אהבה מנצחת- פרק 41

תהנו

אביתר: קודם תסבירי לי. אמר עצבני
לי: להסביר לך מה? למה אני מתגעגעת או שרגע תן לי לנחש… למה יש תמונה שלי בעיתון ואתה אפילו לא מוכן לפרגן לי על זה?! הרמתי עליו את הקול עדיין קרובה לבכות והעצבים שלו מרגע לרגע עולים
אביתר: תסבירי לי למה את צועקת עליי ולמה יש תמונה שלך בעיתון ואפילו לא דיברת איתי על זה! הוא צעק באותו רגע בלי לחשוב פעמיים העפתי לו סטירה ויצאתי מהבית, ישבתי על הספסל והתחלתי לבכות עד ששמעתי קול מוכר מאחורי הסתובבתי זה היה אריאל הוא התיישב לידי והתחיל לדבר: לי מה קרה?
לי: אכזבתי אותו. לחשתי
אריאל: תספרי לי מהתחלה. אמר מבולבל ולא מבין
סיפרתי לו הכל מהתחלה ועד עכשיו וכל מה שהוא אמר היה: ואו… לכי דברי איתו, אתם לא תוכלו8 להישאר ככה
לי: אין לי על מה לדבר איתו… המשכנו לדבר עוד חצי שעה וחזרתי הביתה, התקלחתי ומור באה היא וקאי יוצאים למשהו מהצבא או משהו לא ממש התעמקתי בזה זה לא מעניין אותי הכנתי לי ול0אביתר 0ארוחת ערב לא דיברנו עד הרגע שהוא בא מאחורי כשהכנתי סלט וחיבק אותי ניסיתי להשתחרר אבל הוא לא נתן לי הוא כמובן חזק יותר ממני בסוף גם התייאשתי ולחשתי לו: מה אתה רוצה? והרגשתי איך הוא מתעצבן ואז הוא לחש: אותך. אמר בקול סקסי , הוא סיבב לי את הפנים וכאב לי התחלתי לבכות וצעקתי תוך כדי: אתה מכאיב לי! מה נכנס בך היום?! ובדיוק נתנאל בכה, הוא שיחרר אותי והלכתי אליו, לחשתי לו שאני חייבת לו והוא הפסיק לבכות הרדמתי אותו שוב על הידיים ונכנסתי איתו לחדר לא הייתי מסוגלת להיות לידו ואז שמתי לב שיש ליד המיטה בקבוק של אלכוהול והבנתי שהוא שיכור אף פעם לא ראיתי אותו שיכור אז ישר בלי לחשוב פעמיים שמתי את נתנאל בלול ומשכתי אותו למקלחת אפילו לא הורדתי לו את הבגדים וקילחתי אותו ממש כמו ילד קטן אבל לא הייתה לו שליטה על עצמו הוא בחיים לא היה עושה לי את זה אני מכירה אותו פתחתי לו את המים הקרים רק זה עובר אחרי עשר דקות הוצאתי אותו והוא החליף בגדים המשכתי להכין את האוכל לפחות חשבתי שזה מה שאני יעשה ונתנאל שוב בכה מור אמרה לי שהוא בוכה הרבה לאחרונה אז שמתי אותו במנשא זה הרגיע אותו גם ככה יכולתי להמשיך להכין אוכל ושוב אביתר באוחיבק אותי הפעם פחות חזק הפעם זה לא כאב לא היה לי כוח אליו אז הזזתי אותו ממני כבר מהבוקר אנחנו לא מדברים זה מפריע לי אבל אני לא מסוגלת ואז הוא מלמל אבל שמעתי הוא אמר: אני מצטער, ושוב הדמעות ירדו כאב לי כלכך כאב לי הוא ראה, הוא שם לב ואמר: תסתכלי עליי בבקשה, הסתכלתי נותנת לו אפשרות להמשיך לדבר הוא אמר: אני מצטער אני לא יודע מה עבר עליי גם בבוקר וגם עכשיו… עברה דקה של שקט והוא הוסיף: תגידי משהו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך