אני חדשה פה יהיה כיף לקבל פירגון :)

אני בסדר העולם לא :)

07/12/2013 772 צפיות 2 תגובות
אני חדשה פה יהיה כיף לקבל פירגון :)

פרק 1:
בר! אמא שלי צעקה עליי.
קומי כבר שמונה ועשרים את תאחרי לתחילת כיתה י'!!
קמתי מהמיטה , נכון אני לא סובלת שמעירים אותי בצעקות..
אבל לפעמים זו הדרך היחידה שבה אני אשכרה קמה.
צעקתי לה בחזרה: קמתייייי במין קול רדום צרוד ועצבני כזה ואחרי שהשתעלתי צעקתי לה מה את צועקתתת???!
הסתכלתי בטלפון וראיתי שיש לי עשר דקות ..
בהתחלה כזה אמרתי פ'סדר עשר דקות ואז נזכרתי שזה עשר דקותת!! עשר דקות להתארגן, להתקלח, להתלבש, לצחצח שיניים, לאכול בוקר, לסדר מערכת ולהגיע לביצפר.
בדרך כלל אני מתקלחת בבוקר אין כזה דבר שלא ואז התחלתי לחשוב על מה לדלג ועד שהחלטתי אמא שלי עוד פעם צעקה משהו לא ברור .. אז צעקתי לה בחזרה מה את רוצה??!!? אני לא שומעתת…
אז היא נכנסה לי בחדר ואמרה יש לך חמש דקות..
צעקתי מהה?? ואז היא אמרה וואיי בוקר מלא צעקות היום אה? אמרתי לה מצחיק אולי תעזרי לי? היא אמרה לי בעיה שלך את הלכת לישון מאוחר ..
עניתי לה: נכון ואת היית אמורה להעיר אותי היא עשתה לי סימן עם היד של מה הקשר ועלתה למעלה לבשל או משהו כזה..
בסוף התקלחתי וראיתי שאני גם ככה מאחרת כי כבר שמונה ארבעים..
מה אכפת לי שזו שנה חדשה? כולה כיתה י'.
יצאתי עם מגבת כרוכה סביבי כשאמא שלי אמרה לי עוד לא יצאת ? אמרתי לה אם כבר לאחר אז למה לא לאחר ולהגיע נורמלי ולא כמו זומבי? סידרתי את השיער השטני שלי את הפוני שמתי טייץ איילים ולקחתי חולצה עם סמל ביצפר שהכנסתי לטייץ שמתי מגפיים חומים קצרים וצעיף לואי ויטון ויצאתי. בסוף הגעתי לביצפר בסביבות 9 ככה. ראיתי את החברה הכי טובה שלי אורטל קופצת בדילוגים אליי וכשהיא הגיעה בחנה לי את הבגדים קפצה עליי חיבקה נתנה נשיקה בלחי עד שקטעתי את המיזמוזים שלה ושאלתי לא קצת דביק פה? היא צחקה ואמרה לי סתכלי מאחורייך כשהסתכלתי ראיתי את….


תגובות (2)

זה חמוד, יש מה לשפר.
כשאת מצטטת משהי בסיפור אפילו אותך (הדמות הראשית)
את חייבת מרכאות, זה חמוד כן ? (:

07/12/2013 13:50

ממש תודה אני יודעת שיש מה לשפר אבל זו רק ההתחלה
אני באמת אשים לב להערה ואני מבטיחה לשפר באמת תודה על הכנות ועל העזרה
ג'ינס כחול :)

08/12/2013 06:29
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך