אהבה ללא גבולות פרק 12💘

Bloddy bomb 20/05/2021 434 צפיות אין תגובות

ליבה של ספיר כמעט יצא ממקומו. לביא אחז בידה. הוא הבטיח לעצמו ולספיר שהוא יעשה כל מה שהוא יכול כדי שהקשר ביניהם יעבוד.
" ברוך הבא, לביא." קראה מרגלית בשמחה והקדימה את בואה של ספיר , הכלה החדשה והבלעדית של משפחת סופר בקריאות " מזל טוב" ובזריקת שוקולדים ופתיתי אורז .
" תודה , מי אתן?" שאלה ספיר בהתרגשות .
לביא דבק בצחוקה הנעים.
" מרגלית , בושמת ונעימה, העובדות אצל סלעית." אמרה מרגלית בחיוך של התחלה חדשה.
" ספיר , נעים מאוד." אמרה ספיר בביישנות וחייכה אליהן.
" את מאוד יפה. יש ללביא טעם נהדר. את לא פוחדת?" שאלה בושמת בסקרנות, נעימה הסתכלה עליה במבט זועם.
" טיפה , איפה כולם?" שאלה ספיר בבושה . משי הביטה בה בעצבנות והבינה שמשהו מוזר קורה מאחורי גבה.
" מה קורה , לביא? " אמרה משי ברגשות קנאה עזים כלפי הכלה הזרה , היא ראתה שלביא נחוש לא לוותר עליה , היא נתקפה זעם למה הוא לא בחר בה.
פרץ לא טעה . להפך , הוא צדק. היא לא רצתה להבין. היא לא הייתה מסוגלת לקבל את זה שלביא הציע לספיר נישואים.
" מי זאת? " שאלה משי , עיני כולם ננעצו בה כעת.
" זאת הכלה החדשה של משפחת סופר. זה מה שהיא." אישרה מרגלית וצחקה.
משי פנתה ליעל וביקשה ממנה שילכו משם כמה שיותר מהר, היא לא רצתה לעבור השפלה כזאת יותר. היא לא תסמוך על סלעית . היא לא קיימה את הבטחתה.
" לאן אתן הולכות?" שאלה סלעית בדאגה וכשהיא ראתה שמשי מתחילה לבכות, היא הבינה שהיא מאוכזבת ממנה.
" למה שיקרת לנו , סלעית , למה?" שאלה יעל ברוגזה ," נמאס לי שכל הזמן את משנה את דעתך. אמרת שתתני למשי את לביא וזה סופי. למה לא עמדת בהבטחתך?"
" לביא יודע טוב מאוד שלכלה החדשה אין סיכוי מולי, היא תעזוב מהר מדי. האופי שלה חלש. יש סיבה מסוימת בגללה את לא סומכת עליי , משי?" שאלה סלעית והבטיחה למשי שהיא תקיים את הבטחתה .
היא תטפל בכלה הזרה ותשלח אותה מכאן בשביל שלביא לא יפגש איתה שוב.

" לביא , תשלח אותה בחזרה למקום בו היא גרה. אני לא נותנת את האישור שלי לנישואים שלך איתה. היא זרה בשבילי. בחרתי את הבחורה הכי טובה שיש ואתה גומל לי ככה?" קראה סלעית בתיעוב שהיא פיתחה כלפיי ספיר.
" אימא שלא תעזי! שלא תעזי לגרום לי להצטער על כך שהבאתי אותה כדי לקבל את ברכתך! למה את לא יודעת להשלים עם הבחירה שעשיתי? למה את מתנגדת לרעיון ומכריחה אותי להינשא למשי?" אמר לביא בעצבנות.
היא פנתה אל ספיר ההמומה , שלא ידעה מה לעשות.
" את?! את!! איך את מעזה לעמוד בפניי ולשכנע את בני שהוא רוצה להתחתן איתך? שלא אראה אותך לידו כי אני יכולה למרר את חייך. לכי מכאן לפני שיקרה משהו רע.." אמרה סלעית באיום.
ספיר הבינה עכשיו על מה לביא דיבר.
"אמרתי שלביא לא יתן לך לפעול כנגד רצונו. " התערב ירון בשיחה.
לביא הניח את ידו על כתפה והביט על סלעית בנחישות.
" ספיר ואני מתחתנים. גם אם לא תרצי. החתונה הזאת תתקיים." אמר לביא בביטחון עצמי.
" כל עוד אני עומדת פה , החתונה הזאת לא תקרה. הבחורה הזאת חייבת להבין משהו. לעולם לא אקבל אותה ככלתי ואתן לה להיות בין קירות ביתי. לעולם." אמרה סלעית בשנאה .
כשספיר שמעה את דבריה של סלעית , היא לקחה את רגליה והלכה משם.
" איך את מעיזה? איך?" שאל לביא והתעצבן שסלעית גרמה לספיר שהיא לא תהיה רצויה באחוזה.
" כי אני אימא שלך, אני יודעת מה טוב בשבילך." התעקשה סלעית.
" נו , אז מה? את אימא שלי , נכון. זה נותן לך זכותי לקבוע עם מי אני מתחתן?" ענה לביא בהתפרצות זעם.
" כן , כן! לביא , אני לא אומרת סתם. למה מיהרת להציע נישואים למישהי זרה מהרחוב?"
" מה רחוב? זאת הבחירה שלי, הבחירה השפויה שקיבלתי. ומה את עושה? בדיוק מה שעשית עם הבחורות האחרות. זורקת אותה החוצה כאילו היא חפץ , ללא קבלת הרשות שלי , לא?" לא הבין לביא מה סלעית רצתה בשבילו.
ספיר נכנסה ללחץ , היא החליטה לנתק קשר מוחלט עם לביא. זה נגמר לפני שהתחיל.
הוא עומד להתחתן עם משי. היא התאהבה בו באמת.
היא עלתה על האוטובוס האחרון בחזרה לתל אביב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך