אהבה מה משמעותה אם היא שקר???… פרק 4 (העלתי עוד פעם)

03/06/2013 861 צפיות אין תגובות

למחרת בבוקר קמתי עם הפיג'מה הקצרצרה של בובספוג. הלכתי לצחצח שיניים היתקלחתי אירגנתי תיק עד שלפתע במגירה שלי היה מכתב:" עדן היקרה זה איתן אני בזאת נפרד ממך בבכי מר מכיוון שהיני טס לחו"ל ל-5 שנים……. מקווה שהבנת אי אפשר לקיים יחסים מרחוק אז אסטליסטה בייבי!."
וואו כ"כ המון רגשות חודרים בגופי: עצב, טראומה טובה, טראומה רעה, כעס, שמחה, גיבוש? כ"כ המון רגשות לא קשורים נובאים ממני כאשר הפוצון שלי עזב…… נטו מה לעשות באמת נטו. קמתי מהריצפה חלקה עם קוביות וורודות שחורות וירוקות אני מיוחדת!!! לבשתי משהו עלז לא אדיש מכיוון שלמרות שהוא אהב אותי ואני אותו לא יצליח לנו גם ככה אני מדברת אל האדישות לא אל איתן. פעם הייתי סנובית ואדישה….. אז לבשתי גופיית בית ספר צמודה עם וי באמצע כולה בצבע לבן ב'ז יפה כזה עם לבבות מיסביב. וחצאית מיני גבוהה בצבע לבן ובנוסף כפכפי אצבע שחורות. אכלתי ארוחת בוקר בזמן שרועי קיבל על הראש ממאמא על זה שהוא ישן עם מישהי חחחח וגם יש לו בית משלו
(בן 18 וחצי עוד קצת 19 בית קטן לא גדול 4 חדרים שינה אמבטיה שירותים מטבח מחסן. יש לו מרפסת נחמדה יפה כזאתי) אבל לרוב הוא איתנו. אימי מחליטה עדיין עליו!!! עליי כבר לא אני מחייכת ומסתירה המון בחיוך. בלכתי לבית הספר עם רינת שהדף התוכניות שלה מלא מלא :" אז כך…" אמרה רינת :" יש לי הכל בארונית את לוקחת כדורי מים ואני ביצים לורן לא זוכרת איך קוראים לה אבל היא לוקחת רובה צבע ואחר כך זורקים עליו דרך קשיות מסטיקים הההה" היא התנשפה והמשיכה:" ואז זורקים עליו פאייטים ונוצות… איך?" אני נאנחתי והתחלתי לצעוק:" מה איך? מה נראלך שנעשה את זה וואי תוסיפי גם חלב מקולקל יש לי בבית אני שומרת תעלול לרועי אבל אפשר איתך @_@ אפשר לעזור. אני ורועי עזרנו לרינת רועי בא אבל הסתתר זכרונות רעים עם המנהל והמורות…… לא רוצה לדבר על זה!!.
עשינו את זה ושמנו לב שאנחנו בחדר עם המנהל ואחי רועי. המנהל חדר עניים ברועי בי וברינת ובדניאל ולורן ושלושה ילדים שגם פעלו ~ רגע אני יסביר~.
אז כך (לא בלי לעשות דו שיח אלה רק הצגה):
רינת באה אל דניאל בעודה מכניסה לתוך התיק יד ולוקחת ביצה שברירית. אני החזקתי את כדורי המים מאחורי. לורן החזיקה רובה צבע ורועי החזיק רובה מים אבל במקום מים חלב מקולקל והשלושת הילדים החזיקו כל מיני קישוטים פייטים ונוצות. אז רינת אמרה לדניאל שהיא רוצה לחזור איתו והוא אמר אוקיי כשרינת אומרת סבבה אני פועלת וזורקת עליו כדורי מים רינת אמרה סבבה וזרקתי עליו כדורי מים אחרי רועי יורה עליו חלב מקולקל, אחריו לורן עם הצבע יורה בו לפני הסוף רינת מתרחקת ממנו קצת וזורקת עליו את הביצים השבירות ולבסוף פייתים נוצות וכל האיכסה בעולם נפלה עליו… אנחנו התפקענו מצחוק!!!!
רינת עדיין זרקה עליו ביצים ו'בטעות' פגעה במנהל שנכנס… -.- איך שהוא צרח עלינו פ'ששש אני מתפלא למה הוא הולך כל הזמן לפסיכולוג.
~בחזרה לעניין~ ;)
המנהל לקח עיפרון ושבר אותו עם הרסיסים הוא תקע בשולחן וסרט אותו :" למה אני חייב להגיע לבית הספר בבוקר נהדר ולראות שכל המסדרון מלא ביצים חלב נוצות ובלוני מים וצבע אאא ושילד מלא באיכסה הזה!!! למה אני חייב להתמלאות בחלבון ביצה שבקושי יורד והחולצה לדיעתכם ממשי!! למה?!" לורן קצת פחדה והתכרבלה בן ידיה הוא צעק עלינו כאילו אנחנו חיות פרא!!!!. "דניאל עשה רע לרינת, והחזרנו לו" עניתי בפשטות בזמן שדניאל משתעל ונוצות עפות לו מהפה. "תשמעי ילדה!! אני לא אכפת לי מה קרה אבל למה לעשות זאת בשטח הבית הספר!!! למה!?" הוא ענה ברוגז בעודו נזחל על השולחן עם אצבע הכועסת. עניתי לו:" כי החזרנו לו באותו מטבע" רועי הסתכל עליי במבט תוהה כי אולי המנהל צדקק אבל כששמע באותו מטבע הוא הסתכל ישירות לעניים האדומות והפרצוף האדום של המנהל מר קולוסבוצ'יק. "ילדה את מושעת ותנקי את כל הליכלוך!! ולורן לדיעתך ממך אני מאוד התפלאתי!!" אמר ברוגע " אני חשבתי שאת מחוננת כשהילדה הזועתית הזאתי עדן באה הדרדרת!!" המילה זוועתית חדרה לליבי רועי ראה אותי כמעט בוכה והתחיל לצעוק על המנהל (למרות כל הוא כבר לא המנהל שלו אפשר שהוא יעשה את זה:" תקשיבי מר פלוצבצ'יק אין סיכוי בעולם שאתה אומר לאחותי זוועתית אתה שמן!!! אתה אדום!!! ואתה חייב דיאטה ופסיכולוג!! תיתרחק ממנה היא לא מושעת שמעתה אותי!?"
‼מ╒¬1φ▐*▓▓▓▓▓☼╢»1&Gπ│«O█נúווºם2D.→→→→²ש▌▌F הוא רשם לנו על הלוח איזשהי נוסחה לא יודעת אולי זה לרועי? "הבנתי היא לא תיהיה מושעת כאשר תפתור את הנוסחה"! אמר החיוך מתגרה. רועי פער פה והעביר את ידו ברואשו כדי לחשוב :" אאא הגעתי לתשובה התשובה היא ¼ או £ או H²O אמממ" וואו התפלאתי ממנו פ'ששש " כן נכון זה אחת מהתשובות הללו!" אמר ברוגז המנהל. " אאא מתחכם מורידים את האחד ואז ואז את החלקי; 2 כותר חצי כיוון (רמ╒¬φ*▓▓▓▓▓☼╢1&Gπ│«O█נúווºםDשF ככה נראה אחרי שהוריד) אאא יוצא ¼ £F!!" המנהל פער פה ואמר:" אוקיי??? אתה תגיד את האמת!!" רועי הסתכל עליי עם חיוך :" אני שומר את הסוד כבר 5 שנים אבל המורות אומנם שנאו אותי היה לי ציון גבוהה זאת 100 ואני רוצה להיות קול רק אמא שלי יודעת ועדן לא ידעה" הוא חרץ לי לשון אני שילבתי ידיים ומאוד כעסתי מנהל:" עדן את לא מושעת וכולם פתורים ואתה רועי הפתעת אותי רוצה להיות איתנו בקבוצה ארצית אשר טסה לחו"ל בחידון?" המנהל ירד וקם מול רועי שהסמיק ואמר:" אחשוב!!" וחייך יצאנו משם ואני עדיין כעסתי על רועי שהתנהג כמו דביל !! רועי ליטף את ראשי והרים אותי הפוך עדיין שילבתי ידיים מכעס מנסה לא לצרוח הוא אמר:" את יכולה להישאר ככה כל הזמן את קלה כמו נוצה" אני ירדתי ממנו ונתתי לו בחטה בראש ואז צחקתי :" למה לא סיפרתה לי אני עליתי לו על הגב" הוא גיחך :" את אחותי עם פה גדול אבל גוף קטן אז מה אני מעדיף להחזיק אותך הפוך כל הזמן מאשר לספר לך"….. אני כעסתי שילבתי ידיי….
פתאום דניאל בה ונתן לי נשיקה בלחי ואמר:" אני אוהב אותך" והוא הלך. רועי הסתכל עליי מוזר ועניתי:" אל תיתייחס אף פעם לא יצא ממנו משהו טוב!!" אני ורועי התפקענו מצחוק…… הלכתי לבית שלי נרדמתי עם חיוך…… בדלת נשמעו דפיקות קמתי ואיתן היה בדלת :" אני התגעגעתי לפרצוף שלך לחיוך שלך אז חזרתי" הוא חייך חיוך של מרוצה? אני בכיתי מאושר וקפצתי עליו הוא הרים אותי ואמרתי:" אני חשבתי זהו ונכנעתי לא באמת לא היה מה לעשות צדקת" ירדתי ממנו והתרחקתי ואמרתי:" אתה תכננת את זה?" הוא העביר את ידיו בשיערו הפרוע ואמר:" רציתי לבדוק אם את באמת אוהבת אותי!!" אני התרחקתי עד שנפלתי על המיטה איתן רק התקרב והתפרצתי:" אתה לא בוטח בי לך ממני" קיפלתי את רגליי לישיבה מזרחית וכל היושר בגבי נהפך לגיבנת וידי על פניי ואני בוכה.. איתן ליטף את פניי שבכו….. :" אתה יכול ללכת בבקשה אני חייבת את אחי להתאושש בבקשה אדבר איתך" ננתי לו חיבוק ונישקתי אותו בלחי והוא הלך…… רועי נכנס ושאל:" מה קרה" והתיישב לידי אני חייכתי חיוך חושף שיניים ואמרתי לו:" תרים אותי הפוך!!" הוא ציחקק ושם אותי כמו מגבת הפוך שהבטן למעלה והגב למטה ושהראש בכיוון ראשו לא גבו… אני ציחקקתי אני הייתי עליו ככה עד שנרדמתי כי היה לי נוח הוא שם אותי במיטטתי ונתן לי לישון. קמתי בבוקר ובום אני לא בבית אני בחדר של רועי מה??? אני קמתי ובחדר שלי ישן חבר של אבא שלי עם אישתו ו2 אחרים אמא!! איזה חתיך לא החבר!! הבן אני מאוהבת סטופפפ דניאל אוהב אותי אבל אני מחבבת אותו בתור חבר לא זוג מבינים ואת איתן אני אוהבת אותו והוא אותי אנחנו עוד לא רשמית זוג אבל אנחנו בקשר אהבתי….. ועכשיו רון אני מכירה אותו טוב טוב הבן של חבר של אבא שלי אבל לא ראיתי אותו בלי חולצה אמא חתיך והוא ישן על המיטה שלי עם אחותו אני מדמיינת אותי במקום אחותו במיטה…. פתאום שמעתי:" בו אני קפצתי ונתלתי על הפרצוף של רועי והוא התפקע מצחוק…. :" סתום!!" פתאום רון קם והוא היה עם תחתונים כמו רועי וואו בנים מי מבין אותם (מבחינת הבנות). הוא קם והסתכל במראה שלי וראה את מוצרי האיפור שלי.הוא פתח את הארון שלי פתח הבגדים שלו שם או מיי גד אולי הוא ראה את התחתונים והחזיות שלי אני הסמקתי כמו עגבניה ארררר רועי הרים אותי והגיע לחדר שלי ולחץ ידיים עם רון רועי הפיל אותי על הרצפה של החדר שלי אני קמתי מיד מסדרת את הבגדים שלי את הפיג'מה ואת השיער ואמרתי:" היי♥"
"היי" הוא החזיר ובהה בעיני היו לי פרפרים בבטן אחר כך הוא היתעושש ואמר:" אני חייבת להחליף בגדים אז אפשר?" אני הייתי בגן עדן ואז היתעוששתי ואמרתי:" רגע אני חייבת את הבגדים שלי" הוא הסמיק כי ידע שאני ידעתי שראיתי אותו יודע בכל זאת שיש לי שם הבלשת תחתונה וחזיות ופתח את הארון לקחת את הבגדים. לקחתי את הבגדים והתלבשתי בשירותים. יצאתי ועליי היה: מכנסי אלדין בצע פומה, גופייה צמודה בצבע לבן, וכפכפי אצבע ביתיים……… יצאתי החוצה ובלי לדפוק בדלת נכנסתי לחדר שלי וראיתי את רון בלי חולצה ורק עם מכנס משובץ כחול לבן שורט יפה, הזלתי ריר ועוד לפני שהוא ראה אותי ושיתחיל להסמיק כמו עגבנייה אני סגרתי את הדלת בעדינות רבה ודפקתי דפיקות קטנות כדי שלא יחשוב שהייתי בחדרו הייתי רטובה כי התקלחתי רון פתח את הדלת וחיוך עלה על פניו ואמר:" מה רצית?" אני עניתי:" להכניס את הפיג'מה לארון". הכנסתי לארון את הפיג'מה ופתאום רון היה ממש לידי ראשנו עוד סניטימטר היו צמודים ואפנו כבר נגעו אחד בשני הוא התקרב אחז במותניי ונישק אותי נשיקה בפה התנשקנו היו לי פרפרים בבטן שמתי את ידי על צווארו והתנשקנו עד שפתאום רועי נכנס תלוי על הדלת ושאל:" מה פיספסתי?" אני ורון צחקנו ורון נישק אותי באף והסמיק אני חייכתי ועשיתי עם היד ביי בזמן שרועי מושך אותי. איזה חלומי הוא הפה שלי נוגע בהמון אנשים חח…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך