אהבה מה משמעותה אם היא שקר???… פרק 3

26/05/2013 749 צפיות תגובה אחת

"מאמי אל תבכי!!" אמרתי לרינת " הוא בגד בי לא חשב פעמיים איך זה שובר לב של שתי נערות!!"
"אמרתי לך לא טוב לצאת איתו!!" אמרתי לה "את בעצמך אמרת שהוא ערס ובוגדן!!" אמרתי לה "אני יודעת אבל לא ידעתי שזה יעבו למצב כזה מגעיל!!! שהוא יבגוד בי אף אחד לא בוגד ברינת! הוא יצפה לנקמה מתוקה ועסיסית!!" מועמועחעמעועועחעמחעמחעמחעמ" צחקתי צחוק של מכשפה!!
-לימודים משעממים-
"איתן אם לא תפסיק אני ירצח אתך חתיכוש!!" אמרתי לו כי הוא משחק בשיער ושר:" להלה אוללה להלה אוללה, מה את רוצה ממני!" והפסיק תודה לאל! פתאום כשהשיעור הסתיים מישהו תפס אותי ואמר:" אני אוהב אותך!!" אני נהייתי בהלם היסתובבתי וראיתי צל לא היה אף אחד. היה רעד בגופי חשבתי שהוא ירצה לרצוח אותי. לא משנה הלכתי לביתי דפקתי בדלת לא ענו צילצלתי לא ענו צרחתי לא ענו אמרתי:" תזיזו ת'ישבנים שלכם ותפתחו לי את הדלת מישהו??" לא היה מענה:" טוב!" מילמלתי לעצמי אין מה לעשות בעטתי בדלת והיא נפתחה זרקתי את התיק והתנפלתי על הספה היה ריח מין המטבח, של פאי תפוחים המפורסם של סבתא ניכנסתי למטבח היה שקט מידי לא היה אף אחד פתאום מישהו תפס אותי מהמתניים וסובב אותי אליו אני עצמתי עניים לא ידעתי מי זה:" בוו!!" אני צרחתי וברחתי קיבינימט משם…….. נשמע צחוק מוכר רועי!!!! :" רועיייי!!!" צעקתי אליו.
-רועי אחי הגדול בן 18 וחצי ערס מלידה כל הזמן מביא בחורה מכנה את אימי כוסית (יפה) בשביל כסף שורק לעברי כאילו אני איזו פוצה גבוהה שרירי שר חום חלש דבש שחור עניים אפורות ירוקות.-
" מה פרינססה?" הוא בא וחיבק אותי! דחפתי אותי וצעקתי עליו:" מה נראלך שאתה מבהיל אותי ככה יחתיכת דפקט!!" צעקתי עליו הוא התקרב אליי ואמר בקול רם כאילו איזה נואם:" את לא תצעקי עליי ואנבל תרדי למטה!" אני שאלתי:" מי זאת אנבל?" "רגע תן לי לנחש עוד בחורה?" אמרתי באי סבלנות הוא גירד בראשו ואמר:" לא אכפת לך?" אני ציחקקתי ואמרתי: " מוחעמחעמועמחעמעחמועמח אני אספר לה שתבגוד בה ותפרד ממנה" וחרצתי ל לשון הוא התרגז הרים אותי הפוך וזרק אותי על המיטה שלי ואמר:" אני סוגר אותך פה עד שהיא תלך!!" אני הרבצתי לו עם הרגליים שלי לא הזיז לו -,-. "אאא ודרך אגב הנה פתק הוא בא לפה נער חתיך פרינססה" היה רשום בפתק:
עדן היקרה, אני מת עלייך קשות את אהבת חיי את מכירה אותי אך לא שמה לב אליי כמו הבנות האחרות את יפה מתוקה מהממת מצחיקה מת עלייך!!!!! ממני: ****** מעניין מי זה פתאום בחלון שלי הייתה דפיקה ראיתי נער חמוד חתיך איתן??? פתחתי לו את הדלת והוא נישק אותי בשפתיים הרגשתי פרפרים בבטן הוא חתיך!!! היה נעים! רגע! התנתקתי ממנו ושאלתי אותו:" מה אתה עושה פה ולמה נישקתה אותי?" הוא ענה בהיסוס :" אני המאוהב בך!" אנ התעלפתי הרגשתי מורמת רועי הרים אותי לספה והביא לי מים אמרתי לו שאני בסדר וילך :" ואיתך לא גמרתי!!!" אמרתי לאיתן הוא ענה:" מה לא גמרת מיזמוזים?" הוא התקרב אליי אני התרחקתי ואמרתי:" לא, לא אלה למה לא אמרתה לי פרצתה לבית חטפת אותי ונישקתה אותי?" " אני מאוהב קשות!! " ונישק אותי התשקנו איזה חמש דקות ואז נהפך לצרפתי!! הוא מאמי………. התנתקתי ממנו והסמקתי הוא קם הרים את פני עם שת אצבעותיו ואמר: "אני אשוב פוצה שלי!!" אני צעקתי:" אתה מת!!!"


תגובות (1)

מהמםםםםם, אבל תנסי לפסק טיפה כי הלכתי לאיבוד עם אח שלה והאיתן הזה,

26/05/2013 10:28
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך