Hubabuba57
אהבתם??

אהבה לא צפויה-פרק 9

Hubabuba57 31/07/2016 1040 צפיות 7 תגובות
אהבתם??

הסתובבתי אליו בחזרה.
"אף פעם אל תדחוף אותי!" צרחתי.
"וגם אף פעם אל תגיד לי מה לעשות."
הפרצוף שלו נהפך מדואג לנואש.
"בבקשה שח,פשוט תיכנסי."
ההתחננות שלו הייתה כל כך אמיתית,העיניים שלו גדולות,אני כמעט נכנסתי אבל הצילחו להגיע מאליינו שלושה דמויות.
"אתה החזקת אחורה על זה אביה?" אחד אמר,נכנס לאור הפנס רחוב.
הוא לא היה גבוה כמו אביה,אבל הוא היה שרירי. הוא הריץ את עיניו עלי כאילו שאני חתיכת בשר הוא אמר "גיליתה חתיכת תחת חדש ואפילו לא העזת לספר לאחים שלך?"
"אחים?" אני לחשתי.
"רק באופן מטאפורי חמודה." הבן השרירי ענה.
"ואחים משתפים אחד את השני בהכל,הכל." הגב של אביה הסתיר את המבטים המטרידים של הבן השרירי.
"רן" אביה אמר,הקול שלו של רוצח.
"תעוף מפה לפני שאני אעיף אותך."
רן צוחק.
"אני יודע שאתה אוהב לך חתיכת תחת,אם אתה מזיין את זה או מכה את זה,אבל אני בטוח שאתה לא תוכל לקחת את שלושתיינו." שני הבנים האחרים שכנראה היו תאומים וחסרי היגינה,נכנסו למעגל.
"אבל לפני שכל אחד ממנו אקבל טעם מהילדה."
הייתי צריכה להיות מתה מפחד,לכל הבנות בגילי היו סיוטים מסיטואציות כאילו.
אבל לא הייתי. אם זה היה הידיים הכפופות של אביה,או הכעס שמתגלגל ממנו,הרגשתי הכי רגועה שיש.
"בוא נראה איך זה ילך לכם" אביה אמר.
"יאללה חתיכת חארות,מי הולך להיות הראשון שאנסה?" הוא הצביע עם ידו עליהם וחיכה.
חיכינו לכמה זמן.
אף אחד,הכי הרבה התואמים המלוכלכים היה נראה שהוא היה הולך לבוא.
אבל מהמבטים שהם נעצו באביה הייתה יכול להיות בטוח שהם כבר החטיפו אחד לשני מכות.
"אנחנו נעזוב אותכם" רן אמר סוף סוף.
"ניתן לך לגמור עם מה שבאת לפה,זיון קיצי אחרון." אביה עשה קול של חיה יותר מאיש.
"זה צעד חכם,לא שזה הולך לעצור אותכם מלקבל מכות בתחת,פעם הבאה שאני אראה אותכם."
"כמו תמיד אביה,נעים לעשות איתך עסקים." רן אמר הולך אחרי התואמים שכבר חצי דרך לבית.
"ומילת עצה לך ילדונת," הוא אמר,צועד לצד שהוא יוכל להיסתכל עלי. כשהוא תפס את מבטי חיוך מטריד עלה על פרצופו המגעיל.
"תהיא בטוחה שהוא אשתמש בקונדום.את לא רוצה לתפוס את המחלות שיש לו שם למטה."
כל הגופה של אביה קפצה קדימה,הוא רצה לרוץ אחרי הבנים האילו ולעשות מה אני יודעת אליהם. אבל הוא עצר להתבונן בי. הכתפים שלו ירדו וידיו חזרו למקומם ליד גופו. הוא נרגע.
ציפיתי ממנו לרוץ אחריהם ולהיות טיפשי,אבל הבן הזה החליט להישאר אחורה ולהגן עלי.
"הי חתיכות זין!" צרחתי על השלישייה ההולכת. לא יכולתי לראות אם הם עצרו,אבל אני מאמרת שכן. אני הקפדתי על זה שאני אהיה מתחת לאור בכדי שהם יוכלו לקבל את ההודעה השלמה שלי.
אני הרמתי את האצבע האמצעית שלי וצרחתי "יש מספיק מזה לשתף!"
"מה באלוהים את עושה שח?" אביה לחש ותפס אותי מאחוריו.
"לא אפילו טיפה ממה שאני רוצה לעשות." אמרתי שהתגובה היחידה שקיבלתי זאת הייתה הצחוקידה שלהם.
"תקשיבי,אני אוהב את כל הביטחון והאי נתינה לאנשים להגיד לך מה לעשות,באמת" אביה אמר
"אבל את לא יכולה להתעסק עם אנשים כמו אילו."
"אנשים כמו אילו,או אחים כמו אילו?" אמרתי עם המון לחץ שקופץ ממני.
אביה נאנח.
"אילו האחים שלך?" האמת שאמרתי תפילה מהירה,מתפללת שזה לא יהיה נכון.
"באיזשהו דרך" הוא הגיב,סוגר את עיניו.
"באיזו דרך?" בפתיחת עיניו,הוא ניגש לידי והחזיק אותה.
"בדרך שלא חשובה."
"אז שילכו להזדיין." אמרתי,נותנת לו לקחת את ידי.
"אני הייתי צריכה להחטיף להם,הם רק הצגה."
"לא" הוא אמר באגריסביות. "בבקשה שח. זה טיפוס האנשים בלי שום הצגה,הם מצליחים להכניס את שיניהם לתוך בלי שום אזהרה." הוא דחף אותי קרוב אליו.
"אל תתעסקי איתם. אם את רואה אותם באים ברחוב,תעברי לצד השני." זה קיבל ממני גלגול עיניים. הוא אל בטוח הגזים. אני בטוחה ששלישיית המטומטמים עשו המון סמים ופשעי רחוב,אבל הם לא היו מספיק אמיצים לעשות דברים שיתנו להם זמן בכלא.
"שיט,שח" אביה אמר מרים את ידיו מאחרוי צווארו.
"זה בידיוק הסיבה שאמרתי לך להיתרחק. בכדי שלא תמצאי את עצמך בתוך החיים החרא שלי." עכשיו המילות אזהרה שלו,מתחילות להיות יותר מובנות.
זה הקטע,אם להיתרחק ממנו עשה אותי טיפשה,אני אף פעם לא רציתי להיות חכמה יותר.
"אביה" אמרתי.
הוא הסתובב והתבונן בי במבט רגיש.
"כן?"
"תנשק אותי." ואחרי שנייה של מחשבה הוא עשה רק זאת.


תגובות (7)

את כותבת פשוט מושלםםםםםם מצפה בקוצר רוח להמשך :)

31/07/2016 22:00

    תודה רבה! עומד פרק אעלה בקרוב!

    01/08/2016 02:14

יאווווווו אני לא מאמינהה ???????????? מושלםםםםם תמשיכי מהממת!!❤

01/08/2016 02:03

    את מהממת! תודה על התמיכה התמידית!!

    01/08/2016 02:15

מוששלם ממש מתחת אותי תמישכייי

01/08/2016 09:33

מהממםם!! את כזאת מוכשרת תמשיכי דחוף

02/08/2016 01:19
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך