אהבה ממבט אחרון 2 – פרק 20

סיפורונת 30/11/2011 859 צפיות 7 תגובות

במה שלא הייתי בטוחה לגביי אדוארד זה מה הוא יעשה עם המידע שקיבל עליי, איך הייתי והתנהגתי בכל השנים האלה, הוא ייפרד ממני? מה הוא יעשה?. היה לי קשה ללכת הבייתה מהבית של נוי מבלי להפסיק לחשוב על זה, פחדתי שהוא יחשוב עליי אחרת, ושהחלום שלי להיות איתו ייהרס.
הייתי חייבת לראות אותו לא משנה מה, ולכן עם קצת אומץ שלי, וקצת אומץ מהנייד שלי התקשרתי אליו.
"הלו?" זה לא הי אדוארד, זה היה דרק.
"הו, היי דרק, אפשר את אדוארד?"
"אההה! בטח ג'וליאנה, רק רגע"
שמעתי את דרק קורא לאדוארד ואז שמעתי את אדוארד לוקח את הטלפון ואז "הלו?"
"היי זאת אני.."
"אה, היי ג'וליאנה, קרה משהו?"
"אמ… אני צריכה להיפגש איתך זה אפשרי?"
"עכשיו?"
"אם זה בסדר מצדן אז כן"
שמעתי קול אנחה ואז "אוקיי, איפו?"
"אצלי בבית"
"בסדר, אני אהיה שם תוך רבע שעה"
"אוקיי, ביי"
טוב רבע שעה זה מספיק זמן להתלבש ולהכין את עצמי.
——
"אז מה הבעיה?" הסתובבנו בפארק הציבורי הקטן שליד הבית שלי שבנו לא מזמן ואני חיפשתי את המילים המתאימות "תקשיב אחריי המצגת.." הבטתי בו ואז הוא פלט קול הבנה "אההה! את פוחדת שאני אגלה למישהו או שאפרד ממך?" ציחקקתי וחייכתי בו זמנית ואז אמרתי "אתה ממש קראת לי את המחשבות" ואז אדוארד קד קידה קטנה ואז אמר "אין בעד מה" ושנינו צחקנו.
"אני לא אגיד מילה, אלה העניינים שלך" ואז לא יכולתי יותר להתאפק ונישקתי אותו ואז שמעתי קול של ילדה ולכן עזבתי את שפתיו והתבוננתי בילדה הקטנה שהביטה בנו בהלם, ואז כשראתה שאנחנו מביטים בה, רצה בבכי לאמה.
אני ואדוארד החטפנו מבט אחד לשני ואז צחקנו והלכנו לכיוון הבית שלי "אדוארד.. רציתי להגיד לך עוד משהו.." הבטתי עכשיו עמוק לתוך עיניו ונאנחתי "אני רוצה להיות כמוך" הוא מיצמץ כדי לבדוק שהוא שמע נכון ואז אמר "מה?!" הרכנתי את ראשי "אני רוצה להיות כמוך" שמעתי את אדוארד ממלמל לעצמו משהו "למה לך?" ואז התקרבתי אליו ואמרתי "אני רוצה להגיע לאי הזה, לעבור את המלכודות ולמצוא את האבן" עכשיו הבטתי באדוארד והוא היה המום ונראה דיי בשוק "אף אחד לא עשה את זה מאז" משכתי בכתפיי "אז אנחנו נעשה את זה". הגענו אליי הבייתה ואדוארד תקע בי מבט לפני שהלך "תחשבי על זה טוב-טוב, בסדר ג'ול?" ואז הוא נישק אותי במצח, והלך.


תגובות (7)

מדהים!!!

מועעאעאעא שיררר.. !

01/12/2011 11:34

איזה אי ואיזה אבן?!
חח ופרק מדהים!

01/12/2011 11:38

מה?! לאאא!! לא פייר! יצאתי מהבית בשש ועשרים וחזרתי לפני רבע שעה! לאאאא!!! אפליה!אפליה! לא נורא:) תמיד יש פעמים הבאות נכון?! כי אם לא, יקרה משו למישו….. חחחח מווושלם, כמו תמיד:))

01/12/2011 11:41

בפרקים הראשונים כשג'וליאנה ואדוארד מתחילים להיפגש, אדוארד מספר לה על האי ועל האבן הקסומה וכל זה… תחפשי את זה בפרקים בעונה הקודמת, אני לא זוכרת איזה פרק זה היה אבל היה פירוט על כל האי ועל האבן [=

01/12/2011 12:16

חח אני הצטרפתי שקראתי שטויות כי לא הבנתי את האתר ואז ראיתי את פרק 15 של העונה הראשונה והצטרפתי :).. אפשר לומר שזה הסיפור הראשון שבאמת קראתי..

01/12/2011 12:29

כיף לשמוע :)

02/12/2011 04:42

חח בבקשה :)

02/12/2011 06:44
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך