I LOVE YOU FOREVER
ממשיכה רק אם יש תגובות!

אהבה ממבט ראשון?! {5}

I LOVE YOU FOREVER 16/09/2013 743 צפיות 4 תגובות
ממשיכה רק אם יש תגובות!

נק' של איימי.

-18:00-

סגרתי את הדלת, חיכיתי שנייה ואז בטיל רצתי למקלחת שרה בכל הבית " הוא הזמין אותי לדייט! והוא הזמין אותי לדייט!…"

חזרתי לחדר והוצאתי את כל הארון. בסוף עצרתי על על חולצה נופלת- שקופה תכלת מהממם שמדגיש את צבע עניי, ומכנס ג'ינס קרוע.

התאפרתי וסירקתי את השיער שכבר הספיק להיתייבש לאחר מס' דקות יצאתי לכיוון הפרק.

-19:25-

ישבתי על הספסל מחכה לג'ו. עוד 5 דקות….

לפתע ראיתי את טומי- ילד מהכיתה שלי, עומד לא רחוק.

לא אהבתי אותו מכיתה ז'. הוא עיצבן אותי. –מה הוא עושה פה?- חשבתי לעצמי מטלבטת אם כדי לי לברוח או לא. אבל הוא שם לב אליי ומתקרב.

"הייי איימוש!! מה את עושה פה? את היום יותר מידי יפה…." הוא התחיל להחמיא לי

"לא עניינך!!!!!" עניתי בעצבים מחכה שילך

"זה כן ענייני" החוצפן החלית לעצבן אותי "אני אוהההההב אותך! לא סיפרו לך?!"

"עוף לעזעזל! תן לנוח" כמעט הבאתי לא איזה בעיטה למוח

"לא רוצה….למה מה תעשי לי?" הוא התחיל לצחוק

"יביא לך בעיטה במקום הרגיש" צעקתי מקווה שג'ו כבר לא רחוק ויבוא להציל אותי

"וואו! הילדה למדה לדבר!!!" לא עזב אותי.

"אל תעצבן!!! אני רצינית איתך!!!" קמתי כדי להביא בעיטה וקלטתי את ג'ו הולך לכיוון הספסל. טומי הסתובב גם.

"אז ביגללו את פה?" הוא התעניין והביא לי חיבוק וכמעט נישק אבל דחפתי אותו והתחלתי לרוץ לג'ו שכבר שינה את כיוונו ורץ הביתה.

חזרתי גם אני לבית ופרצתי בבכי.

למה טומי חייב לעשות את זה?! למה טומי לא רוצה שיהיה לי טוב???????????????

נק' של ג'ו.

הסתקלתי על השעון ויצאתי. כ"כ התרגשתי מהפגישה שלא שמתי לב איך הגעתי.

הרמתי ת'ראש בודק אם איימי כבר באה. מה שראיתי….

המלכה! המהממת שלי!!! התנשקה אם טומי!!! מה היא מצאה בו???אולי הם כבר היו חברים? למה היא לא סיפרה לי? מיליון ואחת שאלות התרוצצו לי בראש. רצתי הביתה.

נפלתי על המיטה והתאפקתי לא לבכות עד שנרדמתי.

-למחורת-

"ג'וווו תקוווום! אתה תאחר!!!!" שמעתי את אמא שלי צועקת

"אמאאאא, אני לא יכול. כואב לי הראש, ניראה לי יש לי חום" עניתי בשקט והתהפחתי לצד השני.

כעבור 2 שיות אמא עמדה בחדרוחיכתה לתוצאה שמד חום יראה.

-36.9…37.0…37.2….37.6….38…..38.5…..-שמעתי את אמא שלי לוחשת ולאט לאט מגבירה קול. בסוף היא נעצרה ב 38.8 ואחרי כמה דקות חזרה על המספר בצעקה. ורצה להביא לי אקומול.


תגובות (4)

יש תגובה מדהימה קראתי עכשיו את כל הפרקים שעשית!!!!!!!!!!

16/09/2013 02:22

הנה הנה הנה עוווד תגובה =] תמשיכי (אפילו שקראתי…)

16/09/2013 02:23

חחח איפה המשך של הסיפור שלך? אני כבר חצי שעה מחכה להמשך!!!

16/09/2013 02:24

שלחתי לך…..

16/09/2013 02:25
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך