אהבה מנצחת- פרק 53

תהנו

אחרי חצי שעה נסיעה הגענו הביתה סוף סוף איך חיכיתי… ישר דניאל רצה לראות את לירון שמנו אותה בלול, דניאל הלכה לראות טלויזיה ואני ועומר התחלנו לדבר על היום בערב:
עומר: מאמי…
בר: מה? אמרתי מותשת
עומר: לא משנה לכי לישון
בר: נו מה אל תעצבן אותי
עומר: סתם רציתי לגעת עם זה בסדר מבחינתך שאני ילך היום בערב אבל לא משנה אני נשאר.
בר: תעשה מה שבא לך לא מפריע לי. אמרתי ושיקרתי זה כן מפריע לי פשוט לא היה לי עוד כוח לדבר רציתי ללכת לישון, שמתי לי שעון מעורר לשמונה וחצי למרות שאני יודעת שלירון תעיר אותי לפני והלכתי לישון.
נקודת מבט אריאל:
אז ככה: אני ולי קצת התרחקנו למרות שזה לא ממש מפריע לה נראלי, אני ואנט התחלנו להתקרב… אתמול התנשקנו ועכשיו אנחנו חברים בערך, לי תמיד אמרה שהיא סוג של זונה אבל זה רק מה שהיא משדרת היא לא באמת כזאת עם מכירים אותה לעומק היא ולי אפילו יכולות להסתדר השעה הייתה רק שבע וחצי החלטתי שאני חייב לדבר עם לי הרבה זמן לא דיברנו ואנחנו צריכים להשלים פערים, שלחתי לה הודעה והיא לא ענתה… אין הילדה הזאת מסוגלת לישון לקום עוד שעה ואז להתבכיין שהיא לא נרדמת בלילה.
נקודת מבט לי:
השעה הייתה רק שבע חמישים יש לי עוד 40 דקות לישון אבל אני לא מסוגלת, קמתי כי יש לי בחילה, אחרי דקה הלכתי להקיא לא נכנסתי לחדר אמבטיה אצלנו כדי שאביתר ואיתן ימשיכו לישון אז הלכתי להקיא בשירותים שבקומה הראשונה נראלי שקאי היה בסלון כי הוא ישר בא אליי והרים לי את השיער, שטפתי פנים וישבנו ביחד, הוא הביא לי כוס מים ודיברנו:
קאי: מה יש לך?
לי: בטח אכלתי משהו מקולקל יום וחצי זה עובר…
קאי: לי אני מכיר אותך לא מהיום ולא עשו אותי אתמול מה יש לך? אמר והדגיש את כל שלוש המילים האחרונות ואז הוא הוסיף: אני יודע שאת יודעת ועם את לא אומרת לי מה יש לך אני ילוקח אותך לעשות בדיקת דם ואני אדאג שהתוצאות יגיעו אליי ואת יודעת שאני מסוגל אל תנסי אותי!
לי: אני לא חייבת לך כלום תפסיק לחשוב שאתה כמו אמא ואבא שלי נמאס לי מזה! צעקתי עליו מסכן הוא לא עשה כלום
קאי: הבנתי לבד אל תגידי לא צריך וחבל שאת לא מספרת לי לבד.
לי: מה בדיוק הבנת דוקטור? אמרתי בציניות
קאי: שאת שוב בהריון, מזל טוב אחותי ופעם הבאה שאת נדפקת תנסי לא להיכנס להריון לא כל פעם צריך להביא עוד ילד… אמר עצבני כשכל מילה פוגעת בי כמו סכין לקחתי את הטלפון נכנסתי לפייסבוק ושיניתי סטטוס ל: 'מילים לא עולות כסף, אבל מה שמילים יכולות להרוס שום כסף בעולם לא יכול לתקן…' ותייגתי את קאי, אחרי שתי דקות כבר היו תגובות כמו: 'מי פגע בך?!' וכאלה היו מלא לייקים ואז קיבלתי התראה חדשה: קאי סמית' עדכן את הסטטוס שלו: 'דממה זה לא מחסור במילים, אלא עודף במחשבות…' וככה זה המשיך אני רשמתי: 'בן אדם שבאמת יש לו ביטחון עצמי לא נותן לשום הערה עלובה לפגוע בו ובערך שלו..' וככה גם קאי המשיך: 'מי שאוהב באמת- על הרע סולח ואת הטוב לעולם לא שוכח…' התגובות והלייקים רק עודדו אותנו להמשיך אבל אני רציתי רק לסיים עם זה אז שיניתי סטטוס פעם אחרונה ורשמתי: 'יש אנשים שאתה סולח להם, לא כי באמת סלחת… אלא כי חשוב לך שהם יהיו חלק מחייך… ערב טוב יפים שלי- ערב עם חדשות מעולות רק חבל שמי שחולק את הדם שלי לא מאושר מזה בדיוק כמוני' כמובן שהתכוונתי להריון וכמובן שהתכוונתי לקאי, בלי לשים לב עברו 40 דקו והלכתי להעיר את אביתר 10 דקות לקח לי להעיר אותו אין הוא פשוט פדלאה! כבר מכל הצעקות שלי להעיר אותו איתן קם והתחיל לבכות הרמתי אותו וצעקתי לאביתר: עם אתה לא קם עכשיו אני מביאה קרח ואתה יודע שאני מסוגלת פשוט תקום אני צריכה להתארגן.. עוד חצי שעה צריכים להיות פה אנשים תקום! אני צריכה שתיקח ממני את איתן אני צריכה להתקלח! ברגע שסיימתי לצעוק הוא קם נתתי לו את איתן והתחלתי לבחור בגדים החלטתי ללבוש חולצת בטן שחורה עם שרוולים ארוכים וחצאית ארוכה נופלת בצבע כחול רויאל עם כפכפי הוואינס בצבע שחור, נכנסתי להתקלח ואחרי חמש דקות יצאתי והתחלתי להתלבש ולהתאפר בקטנה באמצע אביתר נכנס והתחיל לדבר איתי:


תגובות (2)

ואוו כל כך המשך

31/05/2016 05:26
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך