אהבה ללא גבולות פרק 13

21/06/2014 941 צפיות אין תגובות

התחלתי לבכות ולצרוח מתוך כאב, ואז מצאתי בכיס של המכנס שלו את..
מצאתי בכיס של המכנס שלו, טבעת עם מכתב…
ואז עשיתי 1+1 והבנתי שזאת הטבעת אירוסין שהוא קנה לי מצורפת למכתב..
פתחתי את המכתב והתחלתי לקורא בקול תוך כדי דמעות זולגות:
"לאתי, הנסיכה שלי, האחת שלי, האהבה של חיי, זאת שהצליחה לגרום לי להתאהב, זהו היום בו אנו מתאחדים לתמיד, היום בו אני לוקח את האהבה שלנו שלב אחד קדימה ועושה מעשה שאני בחיים לא יתחרט עלי..
אז מה אהובה שלי, שנתיים עברו אה? את לא מבינה כמה אני אוהב אותך ואת אור, לא סתם קראנו לה ככה, אף פעם לא חשבתי שאני יתאהב ככה, את לימדת אותי מה זה לאהוב וכל מבט שלך מעלה לי חיוך.. את יודעת יש רק מישי אחת שאני אוהב יותר ממך? את מי שתקרא לי אבא, האור בחיים שלנו… אהובתי, היום אני חותם את האהבה שלנו בטבעת, שמסמלת לא רק את האהבה שלנו, אלא גם את זה שאני אף פעם לא יוותר עלייך ואת תמיד תהיא שלי, בדרך כזאת או אחרת…
אחת שלי, הנה כאן היום אני מצהיר ואומר לך, שאני אף פעם לא יוותר, אני תמיד ילחם עלייך, ואני יודע שגם את, כנראה שאלוהים חיבר בינינו ומכאן זה לתמיד, לא משנה מה יקרה תמיד יהיה משו אחד שיחבר בינינו לעד וזאת הבת המקסימה שלנו..
נסיכה שלי, אני יודע שעברנו הרבה ביחד ואני מאמין שהכל לטובה, ודווקא בגלל כל מה שעברנו אני מאמין שאנחנו נועדנו לעד, אין אחת שאני רוצה יותר ממך, את ואור הם המשפחה שלי, אם אתם תיעלמו לי החיים שלי ייפלו לחושך, אני פשוט ימות..
אז יפה שלי אתי, אחרי כל מה שאמרתי ושהצהרתי כאן מולך שאני כל כך אוהב אותך ורוצה אותך לעד, התינשאי לי?! "
זה מה שהחיים שלי כתב, אני פשוט לא מאמינה שזה בסוף המצב, האהבה של החיים שלי הלכה לנצח, היא לא תחזור לעולם, אני יודעת שהוא בטוח רוצה שאני יעבור הלאה וימצא מישו אחר שיעשה אותי מאושרת.. אבל אני פשוט לא מאמינה שאני יכולה להתאהב אחרי דבר כזה..
למרות שהוא עכשיו מת, אני בטוחה שאף פעם אני לא ישכח אותו, הוא תמיד יהיה הדמות הכי מרכזית בחיים שלי, והוא תמיד ישמור עליי ועל אור מלמעלה..
למרות הכל זה ממש קשה להאמין שאני עכשיו לבד, אין מי שישמור עליי יותר, ויצחיק אותי כמוהו, וינשק אותי כמוהו, אני פשוט רוצה למות איתו, להתאחד כמו שהיינו אמורים לעשות..
אבל אני פשוט לא יכולה לעשות את זה, אני אמא כבר, אני חייבת להיות פה בשביל הבת שלי ולנסות למלא את החלל החסר שיהיה לה בלב שנקרא אבא, אני יודעת שאני אף פעם לא יצליח אבל אני חייבת להיות יציבה בשבילה..
אז אחרי כל התובנות האלה והמכתב הכואב החלטתי לכתוב לו מכתב חזרה:
" אהובי שלי, מאור שלי, בעלי האחד והיחיד, קודם כל המכתב שלך כאב לי מאוד, וברור שאני יתחתן איתך, אין שאלה בכלל..
אבל רציתי להגיד לך שאני לא יוכל להשיג מישו יותר טוב ועדין וחתיך ונסיך יותר ממך, זה פשוט לא אפשרי.. אני יודעת שאתה בטח רוצה שיהיה לי טוב ושאתה רוצה שאני ימצא לי אהבה חדשה ולא יתאבל עליך יותר מידי, אבל זה פשוט יותר מידי, יכול להיות שזה יקרה בעתיד אבל לא כרגע..
רק רציתי להגיד לך שאני בחיים לא הייתי מוותרת עליך ושאני אוהבת אותך כל כך, ושאני אף פעם לא ישכח אותך.. אל תדאג אני תמיד ישמור על אור מכל דבר, היא הזיכרון שלי ממך, אני עכשיו חיה למענה, מעכשיו היא באמת פיסת האור היחידה שנשארה לי בעולם..
רציתי להגיד לך שאני אף פעם לא יוותר עליה, ותמיד ישאר יציבה בשבילה, אני יספר לה מי זה אבא שלה, וכמה שהוא נלחם למענה למרות שהוא לא בין החיים כרגע..
אז אהובי תהיה רגוע שם למעלה, הכל טוב, אנחנו נתגבר, ואני אוהבת אותך מאוד, שלך לעד אישתך היחידה אתי.. "
ככה כתבתי לו, ואחר כך שרפתי את המכתב..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך