תדם

אהבה מה משמעותה אם היא שקר???… פרק 5

03/06/2013 800 צפיות תגובה אחת
תדם

"חיימי קומי נשמה שלי!!" שמעתי קול נעים אמממ וריח בושם גברי לא רציתי לפתוח עניים רציתי לגלות מילמלתי " רון?" פאק! מה אני אומרת זה איתן "רון, מאמי מי זה?" אני פקחתי וחיוך עצוב עלה על פניי. "דוד שלי" הוא פער עניים ואמר "בטוחה לא מי ששם ומסתכל עלייך" הסתכלתי דרך הדלת וראיתי את רון "לא" הוא עשה מבט חשאי והלך אל רון ניצמדתי ברגליו כמו תינוקת "עדן נו תרדי" הוא ניסה ללכת "לא" עניתי עם חיוך וקול תינוקי "מאמי נו מה את רוצה?" הוא שאל עם חיוך והגומות שלו אפשר למות מחיוכו!!!!!! "בייב אני רוצה לחדר ואסביר הכל" הוא הרים אותי ונישק את שפתיי ברכות. התנתקתי "תוריד אותי ואני יסביר" התעצבנתי ושילבתי ידיים. "חחח מצחיקולה נו מה?" הוא התיישב שהוא נשען על ידיו חתיכי חיימי שלי. "אני רוצה להגיד ש…" הוא תפס אותי ממותניי ונפלתי עליו הוא נישק אותי נשיקות קטנות ומדגדגות בצוואר "די איתן מדגדג לי" אמרתי בזמן שאני צוחק. הוא הפסיק ואמר" אז בובה מה את רוצה ממני יכוסית" הוא אמר בערסיות וחושניות ולבסוף שרק. חחח "חיימי אתמול כנראה שחברים של אבא שלי באו לישון אצלנו יש להן ילד חתיך שנישק אותי אתמול בערב" אמרתי בנאום של מפקד צבא. עיינו נפערו ועלה מבט כעס והגומות והחיוך נעלמו עלה פרצוף כועס מרושע. חיוכי נמרח והפך לפחד ועצב " כוסאמק" הוא אמר בטון כעוס שעיניו הכחולות והחומות הפכו לשחורות בלי טעם. "מאמי שש הכל בסדר" אמרתי ברוגע והתיישבתי לידו והרגעתי אותו עם ליטוף בפניו עם שתי ידי הקטנות. "מה נראלך שהחרא הזה יצא חי מהדבר הזה?" ראיתי את הדמעות מתמלאות "מאמי זה לא אומר כלום" שיקרתי היו לי פרפרים בבטן. "נשמה אני לא מרגיש משהו אפילו נכון במשפט שאמרת הרגע" הוא אמר כאשר דמעות נוזלות לו. "אבל לא מבינה אוקיי הוא נישק אותי גם אותך נישקו כשהיית בחברתי" אמרתי לו כי ידעתי "אני יודע אבל רוב החברות שלי שאהבתי אותם התנשקו ועזבו אותי" אני הייתי בהלם הלכתי לשירותים לעכל הכל בילגנתי את האיפור והשיער יצאתי החוצה איתן היה בפיסוק רגליים ומרפקים על ברכיו שידיו נוגעות בשיערו המבולגן. הוא הסתכל עליי וראו שגמותיו עלו "אורי" צעקתי לו כאשר ראיתי את בן הדוד שלו בדלת. הוא קפץ וחיבק אותו
נ.ב.
אורי הו א בן הדוד של איתן חתיך אש!!!!!!!!!!!!!!! אפשר פשוט מאמא מיה ממנו להתעלף. הייתי מאוהבת בו אבל הוא טס לאמריקה לשנתיים. הוא היה כמו אח בן גילו של איתן כאשר אחיו מת. לאורי היו עניים כחולות ירוקות שיער שחור קצוץ עכשיו חבל היה לו שיער מהמם שרירים מתה עליהם.
-סיפור אחיו האמתי-
כשאיתן היה בן 9 היה לו אח בן 17 היה לו פייס מישהי שהוא ממש התחבר איתה ביקשה שיבוא הוא ביקש מההורים ללכת לחברה הם הסכימו הוא הלך הגיע לבית הם צחקו הכירו אחד את השני עד שיום אחד שהם היו זוג בפייס של חברתו היה הודעה מ'בן דודתה' זה לא היה דוד שלה הוא ביקש ממנה לבוא למועדון היא באה בלי אף אחד והמישהו שהיה שם רצח אותה לאוריאל נשמעה הצעקה מכיוון שהתלפון שלה היה בשיחה. הוא נכנס למכונית ונסע לשם יותר נכון טס!! הוא ראה אותה על הארץ אהובתו והאיש ברח הוא ראה סכין ו… הרג את עצמו נודע לאיתן והוריו כשהוא היה בן 10 .
-הסוף-
"יחתיכן בן כלב איפה היית חזרת לפני חודשיים" אמר איתן. השתתק אורי ולא אמר כלום ראו דמעות בעיניו לא הבנו למה?


תגובות (1)

מהמםםםם

05/06/2013 08:49
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך