וואן דיירקשן
אני כל כך מצטערת שלא הייתי פה מלא זמן , היה לי מלא מבחנים השבוע .. שבוע הבא אני פנויה אז כל יום אני יעלה פרק!
תהנו

אהבה ממבט ראשון – פרק 14

וואן דיירקשן 02/11/2012 1076 צפיות תגובה אחת
אני כל כך מצטערת שלא הייתי פה מלא זמן , היה לי מלא מבחנים השבוע .. שבוע הבא אני פנויה אז כל יום אני יעלה פרק!
תהנו

'..ויש עוד דבר אחד , אז קים כל זה בגלל ש………..
נכון אמרתי לך לקנות דברים? אז יש לזה סיבה .. אנחנו הולכים לשייט לאי סיישל לחודש .. ' זאיין אמר וחייך ..
' רגע ? אנחנו הולכים לחודש שלם ? אני לא נפרדתי מאף אחד .. ' אמרתי ופניי נהיו חיוורות ..
' אז בשביל זה יש לך אותי ' אמר זאיין וצעק ' בואו '
פתאום אני רואה את לולה , את אחי ואת חבריי וואן דירקשן וכמובן אלינור ..
' אומייייגד ' צעקתי ורצתי לאחי , חיבקתי אותו חזק ..
' למה ברחת לי ככה ? אני כל כך דאגתי לך! את הדבר הכי חשוב לי בעולם.. ! ' אמר וחיבק אותי שוב..
' תשמור עליה אחי ' אמר לזאיין
' קימי שלי , אני כל כך אוהבת אותך , למה נעלמת לי ככה ?' לולה רצה אלי וחיבקה אותי חזק
' לולוש שלי , אני כל כך התגעגעתי , את לא יודעת מה עבר עלי , את חייבת לשמוע הכל ' לפתע שכחתי שכולם עומדים ומסתכלים עלי .. חייכתי והלכתי לאלינור
' את ידעת הכל , כל הזמן ?' אמרתי וחייכתי
' ידעתי יותר מידי.. את לא יודעת כמה היה לי קשה לא לספר לך' אמרה וחיבקה אותי ..
כעבור רבע שעה , הספקתי להגיד להיתראות ולספר לכל אחד כמה שאני יתגעגע אליו.. כולם ירדו מהיאכטה והותירו אותי ואת זאיין לבד .. הוא שילב את ידו בידי וביד האחרת נופפנו לשלום לכולם ..
התחלנו לשוט .. לאחר זמן מה , כאשר כל מה שיכולנו לראות באופק היה ים , כחול ורחב ידיים .. זאיין לקח אותי לסיור בספינה הענקית שרגלנו דרכו עליה ..
ראשית הוא לקח אותי לחדרים שמתחת לספינה ..
החדר הראשון היה חדר טלויזיה , היו היה נראה כמו סלון מלכותי משנות ה-80 , היה בוא אח דלוק , לידו היה ערמת קרשים , הריצפה הייתה פרקט חום וכהה , הספות היו מצמר , ושטיח לבנבן – עגול הונח על הריצפה .. הרגשתי כאילו אני בבית חם ואוהב ..
' זה מדהים , בדיוק מה שאני חולמת בלילה ' אמרתי והבטתי בכל פריט בחדר המדהים שהיה מולי ..
' עם זה הדבר שאת חולמת בלילה מה תגידי על החדר הבא .. ' אמר והתחיל ללכת לחדר ממול זה שהיינו..
זאיין פתח את החדר ונגלה לפניי הדבר הכי מדהים בעולם !
חדר משחקי וידיו !
כשהייתי קטנה הורי נהגו לקחת אותי ואת אחי למקומות עם משחקים כאלה והיינו זוכים בפרסים קטנים , תמיד רציתי לזכות בגדולים אבל אף פעם לא זכיתי בפרסים הגדולים ..
אני כל כך אהבתי לשחק בזה , לא רציתי שזה יגמר לעולם , אבל זה הפסיק כאשר אני ואחי גדלנו .. עם הזמן זה פשוט לא עניין אותנו .. אבל עכשיו , זה נוסטלגיה!
' זאייייין' צעקתי ' אני אוהבת אותך , אתה פשוט מושלם!! ' צעקתי וחיבקתי אותו חזק – חזק..
' את מדהימה! ' אמר ונשק לי בלחי … ' בואי נמשיך , יש עוד הרבה מה לראות, ואל תידאגי יהיה לך חודש שלם לשחק בכל משחק כמה פעמים שבא לך ' אמר וחיכך חיוך חושף שיניים ..
' אוקי , לפני שאני פותח את הדלת , אני מבקש לא לצעוק ! ' אמר .. ' את מוכנה ?' שאל
' נו כבר אני מתרגשת! ' אמרתי ונשכחתי את שפתיי
' עם תגרי אותי ככה אני לא פותח את הדלת ' אמר ונתן לי נשיקה רכה על השפתיים ..
' אוקי , רק תפתח ' אמרתי
זאיין פתח את הדלת ומפני עמד לא אחר מאשר חדר איפור משלי! ממש כמו מספרה! היה בו כל קרם , מסקרה , אודם שרק אפשר לחלום אליו ..
' אוווומייייגדדד ' צעקתי
' אמרתי לא לצעוק ' זאיין אמר
'אתה לא רציתי , באמת ציפית שתביא לי את כל זה ואני לא יצעק ? ' גיחכתי
' טוב בואי , יש לחדר הזה עוד שתי דלתות , אחת מכל צד .. ימין ושמאל , תבחרי איזה צד את רוצה לפתוח קודם.. ' אמר
' נתחיל עם ימין ' אמרתי והלחץ בגופי התחזק
' טוב , בואי ' אמר ופתח את הדלת
' אווווומיייגדד ' צעקתי שוב
' מתי הספקת ? ' אמרתי
' בואי נגיד , שאני קוסם ' אמר
החדר היה מלא בארונות שבתוכם כל הבגדים והנעלים שקניתי , באמצע היה כיסא מהודר.. זה היה מדהים , הרגשתי כמו נסיכה בתוך החדר הזה!
' אתה מדהים' אמרתי ונישקתי את זאיין , נשיקה ארוכה ורכה על שפתיו ..
' את יותר ' אמר
' קיטשי ' אמרתי וחיבקתי אותו
' טוב לחדר הבא ' אמר ולקח אותי לחדר שמאלי ..
גם ממנו נדהמתי , אבל לעומת האחרים פי נשאר פתוח ולא נסגר , זה כבר מוגזם! זה מדהים, אבל מוגזם!
' תסגרי את הפה שלא ייכנס כל מיני דברים שלא היית שמחה שיכנסו..' אמר וצחקק
' זאיין , אני לא יודעת מה להגיד לך , זה כבר יותר מידי .. את לגמרי הגזמת .. ' אמרתי
' קימי שלי , אני אוהב אותך! ' אמר והדביק את שפתי לשלו
' אני יודע שרצית את זה , ואני אוהב אותך , בשבילך הכל! כל זה שלך מעכשיו , ממני ' אמר וחיבק אותי חזק ..


תגובות (1)

יאו איזה סיפור יפה תממשיכי ותקראי את שלי

02/11/2012 15:21
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך