I LOVE YOU FOREVER
אני מקווה שבחופש אני יוכל להעלות יותר מהר.....

אהבה ממבט ראשון?! {3}

I LOVE YOU FOREVER 16/09/2013 700 צפיות 4 תגובות
אני מקווה שבחופש אני יוכל להעלות יותר מהר.....

נק' של איימי.

בהפסקה מישל הביא לי בלונים,כמו כל שנה (חוץ מט' כי זה היה יום שבת) וכל הילדים התחילו להגיד לי מזל טוב ולשיר "היום יום הולדת" חייכתי לכולם ואמרתי "תודה" אפילו שאני לא ממש אוהבת את זה (אני ילדה קצת מוזרה)

כשפתחו את הכיתה ניכנסתי אחרונה(אני שונאת להידחף ואני תמיד נכנסת ויוצאת אחרונה) ג'ו כבר ישב וחיכה לי.

כשהיתקרבתי הוא גם אמר לי "מזל טוב" אבל היה לי הרבה יותר נעים לשמוע את המישפט ממנו.

אמרתי תודה ושאלתי מתי לו יש יום הולדת, הוא אמר ב20.6 חייכתי ואמרתי שבתאריך הזה אנחנו יוצאים לחופש- התיכוניסתים.צחקנו. היה לו צחוק נעים וחיוך מושלם!!! ניראלי קצט הסמקתי…

נק' של ג'ו.

נשמע הצלצול האחרון.

"איפה אתה גר?" שאלה איימי בזמן שהכניסה את הציוד לתיק.

"!@#$%^&*)" עניתי והיא צחקה.

"לא ידעתי שאנחנו שכנים…."היא המשיכה לצחוק ואני הצתרפתי אליה.

הייתי מאושר שהיא גרה לידי, חשבתי שכך נוכל להתראות יותר, וגם נלך ביחד לביהס ובחזרה.גם היא שמחה.

חצי דרך הלכנו עם מישל- חברה הכי טובה של איימי(כך הבנתי) היה לה שיער מטולטל שחור ועיינים חום כהה, היא הייתה ילדה חמודה, אבל חיכיתי שתלך ותעזוב אותנו לבד.

סוף, סוף הם ניפרדו ומישל פנתה לביתה.

נשארנו לבד, פתאום הצתערתי שמישל הלכה, לא הרגשתי בנוח, לא ידעתי איך לדבר איתה…

"מאיפה אתה?" שמעתי אותה מצילה את המצב ומתחילה לדבר

"אני מקנדה" עניתי וקיוויתי שהיא תמשיך

"ואיך למדתה עיברית" היא התעניינה.

"אבא שלי יהודי, הוא תמיד דיבר איתנו בעיברית, אנחנו 5 ילדים, אני הילד היחיד" עניתי

"אצלי יש רק אח אחד הוא בן 7 והוא נוראה מעצבן!!! היום עלה לכיתה א'" היא אמרה במין עצבים כאלה.

כך התקרבנו לביתה. היא הצביעה על בית קטן מאבן מגודר בגדר מעץ "אני גרה פה!" היא חייכה.

"אני גר בידיוק מאחור" חייכתי גם אני.

חיבקתי אותה והיא נתנה לי נשיקה קלה על הלכי. ואז הלכתי.

כל היום שקוע בחלומות על הנסיכה שפגשתי בבית ספר. הבנתי שאני מאוהב!!

להמשיך?


תגובות (4)

קראתי עכשיו את שלושת הפרקים ואני מאוהבת בסיפור הזה,וכן להמשיך.
תמשיכייי.
♥♥♥לין

16/09/2013 01:05

תודה)))))))))))))))))))

16/09/2013 01:11

כן איזה חמוד:)

16/09/2013 01:32

כתבתי המשך….תגיבו!
חחח

16/09/2013 01:47
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך