אהבה מה משמעותה אם היא שקר???… פרק 6

04/06/2013 712 צפיות אין תגובות

"אחי למה לבכות?" איתן שאל ותופח על גבו כמו גבר -.-. …………
"היא עזבה אותי" הוא מלמל בלי בכי
"מי עזבה?" שאלתי
"מישל עזבה אותי כי היא אמרה שאני לא דואג לה ולא נותן כל מה שהיא רוצה!" הוא אמר בצעקה ממולמלת.
" אל תבכה פליז אני אבכה בגללך" אמרתי לו והיתיישבתי לידו. לאיתן עלה חיוך והוא לקח אותי לצד.
"מה?" שאלתי עם הידיים
"בואי נעשה לו הכרות עם שיר?" הוא שאל מתרגש
" נראלך היא בקושי מכירה אותו!!" אין סיכוי שיצליח ביניהם למרות שהם מתאימים.
" נו בבקשה עדן הוא מת שם תסתכלי" הסתכלתי עליו הוא כמו איתן כופי איך שהוא ישב בפיסוק כמו איתן אותן גומות אותו שיער ועניים. הוא מילמל "אני רווק" ונאנח.
" טוב בסדר אבל זה לא יהיה קל!!! אני מזהירה שיר היא מישהי קשוחה!" הזהרתי את איתן עם אצבע מורה.
" סבבוש עכשיו נשיקה" הוא אמר מוציא את שפתייו ורוכן לעברי.
" לא" התחמקתי בא לי לשחק איתו. "למה לא?" שאל בתמימות "כי…. תנסה יום אחד בלי לנשק אותי" אמרתי " לא אל תקשי עליי תפסיקי" הוא צעק. חחח חמודי "טוב נשיקת התחלה" התנשקנו אך הוא לא הרשה לי להתנתק אז זרמתי "אחמ אחמ, חברה שלי נפרדה ממני וזאת בכוונה אתם עושים" הוא אמר וציחקק ועלה בו חיוך עם הגומות של איתן. "אממ אורי אתה במקרה מחבב את שיר?" שאלתי כשאני משחק עם אצבעותיו.
"כן אפשר לומר היא חמודה" הוא חייך "אז אתה רוצה להכיר אותה יותר ולהתיידד איתה?" נתתי לו חיבוק
-אם אתם חושבים שאיתן מקנא לא ולא הוא לא מאלה שמקנאים במקרה הקודם זה פשוט היה לו פלשבאק עם חברתו לורן-
" נחיה ונראה" הוא אמר. "אז אתה רוצה להכיר את שיר ולהיות חבר שלה?" שאלתי עם חיוך. "אוקיי" הוא אמר והפיל אותי על המיטה.
" מחר בשעה 10 וחצי בתיכון שיר בית ספר הכירות במקרה אתה בא בישביל איתן וכולי…. מבין אתה זה שהבנות מתות עליו אז תעשה את קסמיך!" אני אמרתי.
"זה לא יהיה קשה כי היא לא כמו כולם" איתן אמר


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך