מאמינה באהבת אמת
מרתון לכבוד החג: 3 פרקים

אהבה מנצחת- פרק 40

מרתון לכבוד החג: 3 פרקים

ידעתי שאני הולכת להוציא הרבה מתחים היום לדבר על הכל מהתחלה ועד הסוף מאז שנכנסתי להיריון של איתן ועד הריב שלי עם אביתר היום
עומר דפק שמתי את איתן אצל קאי שיהיה איתו לא יכולתי לראות את אביתר מהצהריים לא דיברנו ואני גם לא אתפלא עם מחר הוא יחזור לבסיס למרות שאמרו לו שהוא יכול להיות בבית כמה שצריך, עומר לקח אותי לריצה קצרה ואז נכנסנו לאיזה סטודיו בכל הריצה לא דיברנו באמצע הסטודיו עמד שק אגרוף שמתי ככפות ואז עומר אמר: תוציאי את כל מה שיושב עלייך כל כמה מכות בשק תעברי לנושא אחר
אני שונאת את אביתר על איך שהוא דיבר עליי היום, אני לא מאמינה שהוא השאיר אותי לבכות לבד בסלון אפילו חיבוק לא בא לתת לי, אני לא מאמינה שהוא רב איתי כי הוא רוצה עוד ילד והוא לא אמר הוא רב איתי כי הוא הבין מקאי שאני רוצה עוד ילד ולא אמרתי לו את זה אני שונאת את זה שהוא בצבא ואני שונאת את זה שאתה וקאי בצבא ומעצבן אותי שלא משנה מה הוא רב איתי ומעצבן אותי שקאי בקושי מדבר איתי ואני לא יודעת למה מעצבן אותי שאתה לא גר איתנו יותר מעציב אותי שאני לא רואה את מור ואת בר ואת דניאל יותר מידי מעצבן אותי פשוט מעצבן אותי. אמרתי הכל בעצבים ונפלתי על הרצפה מרוב התמוטטות עצבים הדמעות חנקו אותי כאב לי לא פיזית נפשית, ישר עומר בא לחבק אותי המשכנו בהליכה וחזרנו הביתה בשעה עשר, נכנסתי להתקלח ולישון באמצע הלילה איתן בכה אז קמתי אליו הוא אכל ושמתי אותו לידי רציתי להרגיש את אותו את זה שמקבל אותי כמו שאני את זה שיום אחד אני יתחיל לחנך. קמתי בשעה שבע מהשעון מעורר של אביתר והוא עדיין נחר לא רציתי לדבר איתו אז ביקשתי מקאי שיעיר אותו הכנתי לי קפה והוא בא מאחורי ולחש לי: אי אפשר להמשיך להתנהל במצב הזה לא הגיע הזמן שנשלים? ואני הגבתי חזרה ברוגע: הגיע הזמן שתפסיק לריב איתי על כל דבר. סיימתי להגיד והוא סיבב אותי אליו ונישק אותי נשיקה רטובה שלוש דקות היינו רק בתוך הנשיקה, כששמתי לב שהוא עם המדים של הצבא עצרתי את הנשיקה והדמעות שוב חנקו את גרוני ולחשתי לו: זהו אתה חוזר?
אביתר: אני רואה שאת בסדר ואני לא רוצה סתם להישאר ונריב בואי פשוט נעביר את השנה הזאת וזהו. הוא אמר הלחש ודמעה בוגדנית אחת זלגה במורד הלחי הוא ניגב לי אותה וליטפתי לו את הזיפים הוא רק בן 17 וחצי ויש לו זיפים אני אוהבת אותם יש לו גם שרירים אז כל חולצה יפה עליו במיוחד המדים של צהל עושים אותו יותר סקסי ממה שהוא, הוא נשק לי על הלחי ולחש: אני אוהב אותך ואני בחיים לא יעשה משהו שיפגע בך תתעודדי שבוע הבא אני חוזר…הוא סיים ולחשתי לו: אני יודעת אני אוהבת אותך. סיימתי לומר והתנשקנו שוב, הוא נפרד ממני ומאיתן ויוצא מהבית משאיר ילדה קטנה ומבולבלת לשמור על תינוק קטן וחמוד בשעה שבע בערב עומר התקשר אליי וסיפר לי שהוא מצא לי קמפיין להלבשה תחתונה ושהם צריכים דוגמנית ושהוא הראה להם תמונות שלי והם רוצים שאני ידגמן להם.
עבר שבוע ובכל השבוע הייתי בצילומים היה ממש כיף ובעיקר מעייף, אני ואביתר דיברנו פעמיים ועדיין לא הספקתי לספר לו על הקמפיין רציתי לספר לו שהוא מגיע.
יום חמישי השעה שבע וחצי בבוקר מור מתקשרת אליי ומבקשת שאני ישמור על נתנאל כמובן שהסכמתי, בדיוק באמצע השיחה שמעתי דלת נפתחת אבל לא התייחסתי לזה ואז אביתר צעק לי מלמטה עצבני: לי! רדי עכשיו! ירדתי וישר קפצתי עליו בנשיקה אבל הוא הזיז את הראש כשהסתכלתי עליו ראיתי מבט כועס וקצת מאוכזב אז זזתי, התיישבתי לידו ולחשתי לו: התגעגעתי… והוא רק ענה: התאכזבתי… העניים הפכו לאדומות, הדמעות איימו לצאת אבל לא רציתי לא מולו קמתי ללכת ווהוא עצר אותי, משך לי את היד וסיבב אותי אליו לא היינו קרובים אבל גם לא היינו רחוקים, לחשתי לו בקול שבור: תעזוב אותי…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך