אהבה מנצחת-פרק 3

time machine123 04/12/2018 467 צפיות אין תגובות

דמיאן התעצבן ובעט בכדור שהוא הניח על הרצפה. איך הוא משקר לאלגרה ככה?

הוא לא הבין למה היא הלכה ככה , הרי הוא חיכה כדי ששניהם ישבו לארוחת ערב רומנטית לאור הנרות.

עודו מתלבט מה לעשות , הוא ראה שאלסנדרו עדיין היה שם והביט בו בסקרנות.

" חביבי , איך היא התעצבנה עלייך , רואים שאתה הולך ונחלש מיום ליום. מה קרה לכם? אתם כבר לא אוהבים אחד את השנייה?" שאל אלסנדרו בעוקצנות וצחק לעצמו.

" לא , עדיין לא נפרדנו. אנחנו עדיין בריב קטן.

זאת אומרת לא פיתרנו את זה. כלומר היא כעסה עליי בגלל שהיא חשבה שזה לא היה בסדר מצידה לעשות לי הפתעה." אמר דמיאן בחיוך מתוסכל.

" למה ? לפי דעתי הייתה לה כוונה טובה, חבר. אני לא חושב שהיא רצתה להרגיז אותך.

להפך , זה מאוד יפה שהיא רצתה לחגוג איתך את הניצחון של הקבוצה שלך.

אה , סליחה . לא ידעתי שאתה הפסדת עם הקבוצה הלוזרית הזאת." לגלג עליו אלסנדרו.

" אה יופי , ככה אתה מעודד אותי? אתה יודע מה? אני לא ממש זקוק לעזרתך. אני יודע להסתדר לבד." אמר דמיאן בציניות והתכוון לקחת את הדברים שלו ולחפש מיד את אלגרה . איפה שהיא לא תהיה בכלל.

" חכה רגע, לא התכוונתי. אני סתם צוחק." קרא אלסנדרו וצחק לעצמו בעונג מזויף.

" אה , לא? תסלח לי , אבל אני ממש לא מאמין לך. זה לא נראה כך." קרא דמיאן בציניות פגועה .

אלסנדרו נשם עמוק ואז רק אמר: " אתה יודע שבשבילי אתה החבר הכי טוב שלי ושל גונסלו. טוב שיש חברים טובים בסביבה , לא ככה?" אמר בחיוך יהיר ואז טפח על שכמו של דמיאן בעידוד.

" אני לא יודע מה קורה לי , אחי!" אמר דמיאן בחוסר ביטחון ונראה שהדיבור הקשה עליו להמשיך לדבר עם ידידו הטוב , אלסנדרו.

" אתה יודע שאתה יכול לספר לי כל דבר , זה בגלל הקבוצה , נכון?" שאל אלסנדרו והביט בו בדריכות להמתין מה הוא יגיד לו.

" אני לא יודע אם אני יכול להמשיך לשקר לאלגרה, מצד אחד אני אוהב אותה כל כך אבל מצד שני אני בוגד בה עם מליסה. אני כבר לא יודע כל כך מה לעשות." אמר דמיאן בייאוש.

" אני אגיד לך מה לעשות , תספר לאלגרה את האמת." קרא אלסנדרו בדעתנות.

" מה?!! אלגרה היא כל החיים שלי, אני באמת אוהב אותה." אמר דמיאן בחיוך עצוב והוא היה עם דמעות בעיניים פעם ראשונה בחיים שלו.

" אתה לא יכול לרקוד על שתי חתונות בבת אחת , אתה מבין את מה שאני מנסה לרמוז לך?" אמר אלסנדרו , מנסה לסדר את העניינים בפני דמיאן בצורה נכונה ובוגרת , " תחשוב קצת על מה שאמרתי לך ואז תבין שזה לא מוסרי מה שאתה עושה." קרא אלסנדרו בנימה עניינית והשאיר את דמיאן לבדו. שהוא הביט עליו בחוסר אונים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך