אהבה לא תמיד קלה- פרק 3

Love is in the Air 26/09/2013 699 צפיות אין תגובות

הסתכלתי על ניקול ואמרתי לה:"שמעי אני לא ממש מחבבת את הידיד שלך הזה מייקל אבל רק בגלל שאני אוהבת אותך הסכמתי ללכת למסיבה הזאת".ניקול הסתכלה עליי והשיבה:"אחותייי תודה רבה לך! את לא תתצטערי,מבטיחה לך!". חייכתי לניקול,לגמתי מהמאחיטו ואמרתי:"טוב שמעי,אם אנחנו רוצות להיות יפות היום,זה אומר שצריך…לצאת לשופינג!!".ניקול התלהבה מהרעיון. היא שילמה למלצרית,אספה את כל הדברים,לקחה את המפתחות של האוטו ועשתה תנועה עם הראש שאומרת:"בואי כבר,צריך למהר!". בלי לעבד זמן יקר הלכתי ישר אחרי ניקול,התיישבנו באוטו ונסענו לעשות שופינג.חייבת להודות ששופינג זה אהבת חיי! תוך כמה דקות הגענו לחנות מותגים,נכנסנו לחנות ופה חשבתי שהגעתי לגן עדן..כל כך הרבה שמלות,נעליים ואקססורייז שפשוט קשה לתאר את זה. ניגשה אליי המוכרת ושאלה:"שלום,אני יכולה לעזור?". אני במיידי עניתי לה"כן,אני מחפשת משהו כל כך מדהים שיפיל את כולם מהרגליים!!".המוכרת ציחקקה ואמרה:"בואי אחראי,יש לי את מה שאת מחפשת".בזמן הזה ניקול כבר בחרה שמלת מיני שחורה,נעלי מלטפורמה עם ניטים,ועגילי חישוק מזהב לבן שהתאימו לקומפלקט בול! בזמן שניקול ישבה וחיכתה לי,אני התלבטתי קשות מה לבחור. לבסוף בחרתי חצאית מיני בצבע וורוד פוקסיה,טופ סטרפלס שחור ונעליי עקב מהממות מהקולקציה החדשה של דולצ'ה גבנה. זרקרתי מבט על ניקול וקלטתי ,שאם אני ישאר עוד דקה בחנות היא חונקת אותי על המקום,לכן מיהרתי לקופה,מודה ששילמתי סכום לא קטן,אבל למי אכפת?! האיכר שאני וניקול ניראה היום בערב מיליון דולר!
כשהגענו לדירה,שניינו נפלנו על המיטה והתחלנו לדמיין מה יהיה במסיבה הזאת. פתאום ניקול קפצה מהמיטה וצעקה:"אוומיי גוד!! שחכתי לגמריי מתום!". אני הסתכלתי עלייה במבט מפוזר ומילמלתי:" מי זה תום? עוד ידיד שלך?". ניקול הסתכלה עליי והשיבה:" ואיי שחכתי לספר לך! יש לי חבר כבר שנה וחצי והשם שלו-תום גולן. והיום היינו אמורים לצאת לערב רומנטי ושחכתי מזה לגמריי!! מה אני יעשה עכשיו?!". לא הבנתי מה ניקול נכנסה לכזה לחץ.חשבתי רגע ואמרתי:" שמעי,אז למה שלא תזמיני את תום להצטרף אליינו ?". ניקול קפצה עליי,הביאה לי נשיקה ואמרה:"גאון קטן שליי,מה הייתי עושה בלעדייך!!". באותו הרגע הרגשתי על גג עולם וגם מתתי מסכרנות לראות איך ניראה תום.זרקתי מבט על שעון הקיר וראיתי שהשעה כבר 7! פתאום צלצל הפלפון של ניקול,זה היה מייקל. ניקול ענתה לפלפון,דיברה כמה דקות וניתקה. שאלתי אותה:" מה הו ארצה?". היא אמרה שמייקל מארגן כרטיס נוסף לתום ושהוא יבוא לאסוף אותנו בעוד שעתיים.שתיים?! אנחנו חייבות למהר,אין לנו זמן!נכנסתי מהר להתקלח בזמן שניקול התחילה להתלבש. כשיצאתי מהמקלחת,ניקול כבר הייתה לבושה ואני חייבת להודות שהיא ניראתה בלבוש הזה ממש מהמם! מיהרתי להתנגב ולהתלבש. ניקול בזמן הזה עשתה כבר מחליק,ועשתה איפור ערב מדהים. אני סוף כל סוף התלבשתי,פיזרתי את השיער,ניקול עשתה לי הרמה בשיער,ואיפרה אותי. לכאורה נישמע שוב צלצול הפלפון של ניקול והפעם זה היה תום. ניקול חייכה וענתה לפלפון.את האמת לא הקשבתי לשיחה שלהם,כי זה לא ממש עיניין אותי. ניקול חזרה לחדר בדילוגים, לקחה את התיק שלה ואמרה לי בקול נירגש:"בואי ג'סיקה,הם כבר למטה". אני העזתי להתעניין:"מי זה הם?". ניקול הסתכלה עליי במבט שאמר:"מה את רצינית? זה מייקל ותום אהובי!". לרגע הרגשתי צביטה בלב מרב התרגשות שאני הולכת לפגוש את חבר של אחותי,אבל מצד שני לא רציתי לפגוש שוב את מייקל. לקחתי את התיק שלי,הכנסתי את האייפון הערנק והסיגריות לתוך התיק ויצאתי ישר אחרי ניקול מהדירה.
כשדלת המעלית נפתחה,ראיתי ישר את מייקל ולידו גבר בעל שיער בלונדיני,דיי גבוה וקעקוע גדול על היד.ישר הבנתי שזה תום,חבר של ניקול. ניקול התקרבה לתום,הוא הביא לה נשיקה בשפתיים וחיבוק. באותו הרגע עברה בי תחושה של קינאה ואז הבנת שלקנא באחותי זה גועל נפש,להפך אני אומורה להיות שמחה שהיא מצא את החצי השני שלה. כשמייקל ראה אותי הוא חייך,והביא לי נשיקת שלום בלחי.אני לא כל כך חיבבתי אותו לכן גם לא ממש שמחתי מזה.מייקל הוציא את המפתחות של האוטו ושאל את כולם:"טוב,זזנו?".תום לקח את היד של ניקול ושניהם צעדו לכיוון האוטו,מייקל ראה שהלכתי לבד לכן החליט לארך לי חברה אבל אני לא הייתי זקוקה לזה מפני שהייתי יותר מידי שקועה באייפון שלי. ניקול ותום התיישבו מאחורה ,אז לי לא הייתה כל כך בררה,הייתי מוחרכת להתיישב ליד מייקל.מייקל התניעה את האוטו והדליק את הרדיו.פתאום שמעתי את השיר האהוב עליי של ג'סטין טימברלייק והתחלתי לשיר ביחד עם הרדיו. עד שהשיר נגמר כבר הגענו למועדון שבו הייתה המסיבה הכי לוהטת הערב.כולם יצאו מהאוטו.ניקול ותום התיישבו על הספסל מול הכניסה,אני החלטתי ללכת לעשן סיגריה.מייקל ראה אותי הולכת,רץ אחרי ושאל:"לאן את הולכת?". בלי להפנות את מבטי עניתי לו:"הולכת לעשן סיגריה". מייקל השיב:"אפשר להצטרף?". מחוסר ברירה פשוט עניתי לו:"כן,בוא". כעבור 10 דקות שמעתי מוזיקה חזקה מהמועדון,הבנתי שזה פתיחת השערים ושהמסיבה הולכת להתחיל כל רגע. זרקתי את הסיגרייה ורצתי לכיוון השער.לפני הכניסה ניתקלתי בשתי בחורים:אחת עם שיער שחור קוצים ועיניים בצבע חום דבש,והשני עם שיער אסוף לקוקו ועיניים כחולות. שניהם בחנו אותי מכף רגל עד הראש,ואחד מהם ניגש אליי ושואל:"מה בחורה כמוך עושה פה לבד?". אני לא ידעתי מה לענות..פשוט לא הצלחתי להוציא מילה מהפה,הייתי כל כך מופתעת מרמת החוצפה שיש לו לפנות אליי.הבחור השני ניגש אליי ואמר:"ואיי מה הייתי עושה לך אם היית שלי רק לכמה שעות!". הראשון שוב שאל:"תגידי יש לך חבר?". אניתי לא בשיא העצבים:" מה זה עיניינך בכלל?!". פתאום הרגשתי ידיים גבריות חזקות עוטפות את המותניים שלי.סובבתי את הראש וקלטתי שזה היה מייקל.מייקל קרץ לי וחיבק אותי. הוא הסתכל על שתי הבחורים שהתחילו איתי מקודם ואמר להם:"מה אתם רוצים מחברה שלי בדיוק?". אני פשוט נכנסתי למצב שוק,לא ידעתי איך להגיב.שתי הבחורים התחילו להביא תירוצים:"ואי אחי,לא ידענו,שמור עך היפיפיה הזאת,סליחה.." וכל מיני כאלה.מייקל אמר:"הכל בסדר חבר'ה,עכשיו תעשו לי טובה -שהעיניים שלי לא יראו אותכם היום". הבחורים מיהרו להעלם בין כל האנשים שהיו מסביב. הסתובבתי למייקל ושאלתי אותו:"מה זה אמור להיות?".הוא הוא חייך ואמר:"שמעי את הבחורה הראשונה שלא מתאהבת בי ממבט ראשון,וזה מה שמושך אותי אלייך.בגלל זה התערבתי והגנתי עלייך,כי אני מת לדעת אם יש לי סיכוי איתך בכלל". הסתכלתי עליו ועניתי לו:"תשמע תודה על זה שהגנתה עליי אבל סיכוי איתי אין לך בטוח". מייקל אמר:"טוב,איך שבאה לך" והלך. נכנסתי לבפנים וישר התיישבתי על הבר. הזמנתי קוקטייל שניקרא "סקס על החוף", הדלקתי סיגריה ותפסתי את עצמי חושבת על מייקל. המבט העוצר נשימה הזה פשוט לא נתן לי מנוחה,העיניים האלה פשוט כבשו אותי,ושלא לדבר בכלל על הגוף המדהים שיש לו.לגמתי מהקוקטייל,ולפתע הבנתי שמתפתפח אצלי רגש למייקל.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך