אהבה לא צפויה ~פרק 2~

LeraIceCreamHunter 31/10/2015 712 צפיות אין תגובות

"ולריה, צאי מהמקלחת את עוד תאחרי לבית הספר…!"
"טוב אמא שנייה אני יוצאת…"
התעוררתי אחרי הריצה שלי בשבע ורבע, והלכתי להתקלח.
יצאתי מהמקלחת והתלבשתי, לבשתי חולצת בית ספר לבנה עם סמל של "בית ספר רבין",
ג'ינס כחול כהה ונעלי אולסטאר גבוהות בצבע לבן, יבשתי את השיער סירקתי אותו והשארתי אותו פזור…
"בוקר טוב אמא בוקר טוב שנטי", אמרתי כשירדתי למטה, שנטי עוד פעם באה אליי עם הכדור והפעם היה לי קצת זמן לשחק איתה,זרקתי לה כדור פעם פעמיים וכמו תמיד היא התייאשה להביא לי אותו ונשכבה על הרצפה.
"ולריה בואי תאכלי אני אסיע אותך ואת ניקה לבית הספר".
"מה יש לאכול אמא", אני לא ממש רציתי לאכול, אבל הבטן שלי בכל זאת קירקרה כמו מטורפת אז לא הייתה לי ממש ברירה.
התיישבתי לאכול את החביתה שלי, וקיבלתי הודעה בווצאפ, יא"3 שליטעע!
"הכיתה שלנו פתחה שוב קבוצה" , למה הם תמיד פותחים קבוצות, הם לא יכולים פשוט לשנות את השם של הקבוצות הקודמות שלנו, נישארו לי קבוצות של הכיתה כשעוד הייתי בכיתה ז'.
"נו ואיך קוראים למחנכת שלכם", כן…זה מה שמעצבן בהורים, הם אף פעם לא מקשיבים, אמרתי אמא שלי לפחות מאה פעמים מאז יום הגיבוש שהיה לנו.
" קוראים לה סיוון אמא, אמרתי לך את זה כבר מאה פעמים, מה את אף פעם לא מקשיבה לי".
"אני לא יכולה לזכור הכל ולריה, יש לי הרבה סידורים על הראש, טוב אני רואה שסיימת לאכול, תתקשרי לניקה ותאמרי לה לצאת"
לקחתי את הטלפון ושלחתי לניקה הודעה, "תצאי לייד הבית אני באות לאסוף אותך"….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך