וואן דיירקשן
תהנווווווווו

אהבה ממבט ראשון – פרק 10

וואן דיירקשן 20/10/2012 1176 צפיות 6 תגובות
תהנווווווווו

רק חשבתי על מאוחר מדי והוא נכנס לחדר שלי , אב הבית … פניי נהיו חיוורות וכל מה שרציתי זה שהאדמה תבלע אותי לחצי השני של כדור הארץ ..
'ברוכה הבאה , אחיך אמר לי שאת צריכה לשון כי את עדיין לא היתרגלת אז הסכמתי , מה שלומך ?' אמר וחיוך רחב על פניו ..
לא עניתי , לא הבנתי מה קורה פה , למה הוא מחייך?
' אני לא יודע למה אבל את ממש מוכרת לי מאיפה שהו , אנחנו מכירים ? ' שאל , עכשיו כל מה שרציתי לעשות זה לבוא אליו ולהרביץ לו , להוציא את כל העצבים של עליו , כל מה שהיה שמור לי בלב כל כך הרבה זמן , כמה הוא בן אדם מגעיל! אבל לא עשיתי את זה , רק פרצופי ניהיה יותר כועס .. לקחתי את התיק ופשוט הלכתי .. לא אמרתי כלום , לא מגיע לי לדבר עם מישהו כזה! זה מגעיל אותי לחשוב על זה! למה הגורל מפגיש בנינו שוב , מה עשיתי רע ?
יצאתי מדלת הפנימייה , ראיתי את אחי שמסביבו הרבה ילדים , הוא מתחבר מהר , אני שמחה שבטוב לו.. אני לא יהרוס לו עכשיו , אני ידבר איתו רק אחרי שאני ידע איפה אני יכולה לגור .. ויופי גשם .. לזה קוראים המזל של קים ..
רצתי כמה שיכולתי .. והגעתי לבית של זאיין והלהקה .. אין לי מקום אחר ללכת , סבתא שלי גרה רחוק מפה , בחצי השני של המדינה ..
נכנסתי לשער , דפקתי דפיקה על דלת העץ , הדלת נפתחה ומולי עמד נער התלתלים – הארי ..
'היי' אמרתי
'היי , את רוצה להיכנס?'
' בטח ' חייכתי ונכנסתי .. 'זאיין נמצא ? ' שאלתי מצפה לתשובה חיובית
' כן הוא בחדר שלו , מהבוקר הוא לא יוצא , הוא אפילו לא אכל , וזה לא קורה הרבה ' אמר הארי מנסה לרמוז לי משהו
'אני צריכה לדבר איתו , איפה החדר שלו ? ' שאלתי
'דלת שניה מצד ימין ' אמר וחייך , הגומות שלו כל כך חמודות , חשבתי לעצמי ..
הינה החדר שלו , לדפוק ? להיכנס ? אני ידפוק , ' תעזבו אותי בשקט , כמה פעמים אני יכול להגיד לכם שאני רוצה להיות לבד! ' זאיין אמר יותר נכון , צעק , ' טוב אני ילך ' לחשתי , אבל הוא כנראה שמע , התחלתי ללכת לכיוון המדרגות , אבל שוב הוא תפס בידי ( מי שלא זוכר – פרק 8 )
'בבקשה אל תלכי לי שוב ' אמר ופניו הראו שהוא מדבר אמת ..
' אנחנו צריכים לדבר 'אמרתי רצינית ,מאוד
'תכנסי ' אמר והראה לי את הכיוון לחדר
הלכתי אחריו , מכנסנו לחדר חדרו היה בצבע כחול , המצעים , הסדינים , הארון, נדהמתי הקירות , התיקרה והריצפה היו מראה אחת גדולה, זה היה כאילו אנחנו יושבים בתוך חדר של מראות.. זה היה מדהים , זה הרגיש כמו גן עדן , התיישבנו על המיטה הכחולה , היא הייתה זוגית ..
' אני מקשיב ' הוא אמר
' אני לא ממש יודעת מאיפה להתחיל ' אמרתי , חששתי מאוד לספר לו , הריי הוא אבא שלו .. אני לא יודעת עם זה יהיה בחירה טובה לספר לו
' תתחילי מההתחלה ' אמר וחייך חיוך קטן ומתוק , כמו שרק הוא יודע לעשות
' אז , הכל התחיל שהייתי בערך בת 14 , הלכתי לריצה כמו כל בוקר ……' סיפרתי לו את כל הסיפור , על ההריון , על מה שאמא שלי עשתה לאבא , הדמעות גם לא איחרו לבוא , הוא חיבק אותי לכל אורך הסיפור , ועודד אותי להמשיך בכל פעם שעצרתי ..
כשסיימתי לספר הוא סיפר לי גם את מה שאביו עשה לו , הבאנו שאנחנו מדברים על אותו אחד ..
ראיתי כמה קשה היה לו … לכל אורך מה שהוא סיפר לי , כאב לי הלב , כל פעם ליבי היה יורד יותר ויותר .. אבל הכי קשה היה לשמוע שעכשיו הם בסדר אחד עם השני , אני מרגישה כמו סכסכנית , עם בגללי הוא יפסיק שוב את הקשר עם אביו , אני נשבעת שאני פוגעת יפגע בעצמי!
זאיין לקח את הטלפון שלו וחייג , הוא אמר לי לצאת מהחדר .. כך הבנתי שאני סכסכתי בין אב לבנו, אני פשוט בן אדם רע!


תגובות (6)

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!

21/10/2012 10:28

ת מ ש י כ י ! ! !

21/10/2012 11:04

תמשיכי!!!!

21/10/2012 12:36

תמשיכי ומהר את כותבת ממש טוב ומותח

21/10/2012 14:57

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!
♥♥♥

21/10/2012 15:13

ממשיייכה <3 מחכה לאיישור (:

23/10/2012 08:23
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך