וואן דיירקשן
אין מתח , אין כלום .. עוד מעט אני גומרת את הסיפור , אז סביר להניח שהפרקים הבאים גם לא יהיו עם מתח ..
תהנו <3

אהבה ממבט ראשון – פרק 16

וואן דיירקשן 07/11/2012 1157 צפיות אין תגובות
אין מתח , אין כלום .. עוד מעט אני גומרת את הסיפור , אז סביר להניח שהפרקים הבאים גם לא יהיו עם מתח ..
תהנו <3

כשהייתי בת 4 הורי ואני הלכנו לים , זה היה יום שימשי ונעים ..
ברגע שהגענו ודרכתי על החול הרח והחם התאהבתי .. זה היה מדהים .. הרגשתי כאילו אני בגן עדן!
הורי ראו איך אחי ואני כל כך נהנים מהים והחוף ..
מאז היינו הולכים לפחות פעם בשבוע לים .. אני ואחי היינו משתתפים בתחריות לבניית ארמונות מחול .. והיינו נכנסים למים הרבה .. אמא שלנו תמיד אמרה לנו להיות קרוב לסוכת המציל ולא להיתרחק ..
אני עדיין זוכרת את הפעמים שהיא הייתה אומרת לנו את המשפט הזה .. תמיד! לפני שהיינו מגיעים לים, כשהיינו עדייו באוטו היא הייתה מזהירה ואומרת לנו את זה ..
'אסור להתרחק! זה מסוכן!'
לאחר כמה שבועות שהיינו הולכים לים , זה קרה , לקחתי יוזמה והחלטתי להיתרחק קצת מסוכת המציל..
לצערי התרחקתי יותר מידיי וטבעתי .. ניסיתי לצעוק שיעזרו לי ואף אחד לא שמע .. למזלי , אחד האנשים בחוף ראה אותי ובא להציל אותי .. כשהגיע לחוף חששו למוות , התעלפתי .. קראו לאמבולנס , הוציאו לי מים מהריאות והכניסו אוויר .. אחרי כמה שעות התעוררתי בנס ..
סביבו היה האיש שעזר לי , קראו לו נתנאל .. הוא סיפר לי מה קרה וגם הצחיק אותי ..
גם הורי היו ואחי , כולם חיבקו אותי והביאו לי שוקולדים וכמה בובות ..
מאז אותו היום אני לא נכנסת לים .. אני כל כך רציתי אבל פחדתי ..

ואיך אתה יודע על הבעיה שלי ? ' שאלתי
'אח שלך ולולה .. לא הכרת לי אותה , אבל עמית הביא לי את המספר שלה , כי יש דברים שהוא לא ידע ' זאיין אמר
' אה , אני מבינה ' אמרתי
' טוב יש רק עוד דבר אחד שאני צריך להראות לך .. ' אמר ועמד מול הקיר ..
' למה אתה עומד מול הקיר , אתה יודע הוא לא יפתח מעצמו , גם עם תגיד סומסום יפתח .. ' אמרתי וקימטתי את מצחי
' טעות.. ' אמר ודפק שלוש דפיקות על הקיר ' סומסום יפתח ' אמר .. אחרי שלוש הדפיקות על הדלת נפתחה ומלפני עמד השירותים הכי יפים בעולם .. הם היו בצבע תכלת – סגול – לבן ..
האמבטיה הייתה ענקית .. הקירות היו צבועים בתכלת , האמבטיה הייתה לבנה והכיור והשירותים היו סגלגלים זה היה כל כך חמוד .. וכמובן שכאשר אתה נכנס לבפנים וסוגרת את הקיר-דלת במקום הקיר יש מראה גדולה ..
' או זה כל כך יפה' אמרתי
' אני יודעת ' אמר זאיין , סגר את הדלת והלך למראה..
' אתה בסדר גמור ' אמרתי ומשכתי אותו אל מחוץ לדלת ..
' בסדר , בסדר ' אמר והלכנו יד ביד לקומה הכי למעלה ..
נדהמתי כמה גדול זה .. היה שם מסלול גולף , ספסלים , ג'קוזי! זה היה מדהים! מושלם! כמה פעמים אני אומרת את המילים האלה .. אין לי מילים אחרות לתאר כמה יפה זה היה..
' אני לא יודעת מה להגיד .. זה מדהים .. ' אמרתי
' טוב עוד יש לנו ארוחת ערב ללכת אליה .. ' אמר ושוב דיבר אל ביטנו , ירדנו במדרגות הארוכות לקומת 'הקרקע' .. כמובן שהיה עוד חלק שהוא לא הספיק להראות לי שם , משום שישר ירדנו למעטה ..
אז , בקומת הקרקע , חוץ מה -'חוף' , בריכה , הספא והבר שהיו שם היה עוד מבנה .. די גדול ..
נכנסנו לתוכו , בפנים היה סגנון מודרני .. סוג של חדר אוכל נחמד , שולחן ארוך שעליו עמדעמדת נירות ומסביבו המוני סלטים , בשני קצוותיו עמדו כיסאות בצבע חום כהה – עץ , שכן גם השולחן היה באותו צבעם .. הקירות היו צבועות בצבע אדום – בורדו , עליהם היו תלויות תמונות ממוסגרות שלי ושל זאיין , מה- מסיבת סיום ועוד כמה , הייתה אחד שאהבתי מכולם , שבא ראו אותי ואת זאיין יושנים בחדרו מחובקים , זה היה תמונה יפה ..
זאיין הלך לכיסה וסימן לי לבוא לשבת , ג'נטלמן שכמותו .. אחר כך הלך לסוף השולחן ויתיישב על כיסאו .. הריחות מהמיטבח שיגעו אותי .. אני ממש כמו שופטת במסטר שף , אני יכולה להריח דברים מרחוק והחוש טעימה שלי מפותח מאוד ..
לאחר כ- שלושה דקות בערך הגיעו 4 מלצרים , שניים מכל צד של השולחן , הם שמו שני מגשים לידי ושניים ליד זאיין , האוכל היה מחוסה במחסה עגלגל עם ידית עגולה בראשו ..
אחרי שהמלצרים הניחו את האוכל פתחו את המחסה בעזרת הידית ..
במגש אחד היה מרק עוף עם ירקות בשלל צבעים , כתומים , ירוקים .. ליד הצלחת שבא עמדה המרק היו שתי צלוחיות עמוקות קטנות באחת היה שקדי מרק ובשנייה ריבועי לחם ..
במגש השני היה סטייק גדול ועסיסי , כזה שאתה רוצה להריח אותו ימים שלמים ולאכול אותו שבועות , כזה שאתה לא רואה כל יום , מסביבו היו חתיכות של ירק ירוק כלשהו ועגבניית שרי – ליופי ..
עם ליד הצלחת של הסטייק היו טבלינים ורטבים למינהם ..
' מה תרצי לשתות , גברתי ' שאל אחד המלצרים ..
' תפוזים , תודה ' השבתי בנחמדות
'בתאבון' שמעתי את זאיין אומר לי ומתחיל לבלוס את העוף הענקי שהביאו לו .. ושוב אני מגיעה לשאלה , איך הוא יודע שאני אוהבת מרק עוף – ירקות וסטייק , וישר נזכרתי שאחי ולולה אמרו לו , אני זוכרת את הימים שאני ולולה היינו הולכות אליה הבייתה תמיד היה מרק , זה היה הדבר הכי טעים בעולם , המרק של מרים קראנו לו , על שם סבתא שלה , שעד לפני כמה שבועות נפטרה ..
אני זוכרת את היום שעשינו על האש בגינה שלנו , והדבר היחידי שהכנסתי לפי היה פרגית .. אבל זאת שאני אוכלת עכשיו הרבה יותר טעימה וטובה אני חייבת לציין ..
אחרי חצי שעה של פחות דיבורים יותר אכילה , הגיעה הקינוח ..
וכמו שחשבתי , וופל בלגי בתוספת גלידת מסטיק , כמו שכבר הזכרתי לומר , האהוב עלי .. וכמובן קצפת.. הקינוח האהוב עלי .. זה כאילו הוא יודע עלי הכל ואני לא יודעת עליו כלום .. אפילו שאני יודעת יותר מידי .. כל הקטע עם אבא שלו ..
' אני מלאה ' אמרתי וחייכתי לזאיין , הוא מלאך האוכל , האהבה , היופי .. זה כאילו אלוהים ברא אותו במיוחד בשבילי , זה המתנה שלי , כמו שאומרים אחרי כל דבר רע בא טוב , אבא שלי מת .. וזאיין איתי .. טוב מחשבות רעות לא היום!! היום ? לא החודש!!
' גם אני , בואי נעלה למעלה' אמר ובא לידי כדי שאני יקום , אני כל כך מלאה שאני מרגישה שאני לא רק שמנתי אלא גם לא יכולה להחזיק את עצמי!
הלכנו לחדר השינה , שלנו ..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך