מילנה פינחסוב
מקווה שנהניתם זה הפרק הריאשון ונסיפור הריאשון תגיבו בבקשה לילי אחותה של קטרין היא בת 15 וחצי....
תגיבו!

אהבה לא שקרית פרק 1

מילנה פינחסוב 13/12/2012 1092 צפיות 10 תגובות
מקווה שנהניתם זה הפרק הריאשון ונסיפור הריאשון תגיבו בבקשה לילי אחותה של קטרין היא בת 15 וחצי....
תגיבו!

"איזה כיף, מחר יש לי יום הולדת אני יהיה בת 18" חשבתי לעצמי…………..
לא יכלתי להרדם כל הלילה ממחשבות מה ההורים שלי יקנו לי?………
ולבסוף נרדמתי..
~בוקר~
אחותי לילי באה בצעקות לחדרי:"קומי קטרין היום יום ההולדת שלך את לא יכולה לבלות אותו במיטה"….. קמתי באיטיות רבה………. איפה אמא ואבא? שאלתי את לילי
"הם נסעו לעבודה" ענתה לי לילי. עיניי התמלאו דמעות ועצב… חשבתי לעצמי "אפילו ביו הולדת שלי הם לא יכולים להשאר בבית"…
לבשתי טייץ שחור מבריק שמתי לק שחור לבשתי כפפות שחורות חולצה נופלת עם סמל של גולגולת
שרשרת ארוכה ונעליי אולסטארט גבוהות. כשיצאתי מהחדר לילי הייתה בשוק טוטאלי ואמרה לי " קטרין את נראת כמו פריקית לאן את הולכת ההורים יכעסו עלייך אם תלכי שוב למועדון שהיית בו אתמול חזרת שתוייה לגמרי הם אמרו לי למסור לך שאת מרותקת לחודש ואסור לך לצאת מהבית"!!!
אמרתי לה לילי חמודה שלי אני בת 18 היום אין לי מי שקובע עליי יותר וחוץ מזה זה החלטה שלי איך שאני נראת ואת תעשי לי טובה אל תגידי שהלכתי למועדון אחרת כל הפוסטרים של וואן דרייקשן המטומטמים שלך יהיו בפח! הבנת אותי?! את יכולה לקפוץ לי! אמרתי לה אבל הרגשתי שלא מגיע לה יחס כזה בכלל אני לא הבנתי באותו רגע מה נכנס בי…….. הרגשתי רע עם עצמי. יצאתי מהבית עם האייפון שלי וטרקתי את דלת הבית והמשכתי ללכת לכיוון המועדון…
במרחק מטר מהמועדון ראיתי חבורת בנים צופה בי הם היו מוכרים לי מאוד היו להם עיניים כל כך יפות לכולם טבעתי בהם הרגשתי רגש שנאה ואהבה ואז הבנתי שזה וואן דרייקשן בכבודם ובעצמם!
אני עוברת בפניהם והם מביטים בי רציתי להיכנס ומישהו מהם קם אליי הוא היה חתיך ברמות עם פס צהוב בשיער והבנתי שזה היה זאין הבחור שלילי שרופה עליו.
" איבדת משהו פה?" שאלתי אותו בזמן שהתרחקתי ממנו…
"אותך" הוא ענה לי
"כמה שאני יודעת אני לא שייכת לאף אחד"! עניתי לו בעצבים
התקרבתי אליו בחיוך ממזרי "אין לך מושג עם מי הסתבכת"! אמרתי לו הוא אמר לי לפני איך שאת נראת אני ממש מפחד! ענה לי בזלזול……
פתאום אני רואה את לילי רצה אחריי הוא אמר עוד פריקית קטנה נחמד לא יהיה משעמם לי לפגוש שתי בנות יפיפיות ראיתי שלילי לא האמינה שהיא רואה את וואן דרקשיין חיבקה והצטלמה איתם
היה ממש נחמד..
פתאו עצרה מכונית פארי שחורה ומשם דוד שלי יצא אמר לי שהוא רוצה שאני יחזור הביתה ויוריד את הלבוש המגעיל הזה…
עניתי לו "קפצו לי כולכם"! ונכנסתי למועדון….
שאלתי את זאין דוד שלי נסע?
כן הוא ענה ולילי נשארה עדיין בשוק ממה שאמרתי לדוד שלי מייק היא אמרה לי למה את כול כך רעה אליי?
אמרתי לה " את באמת רוצה לדעת וכל הבנים חייכו עליי את קרצייה ותעזבי אותי עופי ממני אני שונאת את המשפחה הזאת אני לא חוזרת היום הביתה ואני מזהירה אותך לא לחפש אותי!"
נכנסתי למועדון והתחלתי לרקוד הייתה מוזיקה רועשת במיוחד עם קצב כמו שאני אוהבת זה המקום היחיד שהיה לי באמת כיף בו…
הם נכנסו אחריי שוב וחייכו התיישבתי מול הברמן והזמנתי משקה חזק במיוחד כל החבורה התקרבה אליי…
" מה אתם רוצים קרציות? תנקו את הריר אני לא מתכוונת לנקות אחרייכם!"
הוא משך אותי לרחבת הריקודים התקרב אליי מה אתה עושה? שאלתי
תכף תביני נישק אותי וכמעט לא טרפתי לו את הפה היינו ככה 10 דקות ולואי,ליאם,נייל והארי היו בשוק ממה שעשיתי לזאין…
התנתקנו מהנשיקה דחפתי אותו ואמרתי לו בחיים אל תנשק אותי ככה יותר אני שונאת אותך ואת כולכם…ויצאתי בריצה כשעל שפתיי ההרגה הנהדרת של הנשיקה והבנתי שהתאהבתי בו אבל הוא מושלם לא ידעתי מה לעשות הוא שאל אותי אבל כן אהבת רואים את זה עלייך פריקית שלי…
אני לא שלך ולא של אף אחד….
הוא שאל את לילי איך קוראים לאחותך?
קטרין וזה המספר שלה…xxxxxxxxxxxxx
לקחתי את לילי ורצתי איתה הביתה….. זאין התקרב לחברה ואמר הוא מדהימה נכון?
לואי אמר היא מושלמת אבל פסיכית היא מקללת את כל מי שלא מוצא חן בעינייה זה מטורף
ותסתכל איך היא לבושה זה מטורף.
מה אכפת לי איך היא לבושה?! טבעתי בעיניים שלה מזל שיש את אחותה היא נתנה לי את המספר….
~נקודת מבט של קטרין~
כל הדרך הביתה הייתי בשקט חשבתי על הנשיקה שלו ואיך הוא נראה פשוט מושלם! אבל אז אמרתי לעצמי אסור לך להתאהב באף אחד שלא ישברו לך את הלב שוב!
בבית ישבו אמא ואבא רותחים מכעס נכנסתי וראיתי ש………………………
~המשך יבוא~


תגובות (10)

למה את לא שמה את זה בסיפורי מפורסמים ?! זו כבר פעם שנייה שאת עושה פרק על ואן דירקשיין ולא שמה את זה בסיפורי מפורסמים .

13/12/2012 04:21

שוקווווווווו!!!!!!

13/12/2012 04:22

הייי נעמי @.@
יש לי סקייפ חדש תחפשי אותי שם
Nonolovecats

13/12/2012 04:25

שימי בבקשה בסיפורי מפורסמים :)

13/12/2012 04:28

תמשיכי

13/12/2012 04:28

ממש טוב הסיפור מתי את מלה עוד פרק ??… כדי לך להוסיף בציטוטים " _ " זה יהיה טוב לקריאה אבל בגדול זה ממש טוב

13/12/2012 04:31

אממממ זה קצת טס לי מהר מידי… תאיטי… מציעה להתחיל מהתחלה, ועד החלק שהיא רואה אותם רק שיהיה הפרק הראשון.. תתארי יותר.. קחי את הזמן.. עם כל מה שקרה בפרק הזה היית יכולה לעשות שלוש פרקים ארוכים מאוד… אם את צריכה עזרה אני בקיק shahafpalas בהצלחה… ובאמת תעבירי את זה למפורסמים..

13/12/2012 04:44

אני מצטערת שככה זה נפל עליכם פשוט אני גם סוג של פריקית אז ככה שזה היה רעיון שלי לכתוב אני ממשיכה

13/12/2012 04:49

טוב אני מעבירה לסיפורי מפורסמים אבל יהיה שם אהבה והרבה

13/12/2012 04:51

ממש יפה,אני מציעה לך לשים את כל מה שהם אומרים במירחאות כדי שזה יהיה ברור יותר,תאטי קצת וחוץ מזה זה מושלם!

13/12/2012 09:53
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך