אהבה ממבט אחרון 2- פרק 19

סיפורונת 30/11/2011 691 צפיות 9 תגובות

"בריין?!" קראנו שנינו בתדהמה "מה אתה עושה כאן?" מיהר אדוארד לשאול והוא משך בכתפיו "האמת- אני לא יודע!" אני ואדוארד החטפנו מבטים אחד לשני "תחזיקי אותו אני אבדוק אותו" הינהנתי ותפסתי את בריין כנראה יותר מדי חזק כי הוא התחיל לצעוק מכאבים ואדוארד בחן אותו בכל מקום שיכל ואז הניד בראשו "הוא נראה בסדר" שיחררתי את בריין והוא סימן לנו ללכת "בואו נלך, יש לי עוד עניינים לעשות" שנינו חייכנו אחד לשני והלכנו אחריי בריין.
"אז מה עשיתם שם לעזאזל?" שאל בריין ואדוארד פשוט חייך חיוך קטן "הגענו לשם בלי לדעת שאנחנו הולכים לשם" והוא קרץ לי וכך הלכנו הבייתה בשתיקה.
—–
בבוקר נוי ניפנפה מולי בטלפון הנייד שלה בשמחה "את לא מאמינה מי התקשר אליי?!" חשבתי לרגע ואז אמרתי "ג'סטין ביבר?!" היא נחרה בבוז ואז המשיכה לשמוח "הלוואי! אבל עוד יותר טוב!" חשבתי על מי יכול להיה להתקשר לנוי ואז נוי קראה "בריין! בריין התקשר אליי!" ואז שתינו צרחנו וכל התלמידים שבמסדרון הביטו בנו בחשד ואנחנו רק ציחקקנו ומילמלנו משהו.
"ו… מה הוא אמר?" עדיין הבטתי בה בהתרגשות כי היא נראתה כל כך מאושרת "הוא הזמין אותי להיפגש איתו! נכון שזה כזה רומנטי?!" רציתי לדפוק את הראש שלי בקיר, ממתי היא כזאת מאושרת?!.
"טוב אה…" ואז היא תפסה אותי בכתפיי וניערה אותי בחוזקה "את חייבת לבוא אליי הבייתה לבחור בגד מתאים!" השתחררתי מהאחיזה שלה "אוקיי.. ואם לא נמצא אף בגד מתאים אז נלך לקניון, אוקיי?" והיא חייכה והינהנה ואז דילגה לעבר היציאה "נדבר!".
—-
החטפתי מבט לשתיי השמלות הורודות שלה ונאנחתי "על מה להסתכל, שתיהן נראות אותו הדבר" נוי תקעה בי מבט "וזה אומר…?" שתעבירי לבגד הבא" היא הינהנה באנחה, כי כנראה אהבה את שתיי השמלות והמשיכה.
עכשיו היא הראתה לי חצאית מיני עם חולצה קצרה "נו מה דעתך?" חייכתי אלייה "תחליפי את החצאית מיני במכנס קצר וגמרנו" נוי הינהנה והתלבשה במהירות ואז בדקה את עצמה במראה ונחרה בבוז "לזה את קוראת מדהים?" חייכתי בציחקוק "אה… אין לי ממש סטייל טוב" נוי הוציאה את החצאית שרצתה וחולצה אחרת והתלבשה "אז בקשר לבגדים אני יותר לא אזמין אותך" היא חייכה אליי ושתינו יצאנו מהבית שלה.


תגובות (9)

מדהים!!!
שיר.. חח נקמה!

30/11/2011 08:37

והתבלבלת זה פרק 19.. חח

30/11/2011 08:44

20.. מוחע פספסת את 19!! אבל אמרתי לך או לא אמרתי לך לשמור על התקווה!? איזה איורוניה.. חח בדיוק ראיתי פרק בסדרה שנקראת "נקמה":)) חח

סיפי(אני קוראת לך סיפי מעכשיו סבבי?(אם לא אז תאמרי לי ואני אמצא לך כינוי מפגר אחר:))-
מדהים, מדהים, ושוב מדהים! ומה הבעיה במכנסון וטי? זה אחלה! וגם חמודה….."את אחלה חמודה!!" חח זה היה ציטוט מהשיר הכי מפגר-מפורסם בעולם.. חח חוץ מהצפרדע המשוגעת:))

לעיניינינו(וואו כמה נ' וי'!):
אני רק רציתי לומר לך שאני מקווה שתמשיכי לכתוב מדהים כמו שאת כותבת, ושיהיו לך חיים נפלאים, ושאני ומלמל(שוב, אם זה לא בסדר, נא לומר!) נפסיק לריב, ושיימצאו לי כינוי חמדמד, ו…… שאדי וג'ולי יהיו יחדיו לנצח נצחים!:))) 3>

30/11/2011 10:01

וואו חפרתי!

30/11/2011 10:02

חח אופסי… ותודה על כל התגובות [=

30/11/2011 10:34

ערב טוב אהבתי את הסיפור שלך את כותבת ממש יפה ♥בקי

30/11/2011 11:05

יאוו סיפורונת את פשוט מושלמת תמשכי ככה

30/11/2011 13:20

לא פיספתי את 19! לא היה רשום!

01/12/2011 07:41

אח… שיר.. תשלימי עם העובדה שהגבתי לפנייך.. את לא צריכה להזות בגלל זה דברים.. חח

01/12/2011 07:42
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך