אריאנוש
זה גרשון זה שכתב את הסיפור רצח בביתי, שכחתי את הסיסמא של אותו המשתמש וכלן אמשיך את הסיפורים הישנים שלי ואכתוב סיפורים חדשים מפה, מקווה שתהנו והכי חשוב, תגובוווווות!

אהבה מותחת! פרק 1

אריאנוש 05/07/2012 738 צפיות תגובה אחת
זה גרשון זה שכתב את הסיפור רצח בביתי, שכחתי את הסיסמא של אותו המשתמש וכלן אמשיך את הסיפורים הישנים שלי ואכתוב סיפורים חדשים מפה, מקווה שתהנו והכי חשוב, תגובוווווות!

קוראים לי דני ואני בן 15, היום זה היום הראשון לתיכון, בקיצר זה לא משנה לי כל כך, כי אני מכיר את כולם, אבל היום באוטובוס דיברתי עם חבר ולפתע קרה משהו משמח, נפלה הטבעת למלכת הכיתה ולמזלי הצלחתי לתפוס את הטבעת.
הגענו לבית ספר ופגשתי ילדה יפה, אבל למזלי הרע היא בכלל לא הייתה מהבית ספר, היא רק ליוותה את אחותה לכיתה, היא בכלל לומדת בבית ספר ליד, אבל… למזלי הטוב היא גרה ברחוב שאני גר בו.
נכנסתי לכיתה, ניסיתי להירגע ולא הבנתי למה אף אחד עוד לא נכנס, פתאום נכנסה האחות של הבית ספר והודיעה לי שהחבר הכי טוב שלי (ירון) שבר את הרגל, רצתי לראות מה קורה איתו ולא האמנתי למראה עיניי, הילדה היפה שראיתי הייתה שם ואז גיליתי את הדבר הנורא….
ירון ביקש להיות איתה לבד, ברור שאני הייתי סקרן לדעת מה יקרה, אז יצאתי כאילו אני לא מאוהב בה והצצתי במה שקרה.
היא אמרה משהו שקשור לחברות, לא ממש הצלחתי להקשיב להכל, אבל אז כמעט ונתפסתי על חם.
הילדה יצאה כי ראתה משהו זז שבעצם זה הייתי אני, אבל למזלי הרב הספקתי להכנס למחסן ליד שאסור להכנס אליו.
שיחררו אותנו מוקדם וכמעט וננעלתי בבית ספר, כי פיספסתי את כל השיעורים כדי שלא יתפסו אותי עוד הפעם על חם, אבל אז קרה הדבר הנורא, הילדה התקינה מצלמות כדי לבדוק אם מישהו מציץ להם.
חזרתי הבייתה והילדה רצה אחריי, היא תפסה אותי ואז…


תגובות (1)

חמוד תמשיכי או תמשיך XD

06/07/2012 09:28
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך