אהבה ללא גבולות פרק 12

07/06/2014 843 צפיות 3 תגובות

לאורך כל ההיריון הוא היה איתי ותמך בי וקנה לי ועזר ליי, אנחנו ביחד כבר חצי שנה, הזמן עבר כל כך מהר.. אני כל כך אוהבת אותו, הוא הגבר של חיי!!!
עברו 9 חודשים מושלמים, שלכל אורכם מאור היה איתי ותמך בי לאורך כל הדרך.. כבר היה אולטראסאונד וגילינו שזו בת.. כל כך שמחנו.. ההורים שלנו תמכו בנו.. והחלטנו שכשנהיה בני 18 נתחתן ונהיה הורים מדהימים..
אוקיי אז כבר היו כמה פעמים שהתאשפזתי, אבל הפעם זה היה שונה.. התחילו לי צירים חזקים, והערתי את מאור באמצע הלילה ופשוט נסענו הכי מהר לבית חולים.. כשהגענו לבית חולים כבר הייתה לי ירידת מים וישר הכניסו אותי לחדר לידה..
הלידה עברה ממש מהר ברוך השם, והיא נולדה… כל כך יפה, פשוט נסיכה!! בחיים שלי לא הייתי כל כך מאושרת.. החלטנו לקרוא לה אור, כי היא נקודת האור בחיים שלנו..
מאור היה שונה, הוא פשוט האבא הכי טוב בעולם.. אני יודעת לבחור את הגברים שליי… אתם צריכים לראות איך הוא יושב עם אור כל הזמן, ועוזר לי ודואג לנו… אין אני את האהבה שלי מצאתי…
***
עברה שנה, ואור כבר גדלה, גם אנחנו כבר בני 18…
הגיע התאריך 13.11 היומולדת של אהוביי.. השארנו את אור עם ההורים שלי ויצאנו לחגוג.. יצאנו למועדון משהו שהרבה זמן לא עשינו.. התחלנו להשתכר ולרקוד, אחרי 4 שעות לפני שיצאנו הלכתי לשירותים ומאור חיכה לי בכניסה… פתאום היה בום חזק, והבנתי שהיה פיצוץ, כנראה פיגוע..
רצתי מהר לחפש את מאור ופתאום ראיתי אותו שוכב שם, כולו מלא בדם, קראתי לו תוך כדי בכיי מאור מאור, אבל הוא לא ענה, אני לא מאמינה שזה קורה לי, לאא אלוהים איבדתי את אהבת חיי?! התחלתי לבכות ולצרוח מתוך כאב, ואז מצאתי בכיס של המכנס שלו את..


תגובות (3)

שחייה לא רוצה מוות

07/06/2014 15:43

את לא עובדת עליי נכון? הוא לא מתתתתתתתתתת???????????????
הוא לא מת אין מצבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב
תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייי עכשיוווווווווווווווווווו

07/06/2014 16:13

    ~חדשה~

    07/06/2014 16:13
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך