ה - פרק ה-1 !! ♥
מקווה שאהבתם !!!
נשיקות :-*

אהבה ממבט ראשון (: -פרק 1 –

08/04/2012 655 צפיות 5 תגובות
ה - פרק ה-1 !! ♥
מקווה שאהבתם !!!
נשיקות :-*

ואז היה צלצול להפסקה….

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

אני והבנות יצאנו לחצר , ראיתי אותו עומד בפינה שבעץ שממולנו ומסתכל עלי .
אז הוא החליט להתקרב , כול צעד שהוא התקרב .. פעימות הלב שלי התחזקות והתחזקות והסמקתי נווורא!!!
" הוא כזה מושלם! " שמעתי את הסנוביות בצד מדברות ואומרות : "תראי , הוא מתקרב , הוא בטוח רוצה אותך ! " אמרתי בלב : " בטח ! חהחהחהחה רק אותה ירצה ! "
הוא בא ואומר :" תגידי אפשר לדבר איתך בצד ? " אמרתי:" אני ?" בוא אמר :"כן.." אמרתי :"בסדר .."
הלכנו מאחורי הקפיטריה , והוא אמר :" אני מרגיש שאני אוהב אותך .. נכון אנחנו לא מכירים הרבה .."
ונישק אותי ♥♥
הרגשתי בעננים !!!!! הסתכלנו אחד על השניה בחיוך ואמרתי : "אנחנו חברים ? " והוא הסתכל עלי במבט של כן (:
היה צילצול וחזרנו לכיתה יד ביד , בשיעור סיפרתי הכול לשיר ..
[כך עברו חודשיים שטום ויובל עדיין חברים , באושר …
והסנוביות אומרות כמו תמיד : "שיואאוו ! למה הוא חבר שלה ?! " ]
היום מעיין (המחנכת שלי )אמרה :" ביום ראשון כלומר מחרותיים , אנחנו נוסעים לאילת ! לא לטיול אלא לחופשה ! כי המנהל זכה בתחרות מיוחדת , והיה צריך להגריל איזה כיתה תיסע ואנחנו ניצחנו !!! ואנחנו נוסעים לשבוע שלם אז תארזו בגדים ושבת שלום!!!"
כול הציתה צרחה "יייישששש !!!!!!!!!!!!" ואז חזרתי הביתה ושמחתי כול כך והתארגנתי ואז הגיע היום הגדול !
קמתי ב – 6:30 התארגנתי מהר , ציחצחתי שיניים , שטפתי פנים , הסתרקתי , לבשתי גופיה נופלת בצבע תכלת , ושורט לבן גבוה כפכפים לבנים. חברות שלי מתקשרות ואומרות : "איפה אתת ?! " אמרתי : " בבית יוצאת אז הם אומרות :"צאי מהר !" אמרתי :"טוב טוב .." נפרדתי מאבא ואמא הסיעה אותי [תורות …אמא ,אבא,אמא,אבא..] יצאתי מהאוטו , הצטלמנו קצת ונסענו .
ואז ..


תגובות (5)

אוקיי יש לי הערה קטנה , הסיפור מתקדם ממש אבל ממש מהר !
על הפרק השני הם חברים ורק הם הכירו , זה בלי כוונה לפגוע ! ברור שאני
לא רוצה לפגוע בך להפך ….,
מקווה שעזרתי לך ומחכה להמשך …

08/04/2012 13:37

הי נרקיס גם אני כתבתי לפני זמן מה סיפור באותו שם אהבה ממבט ראשון כותרת מדהימה לסיפור את כותבת מאד יפה ומקווה שתמשיכי בהקדם ממני בהצלחה בקי ♥

08/04/2012 13:42

הכתיבה מהירה מידי..תאיטי!!
סגנון הכתיבה לא נכון מבחינת הוא אמר היא אמרה..
חייבת להוסיף יותר תיאורים..
אין בכוונתי להעליב..בבקשה אל תעלבי אני רק רוצה לעזור ואם נפגעת סליחה!!

08/04/2012 14:35

מצטרפת לתגובתן של הבנות אבל אהבתי את הסיפור ((:

08/04/2012 16:26

תודה רבה ! אני לא נעלבתי בנות .. אני אפילו שמחה, שאמרתם לי את זה כדי לתקן את הטעויות שלי !! תודה רבה אני ימשיך בהקדם האפשרי !
♥אותכן !

09/04/2012 01:33
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך