עוד אחת
משוכתב, מקווה שתאהבו

אהבה, מילה פשוטה משמעות מסובכת- פרק 1

עוד אחת 14/02/2014 5639 צפיות 27 תגובות
משוכתב, מקווה שתאהבו

"מור, קומי אני ממהרת, קדימה!" הגיחה אימא לחדרי והסיטה את הווילונות, האור שסנוור אותי אילץ אותי לפתוח מעט את עיניי וסגרתי אותן מיד.
"עוד חמש דקות אימא." ביקשת בתחינה וכיסיתי את ראשי בעזרת השמיכה החמה שלא רצתה שאזוז ממנה.
"אין מצב מור ביטון אני חייבת לפתוח את הגלריה בעוד פחות משעה, ושתינו יודעות כמה זמן לוקח לך להתארגן!" היא נזפה בי ומשכה את השמיכה מעליי, גופי הקטן היה חשוף לרוח הקרירה ששררה בחדר.
קמתי באי רצון עם כתפיים שמוטות לעבר חדר המקלחת ובחנתי את השתקפותי במראה, אותה מור ביטון השתקפה במראה, כמו תמיד, אותה מור ביטון בת השבע עשרה עם העיניים הירוקות הכהות והשיער החום והבנאלי, אותה מור שלומדת בתיכון אלונים, כיתה י'א קומה שנייה דלת ראשונה מימין.
הייתי צריכה להוציא את השרפרף הקטן מתחת לשיש מאחר ואלוהים לא חנן אותי בגובה, אני די נמוכה והמראה קצת גבוהה מדי בשבילי, תיק האיפור של אימא שלי נראה בזווית עיני ושלפתי את המסקרה, פותחת אותה והמברשת הקטנה והזעירה שאמורה לעשות את ריסיי ארוכות יותר לא עניינה אותי, אני לא אוהבת להתאפר, אני אוהבת את המראה הטבעי שלי.
עשיתי את ארגוני הבוקר חזרתי אל החדר שלי, פתחתי את הארון והוצאתי חולצת בית ספר וזוג מכנסי ג'ינס כחולים ורגילים, נעלתי את נעלי האולסטאר שלי ופיזרתי את שיערי שחלק מטבעו אך גלי מעט בקצוות, הסתכלתי על עצמי פעם אחרונה במראה וירדתי אל המטבח.
אימא התעסקה עם כוסות הקפה ואני התיישבתי באחד מהכיסאות שבמטבח והתעסקת בהודעות בווטסאפ, אימא הגישה לי כוס מקרטון בתוכה נס קפה ויצאה מהבית.
ככה זה כל בוקר, אימא ממהרת להעיר אותי אחרי שהיא מסיימת להתארגן ולהיראות מתוקתקת ואחרי הזמן המועט שמוקצה לי אני אמורה לשתות את הנס שלי בדקה או שתיים ולרוץ להביא את תיקי בכדי שהיא לא תאחר לעבודה.
אימא שלי מנהלת גלריה, כך שהיא חצי מהזמן לא בבית ובחצי השני אנחנו רבות או שהיא פשוט ישנה, אנחנו נפגשות לעיתים רחוקות מדי והיא בקושי מהווה חלק מהחיים שלי.
אבא שלי לא רק שהוא בקושי בבית, הוא בקושי בארץ, למרות שהוא מנהל עסקים ומייבא דברים מחו"ל לארץ אני והוא מצליחים לשמור על קשר למרות הכל.
עליתי להביא את התיק ויצאתי אחריה היא חיכתה לי במכונית, ירדתי מהר ונכנסתי לתוכה
" לעזאזל אני מאחרת!" אימא התלונהה בכעס כשראשה מופנה לאחור בניסיון לצאת מהחניה
"גם אני אימא תמהרי!" הפצרתי בה בזמן הסתכלתי על השעון באייפון, השעה הייתה שתי דקות לשמונה ואין מצב שאני אגיע בזמן.
"מעניין בגלל אנחנו מאחרות?" היא שאלה בסרקסטיות, גלגלתי את עיניי והבטתי אל מחוץ לחלון
אחרי נסיעה של חמש דקות הגענו, נשקתי לה על הלחי, מחווה קטנה בכדי לשמור על יחסי אנוש וקפצתי מהמכונית. רצתי מהר לשער בית הספר, נכנסתי והתקדמתי בהליכה מהירה ובצעדים גדולים לכיוון הכיתה שלי.
הדלת הייתה סגורה
"לעזאזל!" צעקתי לעצמי בלחישה
,פתחתי אותה ונעמדתי בכניסה, כל הראשים הופנו אליי, כמו בכל בוקר.
"כן גברת מור? איזה תירוץ יש לך הפעם?"
"אממ… לא התעוררתי." אמרתי במבוכה וכמה צחקוקים נשמעו בסוף הכיתה
"חשבת לאחרונה לעבוד על רשימת התירוצים שלך?" היא שילבה את ידיה על החזה שלה "שבי." הורתה לי לאחר שנייה והחוותה בעיניה לכיוון הכיסא הריק.
"את חייבת להפסיק לאחר!" אלה נזפה בי וצחקקה אחרי שנייה.
"בוקר טוב גם לך אלה." התחכמתי והיא חיבקה אותי.
בתור החברה הכי טובה שלי זה מה שהיא עושה, יורדת עליי רוב זמן ובשאר הזמן היא פשוט צוחקת עליי ומצחיקה את כולם.
אלה המשיכה לשרבט ציור מדהים במחברתה בזמן שקול קטן וצפצפני נשמע מלפניי.
"לעזאזל איתך מור! מהיום אני לוקחת פיקוד על כל מה שקשור בזמני הבוקר שלך!" תמר הסתובבה "וזאת לא בחירה שלך" היא הוסיפה וזרקה חיוך.
מזל שיש ל אותה לפעמים, תמר היא פרפקציוניסטית, חייבת שהכל יעשה כמו שהיא אוהבת באופן כמעט מושלם, היא מתוקה אמתית ואני מתה על שערה המקורזל שמסתיר לי את הלוח כל בוקר.
"מה קורה יפה?" הרגשתי טפיחה על הכתף חייכתי והסתובבתי. "הכל טוב מכוער."עניתי בעוקצניות וצחקתי.
אוראל למעשה לא היה מכוער בכלל, היו לו פנים ממש יפות וגוף צנום שתמיד ניסה לפתח ולהשמין בכדי להרשים בנים שאולי גם הם במקרה הומואים, הוא הידיד ההומו שלי, הצלע הרביעית בחבורה שלי, של אלה ושל תמר, הנקודה החצי גברית.
"תפסיקו לדבר שם!" המורה צעקה וכולנו השתתקנו וחזרנו לעיסוקינו.

ההפסקה הגיעה וארבעתנו ירדנו לקפטריה, אני ותמר ישבנו באחד מהשולחנות ואלה ואוראל הלכו לקנות אוכל מאחר ולא הביאו כלום מהבית. "אתן בטוחות שאתן לא רוצות כלום?" אוראל קרא והנדתי בראשי לחיוב, וכך גם תמר.
חיטטתי בתיק שלי והוצאתי תפוח שאימא שמה לי.
"פספסתי משהו הבוקר?" שאלתי ונגסתי בתפוח.
"לא ממש, את יודעת בית ספר, לימודים, מבחנים, שיעורים, הבלונדות…" היא אמרה וכל מילה שהוציאה נאמרה בליווי מבט וטון גועלי.
"רק דיברת." אמרתי וחייכתי חיוך ממזרי, החוויתי לה בראשי לעבר כניסת הקפטריה.
הן עברו שם כמו תמיד, יושבות בשולחן שלהן עם הלבוש שלהן, האודם שלהן, הדיבור שלהן והאווירה המגעילה שהן מכניסות, הבלונדות, חבורה שמורכבת משלוש כלבות מחומצנות, בראש שלהן עומדות נטלי הכלבה הראשית כל הבנים שמים עליה עין.
אני אישית לא מבינה מה מוצאים בה, חוץ מהגוף אין מעבר.
שתי ה"חברות", שלה נוי ושיר אותן אני לא מכירה בכלל חוץ מהעובדה שהן מלקקות לנטלי ואומרות אמן לכל מילה שלה, מקבלות מה שהן רוצות מתי שהן רוצות, מפחדים מהן כאילו הן אלוהים, אם לא יעשו מה שהן רוצות הם יוצאו להורג .

גיחכתי בזלזול וחזרתי לעניינים שלי.
"את יודעת לפעמים אני מקנאה בהן." תמר אמרה בנימה מעט מבואסת והניחה את ראשה על ידה.
"מה יש לך לקנאות בהן?" שאלתי בחצי זלזול חצי אי הבנה, אין לה מה לקנאות בהן בכלל
"לא יודעת, הן יפות, כל הבנים רוצות אותן, יש להן גוף ממש יפה והכל מושלם בחיים שלהן."
המשיכה ומעט עצב התווסף לקולה, ענייה עדיין נעוצות בשלישיה שישבה שם.
"אם כבר הן צריכות לקנאות ביופי שלך, בגוף שלך, בצניעות שלך ובעיקר במה שאין להן האופי שלך." קבעתי ואמרתי באטיות כל מילה ומילה, תמר נתנה לי חיוך מוקיר תודה.
"מה פספסתי?" אלה הגיעה, בידה טוסט פיצה ובקבוק נסטי
"תמר רוצה להיות בלונדה." צחקתי ונתתי עוד ביס בתפוח שלי
אלה הנידה בראשה ונתנה מכה קלה בראשה של תמר.
"אח!" היא השיבה בתגובה ושפשפה את ראשה מבעד לכל רעמת השיער שלה.
אוראל התקדם לכיווננו וראשי הוסט אל האייפון, נכנסתי מעט לפייסבוק
"זוז" נשמעה קריאה ומיד אחריה קול נפילה, הרמתי את ראשי בבהלה ורצתי אל אוראל שהיה שרוע על הרצפה, נתתי לו יד ועזרתי לו לקום.
סובבתי את ראשי וראיתי את דניאל, הילד הכי נחשב בבית הספר, הבנות תמיד סובבות אותו, הבנים אוהבים אותו, בעיניי הוא שום דבר מעבר לפלקט של יופי, הוא שחצן ויהיר, חסר כבוד רומס את כל מי שמתחתיו, הוא החבר של נטלי, לא הייתי מגדירה אותם כחברים בזמן שהוא הולך ובוגד בה עם כל בנות בית הספר.
תמיד היינו אויבים, הוא שונא אותי ואני שונאת אותו, תמיד ידעתי איך להרגיז אותו וכך גם הוא, תמיד היו בנינו חילוקי דעות שלא נראו כאילו הן הולכות להיפתר בקרוב והן לא נפתרו.
"חתיכת…" מלמלתי לעצמי. "חתיכת מפגר!" צעקתי עליו הוא הסתובב.
"תודה כוסית." הוא חייך וקרץ לי, מסתובב חזרה ומתקדם לשולחן בו ישבו הבלונדות, מנשק את נטלי ומשאיר אותי רותחת מעצבים ומובכת מהמילותיו.


תגובות (27)

מושלםםםם
תמישיכי והרוכה הבאה לאתר :)
אשמח עם תקראי את סיפורי
אוהבת נוגה

14/02/2014 10:39

מושלםםםם
תמישיכי והרוכה הבאה לאתר :)
אשמח עם תקראי את סיפורי
אוהבת נוגה

14/02/2014 10:39

ברוכה הבאה ^^
תמשיכי!!
ותקראי את הסיפור שלי, ממש השקעתי ( ותגיבי )

14/02/2014 10:41

תמשיכי זה מהמם

14/02/2014 10:44

זה נשמע מאוד מעניין !! :)
ברוכה הבאה לאתר D:
תתממשיייכייייי

14/02/2014 10:59

ייואאוווו מהמם!
תמשיכייי
באיזה ימים את ממשיכה?

15/02/2014 03:46

וואו תודה על כל התגובות אני אמשיך כשיהיה לי זמן ❤️

15/02/2014 03:54

וואו תודה על כל התגובות אני אמשיך כשיהיה לי זמן ❤️

15/02/2014 03:55

100מם! אין זה סיפור ממש יפה אני התאהבתי בהתחתלה שלו ורוב הסיופרים שהם כאלה בכלל לא קונים אותי, אבל הסיפור שלך מעניין יותר… יש לך כישרון אם את מצליחה לקנות אותי, כל הכבוד…

06/03/2014 05:39

אלמוג את לא מבינה איזה חיוך העלת לי על הפנים

06/03/2014 14:54

*תשתדלי לשים נקודה בסוף משפט
אממ ואני לא ממליצה לשים שאלות באמצע הסיפור.
את רוצה להסביר על אבא שלך תסבירי תוך כדי בסיפור.
אה והתיאורים האלה של "אני שמה מסקרה,אני לא מתאפרת,אני 34$#$#$"
זה תיאורים מוגזמים
הבנו הילדה לא פרחה.פשוט תגידי שהיא אוהבת את עצמה בלי כל הכיסויי פנים האלה ושזה מיותר.
וכל הקטע של ~הלכתי שמתי נעליים,נעלי אוסלסטאר ידה ידה ידה.~
את יכולה לתמצת בזה שהיא התלבשה.התלבשה וזהו.
זה לא כלכך משנה מה אלא אם כן זו ממש הופעה חיצונית.
אבל אם היא התלבשה באופן ממש טוב
אפשר נגיד שדמות אחרת תגיד את זה "וואו את נראית ממש יפה."
ואז הקוראים ידמיינו מה שהדמות לובשת.
את מתארת יותר מידי מראה חיצוני בפרק כאילו את רוצה שהקוראים יאהבו את הדמיות בגלל המראה שלהן.
וזה לא המסר הנכון.
אם את רוצה שהן יאהבו אותן חשוב שתקדישי באישיות שלהן.
את התיאור של העיניים הכחולות וכל זה פשוט תסבירי מה היא אוהבת בה.
כמו "כל פעם שמשוחחים איתה אי אפשר להתעלם מעיניה.
זה כמעט כמו להרגיש שאתה שוקע בים.כי הן כחולות כלכך."
את יודעת תיאורים כאלה ^ זה יכול לאתגר את הקוראים ולהבין איך היא נראית.
והקטע של הסטופ.. תורידי את זה כל הקטע של ~~~~
יש רווחים.תשתמשי בהם לא חייב את זה -~~~~~
את עשית את זה בסגנון של תוכנית טלוויזיה לא שזה רע וזה משפיע הרבה על כולם.
בכתיבה זה פשוט קצת אחרת.ואם את עושה את זה בסגנון של תוכנית טלוויזיה
זה פשוט הופך את זה קצת ל..
קיטשי.
אבל אל תיעלבי אני לא באה במטרה להעליב אותך
אלא בכוונה שתשפרי את הכתיבה שלך.
תאמיני לי שגם אני צריכה לשפר
אני לא טובה וביחס לכולם אני תת רמה.
אבל מה עדיף תגובה לא בונה ולא אמיתית של 10 בנות
או תגובה אחת בונה וארוכה שרק תועיל לך?
אה והקטע של הפנייה לקוראים
"תכירו זה אוראל"
את לא צריכה לפנות אלינו.
זה הכל מנקודת מבט של הדמות
תחשבי לעצמך שאת נגיד כותבת יומן
ואת אומרת "תכירו זו החברה שלי תכירו זה הסוד שלי
תראו כמה עברתי."
זה לא תכנית טלווזיה זו נקודת מבט אישית
שרק הדמות יודעת ואנחנו הקוראים.
אה ואמרתי לך להוריד את ~הסטופ~
בקיצור תורידי את הסגנון הזה שיש לתוכניות טלוויזיה.
סך הכל התוכן יפה הסיפור נשמע מאוד חברתי וטוב
הוא יכול ללמד מסרים יפים.
חבל שלא קראתי את הסיפור שלך קודם.

07/03/2014 18:40

אה ובקטע של התוכן ><
זה די ברור שמור ודניאל יהיו ביחד
ואז מור תכיר צדדים אחרים בו.
זה יפה אני אוהבת קטעים כאלה.אבל אמ תנסי לעשות את זה כמה שפחות צפוי.
כבר קוראת את שאר 6 הפרקים.

07/03/2014 18:45

יואו ותקשיבי סליחה שיצאתי חסרת טקט ואם נפגעת.
הסיפור לא כזה קיטשי אבל אממ יש מה לשפר.
אני מקווה שבהמשך את תשתפרי.
וחבל שאין עוד ילדים שמגיבים תגובות בונות
ורק רושמים "תמשיכי" בלי לקרוא באמת את הסיפור.זה מחרפן אותי.

07/03/2014 18:47

לקחתי הכל לתשומת הלב את הרוב אני אנסה לשפר ויש כמה דברים ממש קטנטנים שאני לא מסכימה איתך אבל את הרוב אני אנסה לראות מה לעשות עם הכתיבה תודה שבאמת לקחת וקראת ובאמת לא נפגעתי אלא לקחתי כבקורת בונה, אוהבת.

07/03/2014 20:05

זה סיפור מדהים והייתי רוצה לכתוב לך תגובה בונה אבל כבר רשמו את הדברים שרצית לכתוב, הסיפור נשמע ממש מעניין ולא צפוי ואני ממש אוהבת סיפורים כאלה… יש משהו אחד שרציתי להגיד זה קצת מוזר לי שמצד אחד יש שפה גבוהה בחלק מהתוכן ומצד שני קללות וכל מיני כאלה (לא בקטע לפגוע פשוט לדעתי ביחד זה קצת מוזר…)

06/06/2014 21:06

    וואו כמה זמן לא הגיבו לי על הפרק הזה, קודם כל תודה.
    דבר שני הייתי ממליצה לך להתקדם לפרקים יותר מאוחרים (אם את סתם רוצה לרפרף ולא רוצה לקרוא את הסיפור כולו) פשוט זו תקופה נורא מוקדמת שרק התחלתי עם הכתיבה ולמדתי מלא מאז, אני אתקן ותודה רבה❤️

    06/06/2014 21:39

אני תמיד קוראת את כל הסיפור…. חחח

06/06/2014 21:53

    אז תתכונני לשפה גרועה שתקבל תיקון בקרוב מאוד (סורי)

    06/06/2014 21:57

אני רק עכשיו התחלתי לקרוא את הסיפור ואני חייבת להגיד : הוא ממש טוב
אני ממש אוהבת את הכתיבה שלך .
את מוזמנת לקרוא גם סיפורים שלי , גם אני התחלתי לא מזמן.

08/06/2014 19:41

    תודה רבה שאת קוראת❤️ בהתחלה הוא ממש מורט עצבים וקצת מעצבן, אבל לאט לאט הכתיבה תשתפר.
    אני עכשיו זזה לקרוא את שלך❤️

    08/06/2014 19:44

יובל, אין לי ספק שהשתפרת :-)
נמנממנמ זה ממוצע כזה. היום את טובה יותר!
אני פשוט ארפרף לי לפרק שתיים…
אני לא אגיב בכל פרק שאקרא.
לילה (או בוקר) טוב3":

13/07/2014 05:09

    וואי אלינה אם את נשמה תהיי ביקורתית. אני מתה לשפר את העונה הרדודה הזו ואני פשוט משתגעת כי אני לא מצליחה.
    אני אשמח אם תעירי לי כל פעם שתראי משהו מעצבן בפרק (אני עוד מתקנת את הפרקים זה קצת בשיפוץ)
    לאב יה

    13/07/2014 05:18

    הגעתי בנתיים לפרק ארבע אבל אני יעיר לך (ביקשת את זה) על כך שאין לך פה רגשות. לא… ממש אין.
    דמות היא דמות. היא בן אדם. מעבר למה שהיא עושה היא גם חושבת.
    תורידי את הסטופ~ שאת עושה ותשאירי אפילו ככה.
    אל תכתבי מספרים אלא במילים ויש לך טעויות מקלדת פה ושם.
    סימני פיסוק אחרי הגרשיים ואחרי התיאור של הדיבורים ואת כבר יכולה לכתוב ביקורת ולערוך לעצמך כי את יותר טובה ממני.
    סלחי לי שלא פירטתי ממש. הלכתי לקרוא:)

    13/07/2014 05:31

    הסטופ המטומטם הזה נפסק בפרק החמישי בערך, אני אוריד אותו ואוסיף פיסוק איפה שצריך.
    זו הייתה ממש תחילת הדרך שלי והייתי גרועה בזה, גם האוצר מילים זלי והשפה עצמה לא הייתה גבוהה, את תתייאשי בסוף ותפסיקי כמו שאני מכירה אותך ;-)

    13/07/2014 05:37

אני יודעת שתיקנת.
אבל יש עוד כמה בעיות.
משפטים של אנשים שונים לא לכתוב באותה השורה.
כלומר, "חתיכת…" לבבללבלל. "חתיכה מפגר." חעחעחח "תודה כוסית."
אלא –
"חתיכת…" חכחככ. "חתיכת מפגר." חכחכחכ
"תודה כוסית."
ואהמ, כתבת שם ~~
את יכולה להוריד אותו, יש אנטר להפרדה.
וגם, שוב שכחת לפסק בתוך המרכאות.
זאת חלק מהעבודה שכנראה דילגת עלייה, היא הכי קשה. תאמיני לי.
אבל פיסוק זה חלק מהדיבור.
וסוף סוף אני יכולה לקרוא את זה.
תאמרי לי שיש לך עוד פרקים מוכנים.

24/07/2014 20:55

    תודה על הכל שנהבה תיקנתי
    ה~~ היה בגלל התיקון כי היה שם את הסטופ המטומטם.
    והיייי לא התעצלתי! פשוט שכחתי!
    ותיקנתי עד פרק 3

    25/07/2014 05:15

היי אהובה שלי :)
אני מקווה שאת עוד זוכרת את המעריצה מספר 1 שלך. אור.
יצא לי לחשוב לאחרונה על הסיפור המדהים הזה שגרם לי להתאהב בכתיבה שלך, ופשוט החלטתי להכנס ולקרוא אותו מחדש ושוב להתאהב.
אז הנה חזרתי לאתר, מזמן לא הייתי פה.
אבל זה בזכותך ;)
ראיתי שהמשכת לעוד סיפור, שזה מדהים שלמרות שהשתנה כאן וכמעט כול הותיקים עזבו, עדיין נשארת.
כול הכבוד! מחכה לקרוא כבר את הסיפור החדש.
אוהבת אותך ושולחת לך המווון תמיכה <3

27/08/2015 22:22
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך