה שוב! את המבט הטהור שבעיינים את השפתיים המלאות שנראו כמו תות בשרני שקורא לך רק לטעום מהם! אני לא יודעת מה קרה לי אני בחיים לא הסתכלתי על בנות כך. אבל כלום לא איכפת לי אני רוצה רק לראות אותה שוב…


תגובות (1)

תמשיכי

09/09/2013 00:59
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך