וואן דיירקשן
אני שוב אומרת , סורי שהפרק קצר ..
עברו עלי ימים לא קלים ..
תיהנו בכל מקרה ..

אהבה ממבט ראשון – פרק 18

וואן דיירקשן 13/11/2012 1130 צפיות תגובה אחת
אני שוב אומרת , סורי שהפרק קצר ..
עברו עלי ימים לא קלים ..
תיהנו בכל מקרה ..

אני כל כך מצטערת שהפרק קצר!!
תהנו בכל מקרה <3
_________________________________________________–>
המשכתי במסדרון לכיוון החדר שלי ושל זאיין , אבל שמעתי קולות מהחדר של הממתקים ..
נכנסתי לחדר ולא הופתעתי לגלות את ממה שראיתי ..
זאיין ישב ^בתוך^ מזרקת השוקולד שמסביבו מונחים המון מרשמלו צבעוניים.. והוא יושב לו ושותה את השוקולד החם שיוצאת מהמזרקה .. הוא היה מלא בשוקולד .. ממש כאילו צבע עורו ניהיה חום – שחור..
' מה אתה עושה ?? ' שאלתי , לא יכולתי לעצור את עצמי מלצחוק!
' מה אני נראה לך שאני עושה ? אמבטיה ? ' אמר בציניות
' אני מניחה שאתה רוצה שאני ילך בזמן ה 'מקלחת' שלך .. ' החזרתי בקול מתחכם
' ביייי ' אמר והאריך את ה – י' בסוף המילה ..
' אני יחזיר לך על זה , רק תזכור ' אמרתי וחייכתי אליו
' זה לא באשמתי שהלכת לכל כך הרבה זמן! ' אמר וחייך בחזרה
התקדמתי לעברו , ניגבתי את פיו מהשוקולד , ופשוט נישקתי אותו נשיקה מתוקה ..
' את טעימה , את יודעת ' אמר
' גם אתה ' אמרתי ' טוב בוא , אני לא רוצה להיות לבד במיטה העצומה שלנו, ועוד שמסביבי מילוניי דגים ' אמרתי
' אני הולך למקלחת ובא , תיזהרי ששום דבר לא יטרוף אותך בנתיים ' אמר ויצא מהמזרקה .. לקח עוד כמה ליקוקים ורץ למקלחת משאיר עקבות שוקולדיות אחריו ..
הלכתי לחדר שלנו עליתי על המיטה ומצאתי את עצמי קופצת עליה ללא הפסקה , היא הייתה קופצנית , אני אוהבת מיטות שאפשר לקפוץ עליהם כמו טרמפולינה ..
אחרי כמה הקפיצות התאייפתי , ונשכבתי על המיטה ותנשפת .. אחרי חמש דקות דומיה , זאיין בא ליידי .. שחכתי לציין שעל המיטה הונחו המון כריות ודובים חמודים ..
זאיין נשכב לידי , כל מה שעלה בראשי באותו הרגע היה לקחת כרית , מהגדולות , ופשוט לזרוק עליו בחוזקה , וכן , זה מה שעשיתי ..
' לא את לא עשית את זה ' אמר זאיין
' רגע תן לי לחשוב על זה לשניה ' אמרתי ' כן , כן עשיתי את זה לשם שינוי ' השמכתי והלכתי כמה שיותר רחוק ממנו ..
' את יודעת שאת לא יכולה לעמוד יותר מידי נכון ? ' אמר , לא הבנתי את המשמעות , עד שהוא הלך לסוף המיטה ולחץ על כפתור על שהו .. לפתע כל המיטה התחילה לנועה בגלים .. כל מה שרציתי באותה הרגע זה לשכב על המיטה ולהיסחף לשינה עמוקה , אבל העולם התאכזר אלי וזאיין רוצה לפגוע בי עם כרית .. וכך התחילה לה מלחמת כריות שבסופה , שנינו נשכבים אחד ליד השני , נושמים ומתנשפים ..
' היה כיף' אמרתי
' אבל עכשיו יהיה יותר ' אמר ושוב הלך לתחילה המיטה ולחץ על כפתור אחר ..
עכשיו היה מוזיקה שלווה בחדר , והגלים ניהיו פחות חזקים ..
' אתה יכול לחבק אותי ? ' שאלתי כאשר זאיין היה שוב לידי ..
' זאת שאלה בכלל ? ' החזיר בשאלה , אך שהיא הייתה רטורית
פתאום , לאחר בערך 2 דקות , שמעתי זרימה של מים , פתחתי את עניי וראיתי את כל החדר מתחיל להיות מוצף עקב חור בחיר הזכוכית שבחדרנו , זאיין לא היה לידי .. ניסיתי לקרוא לעזרה אך אף אחד לא שמע אותי .. לקחתי כמה כריות וניסיתי לסתום את החור , כעבור 10 דקות של אי הצלחה גם בקריאה לעזרה וגם בסטימת החור , החור גדל ומים הגיעו לגרוני .. אחרי זה הכל ניהיה שחור ..


תגובות (1)

תמשיכי …..

16/11/2012 14:18
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך