אהבה לא צפויה ~פרק 3~

LeraIceCreamHunter 31/10/2015 730 צפיות אין תגובות

\\\"ולריההה, ניקהה…!\\\"
לא הבנתי מי צעק את זה, אני וניקה נכנסנו לשער בית הספר וראינו את מיראל רצה לכיוון שלנו.
\\\"אומייגד לגמרי שחכתי שהיא עוברת השנה לרבין\\\", עוד שנייה בכיתי כשאמרתי את זה, מיראל לא הייתה איתנו שלוש שנים בבית הספר אלה בבית ספר אחר, ועכשיו היא סוף סוף איתנו ביחד.
\\\"כן גם אני\\\", אמרה ניקה, היא גם נראתה נורא נרגשת.
רצנו אלייה גם והתחבקנו חיבוק קבוצתי, ילדים הסתכלו עלינו כמו על משוגעות, אבל למי אכפת, ז לא אמור לעניין אותם מה אנחנו עושות, או לעניין אותנו מה חושבים עלינו.
\\\"טוב בואו ניכנס לכיתה, באלי כבר לראות את הילדים מהכיתה\\\", אמרתי נרגשת, זה תמיד מרגש אותי להגיע שוב לבית הספר ולראות את הילדים מהכיתה שלי, נורא התחברתי אליהם, כיף איתם, אבל יש בעייה אחת יחידה לגביהם, הם לא נותנים ללמוד, ותמיד מפריעים, שזה לא טוב…
עלינו במדרגות וראיתי הרבה מאוד פנים לא מוכרות וחדשות, אלה כנראה הילדים מהבית ספר בקצה השני של העיר, הוא נסגר מסיבה כלשהי.
באתי להיכנס לכיתה וראיתי אותה, הילדה שנתקעתי בה היום בבוקר, היא ראתה אותי והסתכלה עליי במבט שטני.
\\\"ולריושש התגעגתי אלייך\\\", זאת הייתה לירון, ילדה מהכיתה שלי ושל ניקה, היא חיבקה אותי ואת ניקה, התגעגתי אלייה.
\\\"לירון תכירי, זאת מיראל החברה הכי טובה שלי ושל ניקה\\\", אמרתי.
\\\"נעים מאוד, אני מיראל\\\", אויש אני כל כך מתה על מיראל,אני לא מאמינה שאני סוף סוף איתה באותו בית ספר.
\\\"טוב בואו נצא להסתובב\\\", ניקה הייתה נורא נרגשת ולחוצה כשהיא ביקשה שנצא להסתובב, אבל מי יודע אולי סתם דמיינתי, בכל מקרה, אני אשאל אותה כשאני היא ומיראל נהיה לבד….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך