אהבה ללא גבולות פרק 10💘

Bloddy bomb 08/04/2021 450 צפיות 2 תגובות

בושמת ברחה מהמטבח לחצר המקורה , הנחמה היחידה שלה הייתה שלירון אין מושג וחצי מהי משמועתה של אהבה וכנות, שהוא מזלזל ברגשותיה.
אוף , הדמעות האלה, סיבכו אותה כל פעם שהיא ניסתה להודות באהבתה כלפי ירון, אבל היא פחדה " מה יגידו האחרים".
עבור סלעית , היא משרתת את המשפחה בנאמנות ובאחריות.
היא לא רצתה להיפגע. היא מעדיפה להתרחק ממנו. יותר טוב לאהוב אותו מאשר האפשרות להיות איתו.
ירון הופיע , בושמת הסתכלה על סביבותיה במקום להישיר מבט אליו.
" מה הכוונות שלך , ירון?" שאלה בושמת , היא לא הבינה אותו, האם הוא אוהב או שונא?
באיזה צד הוא?
" מה זאת אומרת ,בושמת?" לא הבין לאן את חותרת.
" אתה אוהב אותי או שאתה משחק את עצמך כאילו שאתה מאוהב בי?" אמרה בושמת באכזבה .
אז היא התפרצה בבכי סוער , ירון ראה זאת ובא לנחם אותה.
" זאת לא אהבה רומנטית , זה אני ש.." ירון התחיל לומר.
" לא אכפת לך ממה שאני מרגישה, כלום השתנה בנוגע אלייך. אתה נשאר אותו הדבר.."
" את לא העניין , למה את לא מבינה אותי?"
בושמת נתנה לו נשיקה על השפתיים ומשם הם נגררו אל החדר שלו שבקומה השנייה.
הסיבה שירון התייחס אליה כך הייתה כי הוא היה שיכור והוא לא שם לב לדברים שיצאו מפיו, הוא לא התכוון להיות בן הזוג של בושמת . הוא לא אהב אותה כפי שהיא אהבה אותו.
כשהבוקר עלה , בושמת התעוררה באכזבה, היא ציפתה שהוא יהיה לצידה. היא כבר חשבה שירון היה שלה ומעכשיו הם לא יפרדו יותר.
היא ראתה פתק תלוי על החלון, היא תלשה אותו וקראה אותו בעיניים דומעות.
" בושמת יקרה,
אנא אל תתייחסי איך שהתנהגתי הלילה.
יש דברים שאין ביכולתם לשנות את מה שאני מרגיש כלפייך. אני אוהב אותך כמו את האחים שלי.
שלך בהערכה,
ירון."
בושמת התעצבה לדעת שהיא לא הצליחה להגיע לליבו של ירון. כל מה שמעניין אותה זה לגלות במי הוא היה מאוהב.
היא ראתה ספר זרוק על המדף , כשהיא ניגשה לקחת אותו משם כדי לדפדף בו, חתיכת תמונת פוטו נפלה משם , פנים בהירות יפות ניבטו ממנה, עיניים כחולות כמו האוקיינוס.
כשהיא הפכה את התמונה היא ראתה את השם של הבחורה שירון היה מאוהב בה. גפן זוהר, חברתו של ירון. הם רק התחילו לצאת באופן רשמי לפני שבועיים.
פתאום שהיא באה לצאת מהחדר, היא שמעה רחש צעדים.
רק שזאת לא תהיה נעימה. היא האחרונה שהיא רוצה להיתקל בה. זאת לא מישהי להסתבך איתה .
" מה את עושה בחדר של ירון , ילדה?" נעימה כעסה.
" אני.. אני ניגשתי לירון כדי.." היא אמרה בגמגום. היא לא הצליחה לדבר כמו שצריך.
" מר ירון , מר ירון בשבילך. הוא הבן של הבוסית שלך. לא יותר מזה."
" זה נכון , נכנסתי אליו כשהוא היה שיכור, חשבתי שיש לו כוונות רציניות כלפיי."
" מה חשבת? ירון תפוס, גברתי. מה חשבת, שהוא שייך לך?"
נעימה אחזה בשולי חולצתה והצמידה אותה לקיר. בושמת הביטה בו מבוהלת. זאת הפעם האחרונה והיחידה עם ירון.
" לא חשבתי על זה , סליחה. פעם אחרונה שזה קורה."
" פעם אחרונה שאני תופסת אותך על חם
פה. עכשיו תיכנסי למטבח. את לא מבינה?"
בושמת הסתלקה מדרכה. היא לא רצתה בעיות יותר עם אף אחד.


תגובות (2)

היה נחמד אם דברים היו נרמזים יותר מאשר נאמרים. לעתים, חלק מהנאת הקריאה היא הגירוי האינטלקטואלי והיכולת להבין דברים בדרך בלתי מפורשת :)

09/04/2021 19:47

תודה רבה

11/04/2021 08:44
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך