Love is in the Air
היי אני חדשה באתר מקווה שאהבתם את ההקדמה ואני ישמח לדעת מה דעתכם על הכתיבה:)

אהבה לא תמיד קלה-הקדמה

Love is in the Air 23/09/2013 670 צפיות 5 תגובות
היי אני חדשה באתר מקווה שאהבתם את ההקדמה ואני ישמח לדעת מה דעתכם על הכתיבה:)

הקדמה:
ג'סיקה ויליאמס-אני בת 17 ממוצא ישראלי ,גרה בלוס אנג'לס,קליפורניה.כבר בגילי הצעיר קיבלתי את התואר של "מיס אמריקה",הספקתי להצטלם בפרסומות ולדגמן לבית קריסטיאן דיאור.יש לי שיער שטני ארוך,עיניים כחולות כמו השמיים ביום קיץ בהיר,מלאה במקומות הנכונים,הגובה שלי 175 ס"מ ,יש לי פירסינג בטבור וקעקוע על הזרוע שאומר:תאמיני בבלתי יאומן.אני מכורה למסיבות ולישיבות בברים.

ניקול ויליאמס-אני בת 18 גרה באילת,ישראל.אני אחותה החורגת של ג'סיקה.יש לי שיער שחור כפחם,עיניים תכלת בהיר, לא שמנה ולא רזה.יש לי חבר בשם תום ואנחנו ביחד כבר שנה וחצי ואני פשוט מתה עלייו. אני ואחותי ביחסים מאוד טובים ותמיד היינו שם אחת בשביל השנייה.

תום גולן- אני חבר של ניקול ויליאמס בן 18 מאילת. יש לי שיער בלונדיני,עיניים ירוקות.יש לי קעקוע גדול על היד שאין לו משמעות כל כך.לפני שהכרתי את ניקול היה סטוציונר כמו מייקל ונהגתי להתנהג כמוהו.אחרי שהקשר שלי עם ניקול הפך לרציני השתנתי לטובה והתרחקתי קצת ממייקל אבל עדיין נישארנו חברים.

מייקל כהן- אני חבר של תום וידיד של ניקול, בן 18 מאילת .אני בלונדיני עם עיניים אפורות,גוף שרירי וחטוב ועם בטחון עצמי מופרז.סטוציונר,לא בנוי למוחוייבות,אלכהל וסיגריות הם החברים הכי טובים שלי,חיית לילה.מקובל מאוד בחברה עם המון חברים וידידות.


תגובות (5)

תמשיכי!!!!

23/09/2013 22:53

תתחילי

24/09/2013 00:22

תתחילי

24/09/2013 01:47

תמשיכיייי :)

24/09/2013 02:26

תודה רבה לכולן!
אתם כבר יכולות להתעדכן בפרק הראשון שהעלתי היום:)

24/09/2013 02:39
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך