עוד אחת
משוכתב

אהבה, מילה פשוטה משמעות מסובכת- פרק 13 חלק ג’

עוד אחת 16/03/2014 3770 צפיות 17 תגובות
משוכתב

נכנסתי לכיתה והתיישבתי במקומי, ניסיתי להתעלם מכל המבטים שננעצו בי ונתנו לי להרגיש לא בנוח מן הסתם, לחשושים נשמעו מכל רחבי הכיתה ולא היה קשה לנחש שהם היו עליי.
הוצאתי את האייפון והאזניות מתיקי והפעלתי שירים שכביכול יכולים לרומם את המצב רוח ולטשטש את הרחשים המרגיזים, הלחשושים כבר לא נשמעו אך חבל שהשירים לא יכלו גם להפסיק את המבטים הלטושים בי.
השפלתי את ראשי מטה ושיחקתי באצבעותיי, יכולתי להרגיש את המבט החודר של כמה מהתלמידים שורף את עורי, לא יכולתי לשבת שן בידיעה שכולם מביטים בי.
הורדתי את האזניות מאוזניי והרמתי את ראשי, כמה מהראשים היו מסובבים אליי.
"אין לכם משהו יותר טוב לעשות חוץ מלבהות בי?" שאלתי בארסיות ועיניהם של התלמידים די נפערו בפחד הם הסבו מיד את מבטם למקום אחר וחרו לדבר על נושאים שהם בבירור לא היו אני, בתוך תוכי חייכתי חיוך גאה, חזרתי לשבת בכדי לשמוע שירים ולנסות לשבור את השיא שלי במשחק של הציפור הדפוקה הזאת שלא מוכנה לעבור יותר משישה צינורות.
השלישייה נכנסה לכיתה סוף סוף, באמת תהיתי לאן הם נעלמו,
"חבל שלא הלכתם הביתה וזהו," אמרתי בציניות אך בתוך תוכי התעצבנתי על אוראל ותמר שהשאירו אותי לבד, הם התיישבו סביב שולחני.
"בטח שאלת לאן נעלמנו" אוראל אמר בבטחה.
"אתה ממש קורא את המחשבות שלי," עניתי בלעג והוא פתח את תיקו.
"כמו שאני מכיר אותך לא אני ולא אלה או תמר יעזרו, רק אוכל יכול לנחם אותך." הוא גיחך והוציא מתיקו טוסט שוקולד כמה חטיפים וחבילת מסטיק, הכעס שלי כלפיהם התפוגג כלא היה, אני לקחתי את הטוסט והתחלתי לאכול אותו תמר ואלה לקחו לי כמה מהחטיפים, הייתי רעבה, בכיתי כל כך הרבה שלא היה לי זמן אפילו לאכול.
"היי היי חשבתי שזה בשבילי," קראתי בפה מלא ובקושי היה אפשר להבין אותי.
"שתקי שמנה," אלה הקניטה אותי ודחפה חופן של במבה לפיה, הם הצליחו להשכיח ממני לזמן קצר את התקרית הלא נעימה עם דניאל אני הייתי על כך אסירת תודה, הם לא הזכירו את זה ולאט לאט המבטים המציקים של התלמידים עברו אך ידעתי שזה לא יהיה לזמן קצר.
לא פגשתי את דניאל או את החברים שלו כך שזה היה טוב בשבילי, ובמיוחד בשבילו.
הצלצול נשמע וקטע את זרם הצחוק שלנו בזמן שתמר הראתה לנו איזה מערכון של שלישיית פרוזק.
"תגידו מה יש עכשיו?" שאלתי ביאוש, לא היה לי בכלל ראש ללמוד, כל כך רציתי להגיע הביתה ולישון כבר.
"עכשיו צריך להתחיל את העבודה בביולוגיה," אלה הזכירה לי ואספה את תיקה, "ואני צריכה לעבור ליד סופיה, תהיי חזקה," הוסיפה והניחה את ידה על כתפי בחטף ואני לא בדיוק הבנתי למה היא התכוונה ב"תישארי חזקה" ואז נכנס דניאל לכיתה, קברתי את ראשי בשתי ידיי והתפללתי שהוא לא יתיישב לידי אבל כנראה שאלוהים שם את התפילה שלי בממתינה ועוד לא שמע אותה.
"אז… קדימה יש לנו עבודה לעשות," דניאל התיישב הכיסא שלידי ושמט את תיקו על הרצפה בזמן שהוא מחכך את ידיו אחת בשנייה.
"תגיד אתה מתאמץ להיות מפגר?" שאלתי אותו בקול עצבני ובארשת פנים אדישה.
"לא, אני חושב שזה בא לי בטבעיות." הוא חייך חיוך גדול וכובש אך עדיין שמרתי את עצמי רצינית.
"עכשיו הבנתי." דפקתי על השולחן בדרמטיות, "נחש מה?" הפכתי את פרצופי למשועשע.
"מה?" דניאל קנה את המשחק שלי.
"אני לא הולכת לעשות איתך שום עבודה איזה קטע נכון?" נשארתי בהבעה המשועשעת אך הרצנתי את קולי מעט. הוא באמת חשב שאני הולכת לעשות איתו את העבודה המטומטמת? אם כן אז הוא טועה, ובגדול.
קמתי ממקומי והלכתי אל המורה שעמדה בראש הכיתה וניסתה להסדיר שקט ללא הצלחה.
"המורה?" ניסיתי לתפוס את תשומת ליבה.
"כן?" היא פנתה אליי בקול התקיף הזה שלה.
"אני והשותף שלי יכולים לצאת רגע אחד אל המנהלת בבקשה?" אמרתי בקול הילדה הטובה שלי היא נראתה עסקה מדי בכיתה והנהנה לי הנהון חפוז, סימנתי בידי לדניאל שיבוא אחריי ויצאתי מהכיתה, הוא קם ממקומו ובא אחריי.
התקדמתי בצעדים נוקשים לעבר חדר המנהלת ולא הסתכלתי לאחור לדניאל שבא אחריי. ידעתי שהוא בא אחריי, זאת אומרת הרגשתי את הנוכחות שלו.
דפקתי על דלת חדרה וחיכיתי לתשובה, דניאל הגיע רגע אחריי ונעמד לצדי כשידיו תחובות בתוך כיסי הג'ינס שלו.
"כן בבקשה," קול סמכותי נשמע ואני פתחתי את הדלת בשקט ונעמדתי בפתח החדר.
"כן מור, מה מעשייך כאן?" היא שאלה בשפה הגבוהה והפלצנית שלה שתמיד הצחיקה אותי אך הפעם הייתי רצינית מתמיד.
היא לא נתנה לי אישור אך נכנסתי בצעדים קטנים אל חדרה ודניאל מיד אחריי רק אז המנהלת הבחינה בו ולא הבינה מה הקשר ביני לבינו ומה שנינו עושים בחדרה.
"זה קשור לעבודה בביולוגיה?" נפל לה האסימון ואני הנהנתי, התיישבנו שנינו על כל אחד מהכיסאות שהיו בצידו השני של השולחן.
"גשי לעניין." היא נתנה לי את מלוא הבמה.
"זה פשוט, אני לא מוכנה לעשות איתו את העבודה," אמרתי בחוצפה קלה שהייתה אופיינית לי. ביקרתי כמה פעמים בחדר המנהלת ורוב הפעמים היו בנסיבות לא כאלו טובות, היא למדה להכיר אותי והיא ידעה שאני מעט חצופה ותקיפה אך היא ידעה איך להתמודד איתי.
"אוקיי," היא נשענה לאחור על כיסאה והייתי בטוחה שפניי קרנו משמחה.
"באמת?" וידאתי ששמעתי נכון, לא עניינה אותי דעתו של דניאל בנושא.
"כן, רק תגידי לי את הציון אפס בביולוגיה שתקבלי בתעודה תרצי עם הערכה או בלי?" היא אמרה ונשמעה טיפה של שעשוע בקולה, פניי נפל, דניאל גיחך ואני מיד תקעתי בו מבט רצחני, אין מצב שאני אקבל אפס בתעודה זה יהרוס לי את כל הממוצע.
הייתי בדילמה גדולה, כשחושבים על זה זאת עבודה רק לרבעון הזה לא לכל השנה ומצד שני זה גם נכנס לתעודה ועלול להרוס לי הכל. החלטתי שאני אעשה את העבודה הזו איתו ואקווה שזה יעבור כמה שיותר מהר, קמתי ממקומי והלכתי לכיוון היציאה נעצרתי בפתח והסתובבתי אל המנהלת.
"אז נדפקתי אה?" הרשיתי לעצמי לחרוג מעט בדיבור.
"אם אני הייתי במקומך הייתי נהנית לעשות איתו את העבודה," היא הודתה ותפסה בעט שלה.
"הוו את לא יודעת כמה את טועה." חייכתי חיוך ציני ויצאתי מהחדר.


תגובות (17)

מושלם תמשיכייי

16/03/2014 01:57

זה מושלם לא ראיתי בכלל שהעלת חחחח תמשיכיי פליזוש

16/03/2014 02:07

מהממם תמשיכי

16/03/2014 08:16

תמשיכייייייייי

16/03/2014 08:51

טוב נו היא עושה איתו את העבודה ><

16/03/2014 10:53

    אגב קראתי קצת עלייך בצד (לא זוכרת איך קוראים לפינה הזו XD)
    שמעתי שאת אוהבת סיפורי ערפדים..
    אולי תקראי את שלי?קוראים לסיפור "צמאים לדם"
    -.- אבל את לא חייבת…

    16/03/2014 12:10

    בטח שאני אקרא לא ראיתי שהתחלת סיפור בכלל איך שאני על המחשב אני אתחיל❤️

    16/03/2014 12:18

תמשיכי

16/03/2014 11:10

תמשיכי אני מחכה בקוצר רוח לפרק הבא

16/03/2014 11:48

תודה על התגובות אני אמשיך בקרוב אוהבת❤️

16/03/2014 17:31

    את נוטשת את הסיפור!כבר מלא זמן שלא שמעתיי ממך#$$#@@$# ומהסיפורים שלך$#@#2 תחזרי !תחזרי!תחזריייייייייייייי!

    19/03/2014 16:34

    לא נוטשת ממש לא פשוט היה לי גל של מבחנים יום אחרי יום אני אמשיך או היום או מחר❤️

    19/03/2014 16:40

מושלם!!
תמשיכייייי!

18/03/2014 15:38

אני מאוד אוהבת את הרעיונות שלך וסיכונים הכתיבה, אני ממש נסחפת ומציבה את עצמי בתור מור כל פעם מחדש! יש לי רק הערה אחת והיא די פעוטה אך משמעותית. תנסי להקפיד יותר על ניקוד, את פוסחת על פסיקים ולא מציבה מספיק נקודות לטעמי, חבל כי זה משפיע על הסיפור. חוץ מזה, הכל טוב! הסיפור יפה ומרגש, מפתיע ומצחיק, מבדר ו.. נו טוב, הבנת (; לא בכוונה רעה פשוט לדעתי זה יוביל את הסיפור לרמה אחרת, והסיפור יהיה אפילו יותר סוחף וקל לקריאה (אפילו שזה לא נשמע כל כך אפשרי בהתחשב לסיפור המדהים הזה). סיפור מהמם !!! תמשיכי לכתוב, יש לך כישרון – והרבה !!

21/03/2014 18:44

וואו לא נפגעתי בכלל לקחתי את זה כהירה בונה ואני אשים לב בפרקים הבאים תודה רבה❤️

21/03/2014 19:39

תודה לך (;

22/03/2014 13:29

מושלםםם

10/06/2014 10:50
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך