Love Books
רק משהו שזרקתי לאוויר Xx.

אהבה ממבט ראשון

Love Books 29/05/2017 844 צפיות 2 תגובות
רק משהו שזרקתי לאוויר Xx.

היינו חבורה גדולה, של חמישה עשר ילדים פחות או יותר, כולם עם כוס משקה ביד וברובם אלכוהול – כשאני מכירה בקושי ארבעה, אבל זה מספיק לי.
ריח מתוק של נרגילה עטף אותנו, החול דגדג את כפות רגליי ואני? אני הרגשתי מושלם.
מאחורה שני ילדים עשינו והעשן הגיע לאפי, עטף אותי בריח חריף ובלתי נסבל שאני מחבבת באופן מוזר למדי, ואז הוא מגיע.
השיער שלו מסורק לאחור ובשעה שהוא מחבק ומנשק את כל הנערים אותם הוא מכיר, ריח הבושם שלו כאילו מתגבר על ריח הים, העשן והנרגילה וחודר לאפי בצורה בלתי נסבלת ופולשנית, ואני מרגישה כאילו עולמי חרב עליי בבת אחת וכל הגנותיי נפשטו ממני, כי באותו רגע, אני מוכנה להבטיח, ידעתי שאני עומדת ליפול, בגדול.
הוא זורק לי מבט, עם עיניים כחולות ועמוקות כל כך, כאילו חושפות את כל סודותיו, שאילולא הייתי שומעת עליו מיליון סיפורים ושמועות ועוברת על תמונות האינסטגרם שלו כשחברותיי מברברות לי עליו בלי הרף, הייתי יכולה להגיד לכם בלי למצמץ שאני מכירה אותו כבר נצח – ואני מבטיחה שלא ראיתי אותו פנים מול פנים אפילו לא פעם אחת.
בדרך כלל, כשאני שומעת בנות מדברות על בחורים כמותו, הרוב מתחיל ב – "עיניו החביאו את כל סודותיו", אבל כשאני הסתכלתי עליו וסרקתי כל פרט, מהפה המשורטט שלו, עד לאף הנשרי שלו וכלה בגבותיו העבות וקצות השיער התינוקי שלו, השרוף בקצוות, הרגשתי כאילו הבן אדם הזה ליווה כל חלק בחיי ושמר את כל סודותיי כבר שנים רבות; הרגשתי כאילו אני יודעת עליו הכל ושאמשיך לנצח לדעת והרגשתי כאילו כל חלק בו נמצא מתאים לשלי.
הרגשתי כאילו יכולתי להבטיח לכם, בנשימה חנוקה ובעיניים השבויות במבטו – זו אהבה ממבט ראשון.


תגובות (2)

וואו ממש יפה:)

03/06/2017 00:54
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך