מאמינה באהבת אמת
סורי שקצר

אהבה מנצחת- פרק 37

סורי שקצר

נקודת מבט קאי:
אני ומור היינו כל זמן אפשרי ביחד, בהפסקה הסתובבנו ואביתר בא אלינו ואמר שהמנהלת רוצה לדבר איתי ועם מור והלך אני ומור נכנסנו למנהלת והיא התחילה לדבר: אז כמו שבטח אמרו לכם שלכיתה י'ב מור לא צריכה להמשיך ואתה קאי תצטרך להתגייס ואני הצלחתי לשכנע את אחד המפקדים הבכירים בצבא שתעשה רק שנה אחת ואין לך איך לצאת מזה, יום טוב. היא אמרה ויצאנו אין לי בעיה להתגייס אבל לבנות יהיה קשה כי גם בטח עומר יתגייס ואביתר יתגייס אז אין אף גבר שנשאר איתם בבית אחרי שיצאנו מהשיחה עם המנהלת מור הלכה בטח ללי ולבר ואני הלכתי לעומר ולאביתר שלחתי להם הודעה לבוא למחששה אחרי חמש דקות שלשתינו היינו שם שלשתינו מיואשים מדליקים סיגריה יושבים על הרצפה תופסים את הראש היה שקט שתי דקות ואז שברתי אותו ושאלתי: תגידו מה עם הבנות?
אביתר: אין לי מושג לי לא מדברת איתי מאז השיחה עם המנהלת
עומר: לי ולבר לא הייתה שיחה עם המנהלת והיא לא מדברת איתי
קאי: מור לא מדברת איתי והכל בגלל שאנחנו צריכים להתגייס שנה הבאה, הם חושבות שלנו זה קל לעזוב אותן ואת הילדים, תגיד מה עם דניאל?
עומר: בסדר מתרגלת מחדש לחיים בחוץ היא גרה איתי ועם בר
קאי: תביא אותה שנראה איך היא גדלה
עומר: אין בעיה אחי רק נראה קודם שהבנות מדברות איתנו. הוא סיים להגיד והיה צילצול אביתר והבנות הלכו הביתה ואני ועומר נשארנו לעוד שיעור אחד וחזרנו הביתה

*אחרי חצי שנה*
נקודת מבט כללית
איתן בן חצי שנה וגם נתנאל מחר יום ראשון הבנים צריכים להתגייס עומר וקאי יומיות חוזרים כל יום הביתה) ורק אביתר נשאר בבסיס בר בחודש שמיני)
נקודת מבט לי:
השעה הייתה שבע בבוקר ואיתן התעורר הוא היה צריך לאכול ירדתי איתו והכנתי לו בקבוק ונזכרתי בהכל מהרגע שלא רציתי אותו ואת ההיריון עד למחר שאביתר עומר וקאי מתגייסים והדמעות ירדו אחרי חצי שעה איתן סיים לאכול ונרדם הייתי עייפה אבל נשארתי למטה כשהוא על הידיים שלי ואז קאי ירד מנסה לקרוא את ההתנהגות שלי ואז הוא מתחיל לדבר:
קאי: מה קורה לי? שאל בלחש
לי: בסדר. עניתי בלחש בקול צרוד וחנוק מדמעות שמתחדשות
קאי: את לא נראית ככה מה קרה?
לי: באמת כלום אני צריכה קצת זמן לבד. אמרתי עם דמעות והוא ישר חיבק אותי
קאי: יהיה בסדר. לחש
לי: איך יהיה מחר שלושתכם מתגייסים ואביתר נמצא בבסיס סגור ובטח יוציאו אותו למלחמות ואני מפחדת לאבד אותו. לחשתי עם דמעות
קאי: יהיה בסדר אני מבטיח לך, חוץ מזה אני ועומר פה איתך ואריאל פה דיברנו במקרה בסופר הוא אמר שהוא עושה את כיתה י"ב. אמר תוך כדי לוקח ממני את איתן


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך