Love is in the Air
היי כמו שהבטחתי העלתי עוד פרק ישמח לתגובות:)

אהבה לא תמיד קלה- פרק 2

Love is in the Air 24/09/2013 783 צפיות 2 תגובות
היי כמו שהבטחתי העלתי עוד פרק ישמח לתגובות:)

כשפתחתי את העיניים גיליתי שאני נימצאת לא בבית שלי בלוס אנג'לס, אלה בבית של אחותי ניקול, באילת! התרוממתי מהמיטה וישר ניגשתי לחלון עם וילון ארוך עד הריצפה.פתחתי את החלון ובפני ניפתח נוף מדהים לים וכמובן להמון חתיכים ישראלים! קפצתי חזרה למיטה והתחלתי לנהר את אחותי ולצעוק:"קומי כברר י'פדלאה!!". אחותי פתחה את עינייה, הביטה בי במבט ישנוני וקמה מהמיטה. אני לאומתה הייתי ערנית ונירגשת לקראת יום חדש. בנתיים שאחותי הלכה להכין קפה,אני לא בזבזתי את הזמן סתם,שלפתי מהתיק שלי את האייפון ומיהרתי להתעדכן בכל החדשות,לענות להודעות סמס,וכמובן לצייץ בטוויטר ולעדכן סטטוס בפייסבוק!
אחותי ניקול נכנסה לחדר עם שתי כוסות בידיים ונתנה אחת לי.הכוס הייתה מלאה בקפה ארומטי שריחו מילאה את כל החדר בריח נהדר. שניינו התיישבנו בשולחן הקפה שעמד ליד החלון,הדלקנו סיגריה ובהינו בנוף המדהים. לאחר שסיימנו לעשן ולשתות את הקפה של הבוקר אחותי פתאום קמה מהכיסא,ניגשה לארון, והתחילה לחפש שם משהו תוך כידי שכל הבגדים מהארון עפים על המיטה והריצפה. הסתכלתי עלייה ועיקמתי פרצוף.לאחר 10 דקות של חיפושים סוף סוף היא שולפת מהארון שקית בצבע וורוד ומביאה לי אותה.אני הייתי מאוד סקרנית לדעת מה יש שם ולכן ללא ביזבוז זמן פשוט פתחתי את השקית ,ושלפתי משם ..בגד ים מהמם!הסתכלתי על אחותי במבט שאומר:"או מיי גוד זה פשוט מעלףףף!" והבאתי לה חיבוק ענק ונשיקה בלחי שמשמעותה הייתה תודה על המתנה.
ניקול שמחה מאוד שאהבתי את המתנה ואמרה:"טוב יאללה תמהרי ללבוש אותו,אני יחכה לך באוטו למטה,אנחנו יוצאות לים". היא לקחה את המפתחות של האוטו,שמה את משקפיי השמש שלה ומיהרה לצאת מהדירה. אני כולי בהתרגשות שמתי על עצמי את הבגד ים,לקחתי את המשקפי השמש שלי ,כובע רחב שוליים ,תיק מלא בקרמים ושמנים לשיזוף ויצאתי מהדירה.כשירדתי למטה ניקול כבר חיכתה לי באוטו. קפצתי לאוטו ושניינו נסענו ל "אקווה ספורט ביץ' ".
כשהגנו לחוף אני התנהגתי כמו ילדה קטנה, בגלל שישר רצתי למים בלי למרוח קרם הגנה אבל עברה לי מחשבה בראש"למי אכפת!". אחותי בנתיים לקחה את כל הדברים מהאוטו,והניחה אותם ליד המיטות שיזוף שלנו. לניקול ניגש איש מוזר וזקן, והביא לה מגבות נקיות. אני בנתיים התפלשתי בתוך המים ונהנתי מהחיים. לאחר חצי שעה בערך החלטתי סוף סוף לצאת מהמים ולהצטרף לאחותי. בזמן שהתנגבתי ,ניגשה אליינו מלצרית וניקול הזמינה שתי מאחיטו ואחרוחת בוקר ישראלית מפנקת.לאחר שסיימתי להתנגב נשכבתי על מיטת השיזוף,שמתי את המשקפי השמש,מרחתי שמן שיזוף וכיסיתי את הפנים בכובע רחב שוליים.מהרגע הזה לא ראיתי שום דבר אבל חוש השמיע שלי התחדד. פתאום אני שומעת מרחוק קול גברי שצועק:"היי,ניקול! מה קורה,נשמה?". הרמתי טיפה את הקובע כדי לראות מי זה צועק ככה אבל כל מה שראיתי זה מיטת שיזוף ריקה ליידי,ועלייה הפלפון של אחותי.חשבתי לעצמי:"מעניין לאן ניקול נעלמה..אה יש מצב היא הלכה לפגוש את הבן אדם הזה שצעק מקודם..". הנחתי את הכובע חזרה על הפנים ולפתע שמעתי שוב את הקול הגברי ההוא שצעק:"היי בובה אפשר להכיר?". אני לא ישר הבנתי שהוא פנה אליי,רק אחרי כמה דקות החלטתי לוודא שהוא פנה אליי. התרוממתי מהמיטת שיזוף,הורדתי את הכובע רחב השוליים,וזרקתי מבט קודם על אחותי ואז על הבחור שעמד ליידה. הוא חייך אליי וקרץ לי.באותו הרגע עברה לי מחשבה בראש:"מי זה ומה הוא בכלל קורץ לי ולמה הוא מדבר עם אחותי?!". מתוך נימוס חייכתי אליו חזרה,וקראתי לניקול שתבוא לרגע. אחותי ניגשה אליי ואמרה:" דרך הגב זה ידיד שלי מייקל כהן וניראה לי שהוא נדלק עלייך". אני הייתי פשוט בשוק.אחותי הזמינה את מייקל להצטרף אליינו והוא אכן הצטרף.אני בחרתי להתעלם מהעובדה שהוא נימצא כאן ,שלפתי מהתיק את האייפון והאוזניות והתנתקתי מכולם. עם קצה העין קלטתי את המלצרית עם המגש שעליו עומדת צלחת גדולה ובה שתי חביתות,סלט קצוץ טרי וכל מיני גבינות וכמובן השתי מאחיטו שניקול הזמינה.המלצרית ניגשה אליינו הניחה את המאחיטו והארוחת בוקר על השולחן,נתנה חיוך קטן וביישני ונעלמה בין האנשים בחוף.חשבתי לעצמי:"סוף סוף! אני גובעת מרעב!". הוצאתי את האוזניות,לגמתי מהמאחיטו הקר והמרענן,והבאתי ביס לחביתה. ניקול הסתכלה אליי ושאלה:" טעים לך?" אני עשיתי "כן" עם הראש והמשכתי ללעוס. בזמן שאני ואחותי התפנקנו לנו בארוחת בוקר ומאחיטו,מייקל לא הפסיק להסתכל עליי.אני חייבת להודות שנילחצתי טיפה אבל חשבתי לעצמי:"ג'סיקה זה טבעי שבנים מסתכלים עלייך ככה,אחרי הכל את מהממת!".
כשסיימתי לאכול,הדלקתי סיגריה והלטתי לעשות עם מייקל קרב מבטים.חייבת להודות שהוא ממש טוב! לבסוף זה נימאס עליי והחלטתי להפנות את מבטי לעבר הים.מייקל החליט לא להיכנע והתחיל שיחה:"אז מה ניקול נשמה שלי,אולי תכירי לי את אחותך המהממת?". ניקול הסתכלה עליו,חייכה,ואמרה:"כמובן! ג'סיקה זה מייקל-מייקל זאת ג'סיקה". הסתובבתי חזרה למייקל,הסתכלתי עליו והתחלתי לבחון את המראה שלו.להפתעתי הגדולה הוא ניראה ממש לא רע אפשר להגיד אפילו שהמראה שלו היה מוצא חן בעיניי אבל מצד השני האופי הזה והבטחון העצמי המופרז פשוט דחו אותי.מייקל התחיל לשאול כל מיני שאלות אבל אני לא כל כך התייחסתי אליו והעדפתי להמשיך לבהות בנוף. מייקל הביו שזה לא כל כך הולך לו איתי ופנה לניקול:"ניקול מאמי שלי יש לי פה שתי כרטיסים אחרונים למסיבה הכי לוהטת באילת שבמקרה היום בערב, ואני רוצה להזמין אותך ואת אחותך השווה להצטרף אליי ולחברים שלי ללילה בלתי נשכח!".ניקול הסתכלה אליי וקראתי את המבט שלה שאמר:"רוצה ללכת? בבקשה תגידי שכן!!". אני הרמתי את הכתפיים ועשיתי פרצוף של "לא אכפת לי,תעשי מה שבראש שלך". היא חייכה חיוך רחב ואמרה למייקל:"ברווור שאנחנו נצטרף אלייך!". מייקל שמח ואמר:" טוב בייב אז אני יתקשר בערב",קרץ לי והלך.


תגובות (2)

תמשיכי

24/09/2013 10:24

תמשיכי ממש יפה

24/09/2013 13:47
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך