אהבה ללא גבולות פרק 11💘

Bloddy bomb 19/05/2021 353 צפיות אין תגובות

ספיר ולביא חזרו מהחרמון כדי להודיע לאימא שלו שהם מתחתנים, לא היה לו שום ספק שהקשר שלהם יעבוד.

" למה את כל כך שקטה?" שאל לביא וחייך אל ספיר, שהייתה מלאת דאגה ופחד מהמפגש שלה עם סלעית.

" שקטה, למה?" אמרה ספיר בביישנות והביטה בו במבוכה. הוא קלט מה היא הרגישה באמת לגביי ההגעה שלה לאחוזה.

" את בספק שהאהבה שלנו תצליח?" הוא שאל בקושי.

" לא בספק, אימא שלך היא הבעיה המרכזית שעומדת בפנינו, אני קצת מפחדת. היא נשמעת אישה קשה , בלתי נעימה." אמרה ספיר בחשש.

" מה קרה , קיבלת פיק ברכיים? אל תתקפלי ברגע האחרון, ספיר. לא , אימא שלי היא קובעת. אלא אני." הרגיע לביא את ספיר.

" אתה? אמרת שהיא רוצה לחתן אותך עם משי , לא כך?"

" אכן , שתרצה. שתשבור את הראש שלה. לא אתן לאימי לעשות את כל מה שבא לה." השיב לביא באדישות.

" ואימא שלך?" שאלה ספיר שוב, על הרקע התנגן השיר שלביא אהב בילדותו " בגלל הרוח".

" מתישהו היא תצטרך להשלים שאני אוהב אותך ." ענה לביא בביטחון.

" אתה בטוח?" ספיר פנתה אליו בקול רועד.

הוא נתן לה נשיקה על השפתיים ונשבע שהוא יהיה איתה , לעולם.

משי הייתה בטוחה שעניין החתונה עם לביא תם והושלם, אך למעשה היא הרגישה קנאה לדעת שיש לו אישה אחרת.

בצידה האחר של שפת המדרכה, היא הבחינה בפרץ.

משי נופפה לו לשלום וניגשה לשאול אותו מה קורה עם לביא.

" שלום פרץ!" אמרה משי בנימה חגיגית.

" אל תהיי שמחה כל כך." אמר פרץ מפני שהוא היה מאוהב במשי.

" עם מי לביא נמצא?" שאלה משי בסקרנות .

" עם ספיר, הבחורה לה הוא הציע נישואים." השיב פרץ בשמחה לאיד.

דבריו של פרץ לא מצאו חן בעיני משי. היא רצתה להיות עם לביא , עליו היא חלמה ללא הפסק.

" אני לא חושבת שהקשר הזה יחזיק מעמד, לביא הוא שלי והוא יתחתן איתי." אמרה משי בביטחון.

" לביא יתחתן איתך? הוא הציע נישואים לספיר, הוא סיפר לי שהקשר שלו איתה רציני.

מה הכוונה שלך , משי?" שאל פרץ בעצבנות.

" אל תגיד ככה, כשלביא יחזור. אני מכינה לו הפתעה. אימא שלך הבטיחה שתעזור בארוחה שאני מתכננת בשבילו." סיכמה משי ביובש והלכה משם ככל רוחה בה.

חלומותיה ותקוותיה להיות עם לביא נרמסו זה אחר זה, היא עשתה את דרכה הביתה . כמה שהיא תנסה, היא בסוף תגיע לבכי.

אצלה זה בא בכמויות גדולות. אצל משי התגלו ניצני פריחה ראשונים של קנאה מוקדמת.

בערב לפני השינה , משי הסתגרה בחדרה והתאבלה על מר גורלה. היא קרעה את התלבושת שסלעית קנתה בשביל החתונה.

" משי, תפתחי את הדלת, אני מתחננת!" אמרה יעל ודפקה על הדלת שבע פעמים , משי סירבה לפתוח ולדבר איתה.

" אימא, למען השם! תני לי להיות עם עצמי. אל תלחצי עליי." אמרה משי בעקשנות.

" קרה משהו עם סלעית? אין חתונה באופק?" שאלה בדאגה ושמעה שמשי קורעת דברים.

" עם סלעית הכול טוב , רק עם לביא שום לא הולך כמו שרציתי." קראה משי , מאוכזבת.

ספיר ולביא הגיעו אל האחוזה, ספיר נשמה עמוק וניסתה להסתיר שהיא נמצאת עמוק בתוך המתח.

" זאת באמת ספיר , הבחורה איתה הוא יתחתן? " שאלה מרגלית והביטה בספיר מעבר לחלון.

" באמת העולם הגיע לקיצו." זרקה בושמת לעברה.

היה חסר רק מוזיקת רקע שתמחיש את רגע הדרמה בו נכנסו ספיר ולביא לאחוזה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך