איך ? השתפר או לא ? מקווה שכן !
רציתי להאשיר במתח !!!
אוהבת ♥

אהבה ממבט ראשון (: -פרק 2-

11/04/2012 673 צפיות 6 תגובות
איך ? השתפר או לא ? מקווה שכן !
רציתי להאשיר במתח !!!
אוהבת ♥

הצטלמנו קצת ונסענו ואז …

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
עלינו לאוטובוס , עם תיק ענק כמו שלי בקושי הצלחתי להכניס לתא .
כשבאתי לשבת ,טום נפל עלי , והפנים שלו היו מאוד קרובות לשלי והוא קם במהירות ואמר "סליחה סליחה מצטער אני לא…" "זה בסדר " עניתי וחייכתי (:
הוא חייך אלי והתחלנו לנסוע …
בנסיעה היו משחקים , ושרנו המון ,צחקנו , דיברנו ..ואז נרדמנו !
אז קמנו כי עצרנו באמצע הדרך לאכול ישבנו שם שעה ואכלנו , אני הזמנתי ממקדונלס המבורגר "ביג אמריקה " קולה צ'יפס קטן ופוטטוס לדרך … השעה נגמרה בצעקות של מעיין (המחנכת שלי )
וונסענו וסוף סוף הגענו למלון ! …
אני שיר ויעל נהיה באותו חדר …
לקחנו מפתחות לחדרים כרגיל ראשונות (: , לעלינו לחדר בחדר היה מיני מקרר ובפנים היה 4 פחיות קולה , בחדר היה 3 מיטות מתקווננות , ואני יש קפצתי למיטה האמצעית וצעקתי "שללללליייי !"
צחקנו ,ושיר ויעל תפסו את המיטות האמצעיות , היה טלוויזיה פלזמה ענקית , אני חושבת 42 אינץ'..
הארון ענק ושמתי ת'בגדים שם וסידרתי , ראיתי שיעל ושיר נרדמו אז סידרתי בשבילן ת'בגדים וכשסיימתי הן קמו , נכנסנו לחדר השירותים ראינו ג'קוזי ענק ! שירותים מקלחת וכיור ענקיי !
הסתכלנו דרך המרפסת וראינו שם את כול הכיתה אז לבשנו בגדי ים אני בגד ים – ביקיני סטרפלס בצבע תכלת , יעל ביקיני צבע צהוב ושיר ביקיני סטרפלס אדום , וכפכפי הווינס אני תכלת יעל צהוב ושיר אדום .. ושיער פזור .. וכשהגענו לבריכה ראיתי את….


תגובות (6)

אהבתי מאוד,תעשי פרקים קצת יותר ארוכים וזהו הסיפור שלך מאוד יפה אהבתי תמשיכי ♥

12/04/2012 06:26

תוודדה (: ואני כותבת וכותבת אבל בסוף יוצא לי פרק קטן !
אני אשתדל !!

12/04/2012 07:14

אוףף … מפסיקים להגיב אז נראה לי אני אפרוש וזהו ….! :(

12/04/2012 10:40

נרקיס מתוקה שלי מועדים לשמחה ♥♥
למה את כל כך רגישה לגבי התגובות תאמיני לי את חייבת להמשיך לכתוב ומבטיחה לך תשאלי אפילו את לארה שהגיבה ראשונה גם היא הייתה מאד מדוכדכת כי לא הגיבו והיום המגיבים הם רבים רבים , אז אני מציעה לך להיות רגועה לחלוטין ולהמשיך לכתוב כי את כותבת מאד מאד יפה.

ממני ב- ♥ בקי ♥

12/04/2012 10:59

תודה רבה בקי (:

13/04/2012 03:21

אוקי..השתפר מהפעם הקודמת, מאד!
אבל….(אל תהרגי אותי!!) תאריכי!! מזה הפרק הקצר הזה? תמשיכי לקצר טזה לא יהיה פרק אלא פסקה.
ב. את מקסימה..לא יודעת אם זה קשור אבל ההיתי חייבת… ;-)
ג. את לא חייבת לתאר כל דבר..מה אכלת מה גודל הפלזמה..מתארים דברים הכרחיים לא את הפרטים השוליים..
וג. והוא הכי חשוב:! לעולם,.אבל לעולם לא מסימים פרק ב-"ואז, שלוש נקודות." אסור.
את יכולה להגיד. "ירדתי לבריכה כשראיתי אותו או אותה או וואט אבר.."
הבנת? מקווה שלא נפגעת כי באמת אני לא באה סתם להעיר ולפגוע אחרת לא הייתי מגיבה אני מעירה כי יש לך פונטצייאל ועם מעט עזרה זה יהיה מושלם!!!

17/04/2012 09:14
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך