Love is in the Air
אני יודעת שהפרק הראשון לא כל כך מעניין אבל מהפרק השני מתחילה העלילה.
ישמח לכל תגובה:)

אהבה לא תמיד קלה-פרק 1

Love is in the Air 24/09/2013 604 צפיות 4 תגובות
אני יודעת שהפרק הראשון לא כל כך מעניין אבל מהפרק השני מתחילה העלילה.
ישמח לכל תגובה:)

פתחתי את העיניים בבוקר וישר לקחתי את האייפון שלי להתעדכן מה פספסתי בזמן שישנתי את שנת היופי שלי. להפתעתי הגדולה גיליתי שאחותי החורגת ניקול מישראל השאירה לי הודעה:" אחותיייי מחכה לך היום בשדה תעופה ב8,מתה לפגוש אותך!!" ופה נזכרתי שהיום יש לי טיסה לישראל..
חשבתי לעצמי "או מיי גווווד!!" לא הספקתי לארוז מזוודה והכי גרוע נישאר לי רק 4 שעות עד לטיסה!! קמתי מהר מהמיטה הוצאתי את המזוודה והתחלתי לזרוק לתוכה את כל מה שהיה לי בארון: חולצות,גופיות,שמלות,שורטים..בקיצור הכלללל! התארגנתי הכי מהר שאני יכולה והזמנתי מונית לשדה תעופה.
סגרתי את המזוודה,שמתי את משקפיי השמש האהובים עליי של ג'ורג'ו ארמני וירדתי למטה איפה שחיכתה לי המונית. תוך רבע שעה הגעתי לשדה תעופה שלחתי את המזוודה שלי למטוס וכמובן לא יכולתי שלא להכנס לדיוטי-פרי ולקנות איזה מתנה נחמדה לאחותי וכמובן בקבוק קוניאק טוב. לאחותי בחרתי בושם חדש עם ריח מטריף של שאנל וכמובן ערכת איפור של דיאור. לא שמתי לב איך הזמן עבר והטיסה הייתה אמורה לצאת כל רגע,שילמתי מהר על המתנות ונכנסתי מהר למטוס.טסתי כמובן במחלקה ראשונה כי בכל זאת, זאת טיסה של 14 שעות ואני יותר מידי מפונקת מכדי לטוס עם כל שאר האנשים.
לאחר 14 שעות טיסה סוף סוף נחתתי בישארל. קיבלתי את המזוודה שלי והלכתי ישר ליציאה ועם כל צעד שלי הלב שלי פעם בחוזקה יותר ויותר גדולה,זה מההתרגשות שאני הולכת לפגוש את אחותי!! הפגישה שלנו מילאה אותי בשמחה,חום ואהבה שהיו כל כך חסרים לי האמריקה הרחוקה.. אחותי תפסה ביד אחת את המזוודה שלי ובשניה את היד שלי ובריצה קלה הביאה אותי לאוטו האדום הנוצץ שלה עם גג הנפתח. קפצנו לתוך האוטו ונסענו הביתה.ידעתי שחיכה לנו ערב ארוך של השלמת פערים וכמובן המון הפתעות. אחרי שהשלמנו פערים פירקתי את המזוודה ושניינו נפלנו לשינה עמוקה.


תגובות (4)

נשמע מעולה מחכה להמשך

24/09/2013 02:38

תודה רבה,המשך יבוא:)

24/09/2013 02:40

נשמע ממש יפה תמשיכי

24/09/2013 03:31

תודה רבה,בקרוב יבוא הפרק השני:)

24/09/2013 03:42
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך