אהבה ללא גבולות פרק 9

08/03/2014 769 צפיות אין תגובות

פתאום הוא נכנס. אבל הוא נכנס כשהוא עם עדי והם מתנשקים. לא יכולתי לתאר את הכאב הזה ואת הפצע שנהיה לי בלב, ברחתי משם עם דמעות בעיניים…
ברחתי משם בריצה עם דמעות בעיניים, והאמת ציפיתי שהוא יבוא אחריי ינסה להסביר או משהו כזה, אבל הוא לא בא.
ואז פשוט הרגליים התחילו להוביל אותי, מצאתי את עצמי הולכת ברחוב שקועה במחשבות שלי עם דמעות בעיניים, כשאני אפילו לא יודעת לאיפה אני הולכת…
אחרי איזה שעה של סיבובים מצאתי את עצמי בפארק, פתאום עבר שם מישהו מוכר ואז ראיתי שזה מאור.
מאור: אתי מה את עושה פה? רגע את בוכה? למה את בוכהה?
אני: מאור במקום שזה יהיה היום הכי מאושר בחודש הזה הוא הפך לסיוט של החיים שלי.
מאור: אבל מה קרה? תסבירי לי בשביל שאני יוכל לעזור לך!!!
אני: פשוט תחבק אותי, אל תגיד מילה, תשתוק אבל רק תחבק אותי!!!
אחרי איזה 1 וחצי של חיבוק הרמתי את הראש שלי ונישקתי אות, לא רציתי לפעול מהראש במיוחד אחרי מה שקרה עם שון, פשוט נתתי ללב שלי להוביל אותי ולעשות מה שצריך בשביל לא להיפגע שוב. והאמת שעם מאור ידעתי שאני לא ייפגע.
אחר כך התנתקנו מהנשיקה והחלטנו שניקח את זה לאט לאט, אחרי הכל אין לנו מה למהר לא?!
***
יותר מאוחר הגעתי הבייתה, עליתי לחדר שלי ונכנסתי להתקלח בשביל לשטוף מעצמי את היום הזה שהיה גם סיוט וגם אושר. כשיצאתי מהמקלחת ראיתי מלא שיחות והודעות משון, האמת שהיה לי דה ז'ה וו.
החלטתי לחזור אליו, וכשהוא ענה אמרתי לו את המילים האלה "אחרי היום, אחרי מה שקרה, אחרי כל מה שעשית לי, ואחרי ששברת לי את הלב למיליון חתיכות, אני רק רוצה להגיד דבר אחד. שתשכח ממני ותעבור הלאה, הרי לא באמת אהבת אותי אני יודעת, הייתי בסך הכל בובה בתיאטרון בובות שלך, אז מותק אני מודיעה לך דבר אחד אני לא נשלטת על ידי אף אחד. ואני יעבור הלאה, כבר התחלתי, יש לי חברים טובים ואנשים שסובבים אותי שיעזרו לי להתגבר עליך, אבל אתה תישאר עם הרגשות אשם שלך. והאמת שאני גם לא מחפשת הסבר לכל מה שהיה, אז פשוט תתרחק ממני ואל תתקרב אליי יותר לעולם. אני מאחלת לך רק טוב ושתהנה עם הזונה שלך (עדי), שלום ולא להתראות!!!".
אחר כך פשוט ניתקתי, והרגשתי ממש טוב. כשקמתי בבוקר היה יום שבת ובחדר שלי מחכה מצאתי את לא אחר מאשר…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך