תגידו ליי איך הסיפור!!!
כי אני חדשה .. ועם אהבתם את הסיפור אני ימשיך !
תודה לכול מי שיתמוך !! ♥ !!

אהבה ממבט ראשון (:

06/04/2012 670 צפיות 6 תגובות
תגידו ליי איך הסיפור!!!
כי אני חדשה .. ועם אהבתם את הסיפור אני ימשיך !
תודה לכול מי שיתמוך !! ♥ !!

היי אני יובל ואני בת 14 , יש לי שיער חום דבש ארוך וחלק .. ועיניים בצבע תכלת ירוק ..
מחר אני עולה לכיתה ט' , אני מקווה שמחר יהיה לי היום הכי טוב שיכול להיות !!
בבוקר קמתי , ציחצחתי שיניים הסתרקתי ואכלתי קונפלקס התארגנתי ונפרדתי מאמא , אבא הסיע אותי לבית הספר כשיצאתי מהאוטו והתקדמתי לבית הספר .. ראיתי , ראיתי ילד שלא ראיתי שנה שעברה אבל בדיוק כשחשבתי .. חברות שלי קפצו עלי ונישקו וחיבקו אותי … אמרתי :"וואי איזה חופש ארוך אההה?!? " בהתלהבות . והן אומרות :" כןן וואיי !! " היה צלצול ונכנסנו לכיתה , התישבתי עם החברה הכי טובה שלי שיר , דיברנו כול השיעור בשקט (חח) ופתאום דפקו בדלת של הכיתה ונכנס הילד הזה החדש , הוא הסתכל אליי שניה ואני עליו הרגשתי שהתאהבתי במבט ראשון , אבל אז המורה הרסה ת'רגע..(כמו תמיד ! ) אמרה :" כן , מה אתה רוצה ? " והוא ענה :"אני טום , ואני חדש בבית הספר חיפשתי את הכיתה. " המורה אמרה :" בסדר תתיישב איפה שיש מקום .." והמורה המשיכה בשיעור . ואז שיר לוחשת לי :" איזה חתיך הטום הזה ! תראי הוא כול השיעור מאז שהוא נכנס הוא מסתכל אליך ..!!" הצצתי מבט מהיר אליו , ראיתי שהוא מסתכל אלי , והתרגשתי בלב !
ואז היה צלצול להפסקה …


תגובות (6)

נשמע יפה תמשיכי

07/04/2012 14:21

תשמעיי זה נשמע מענייין …
תמישכיי ♥

07/04/2012 15:18

מקסים :) אני מחכה להמשך :) אני מקווה שהוא יבוא בהקדם:]

07/04/2012 15:25

תמשיכי, אהבתי מאוד :-*

07/04/2012 16:46

חמודיייי תמשיכייייי

07/04/2012 18:13

תודדהה בנוות (: אני עכשיו ממשיכה !

08/04/2012 06:46
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך