וואן דיירקשן
סוורי שלא העליתי מלא זמן אני הייתי באיילת עם המשפחה (:
תהנווו

אהבה ממבט ראשון – פרק 9

וואן דיירקשן 20/10/2012 1076 צפיות אין תגובות
סוורי שלא העליתי מלא זמן אני הייתי באיילת עם המשפחה (:
תהנווו

נקודת המבט של קים
רצתי הכי מהר שיכולתי .. כשהגעתי לפנימייה , הבנתי שיש כיבוי אורות בשעה 21:00 , עכשיו 20:30 אני צריכה להגיע לחדר , ולהחליף את הבגדים של זאיין לפני שמשהו יראה ..
כעבור כמה דקות , הגעתי לחדר שלי ושל עמית …
לקחתי את מכנס וחולצה , ונסחפתי לשינה עמוקה ..
בבוקר
קמתי בבוקר למשמע , צלצול הטלפון שלי ,
לקחתי אותו ועל הצג היה רשום , 3 הודעות , 2 מזאיין ואחד מאחי – עמית ..
לא רציתי לראות מה זאיין רשם הוא לא מעניין , אחרי 5 דקות נשברתי לא יכולתי לא לפתוח את ההודעות ..
בהודעה הראשונה היה רשום :
בבקשה תספרי לי איך את מכירה את אבא שלי ..
אני אשמח להיפגש איתך היום , בבית קפה ________ בשעה אחד אחרי הצהריים..
ובהודעה השניה היה רשום :
נ.ב – אני מתגעגע
בהודעה של עמית היה רשום :
תקשיבי , דיברתי עם אב הבית , והוא אמר שאת יכולה להמשיך לישון , כי את חדשה , אוהב אותך , ואגב איפה היית אתמול ? (;

ללכת או לא ללכת ? זאת השאלה , שהדהדה בראשי .. אני לא אחת שמבריזה! אני יגיד לו שאני לא יכולה , ואין לי על מה לדבר איתו , ושאני צריכה להיות עם עצמי קצת!
נכנסתי לוייבר והתחלתי לרשום ' אני לא יכולה היום ואין לי על מה לדבר איתך, אני צריכה זמן לעצמי , ביי לבנתיים..
היה לי קשה לרשום , כי יש לי רגשות חזקים אליו , מאוד חזקים .. אבל אבא שלו הוא חלק מהעבר שלי , יש להם קשר דם כלשהו , אני לא יודעת אולי גם הוא מנצל בנות צעירות כמו אביו .. שום דבר לא היסתדר לי בראש … זאיין לא נראה כמו אחד שמנצל , אבל דבר אחד שלמדתי מהחיים זה שבחיים אל תשפוט משהו רק על פי המראה שלו! ואף פעם לא להגיד אולי! כי זה לא עונה על אף שלה של כן ולא!
איך לא חשבתי על זה? עם אבא של זאיין הוא באמת אביו , הוא יבוא לפה מתי שהו , ויראה אותי , מה אני יעשה? אני צריכה ללכת מפה , כמה שיותר רחוק , אני לא יכולה להישאר במקום אחד עם אב הבית , שהוא לא רק אבא של זאיין אלא גם חלק גדול מעברי ..
לקחתי את התיק עם הבגדים ושמתי בתיק השני את חצי מהם .. אני צריכה ללכת מפה , עכשיו או שזה יהיה מאוחר מדי ..
רק חשבתי על מאוחר מדי והוא נכנס לחדר ………


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך