מאמינה באהבת אמת
סורי שיצא קצר

אהבה מנצחת- פרק 54

סורי שיצא קצר

מרתון 3\1
אביתר: חיים שלי מה זה כל ההתראות בפייסבוק מה היה לך דחוף לשנות כלכך הרבה פעמים סטטוסים גם את וגם קאי?
לי: תסתכל מה הסטטוסים שרשמנו ותנסה להבין
אביתר: אין לי כוח פשוט תגידי לי עם ממש חשוב או שאפשר להסתדר בלי לקרוא…
לי: תקרא רק את האחרון שלי. אביתר מלמל את הסטטוס שלי ואמר: אוקי אז הבנתי שרבת עם קאי כי תייגת אותו בסטטוס הראשון שהחלפת, עכשיו על מה בדיוק רבתם?! ואיזה חדשות מעולות יש?!
לי: קמתי להקיא מקודם וקאי היה בסלון, לא שמעת כי הקאתי למטה, הוא בא אליי ותחלנו לדבר והוא אמר שהוא יודע שאני יודעת מה יש לי ואני פשוט לא מספרת לו אז אמרתי לו שאני לא חייבת לספר לו כלום כי הוא לא אמא ולא אבא שלי והוא אמר שהוא הבין לבד מה יש לי ואמרתי לו בציניות כן דוקטור מה הבנת או משהו בסגנון והוא אמר שהוא הבין שאני בהריון ואמר שלא כל פעם שאני נדפקת אני צריכה להביא ילד וזהו בגלל זה הסטטוס היה שמילים לא עולות כסף אבל כסף לא יכול לסדר נזקים של מילים או משהו בסגנון וזהו התחילה תחרות סטטוסים.
אביתר: אין לך מה להתייחס אליו חיים שלי ואת יודעת שהוא שמח שאת בהריון הוא פשוט לא יודע להביע את זה אל תבכי יפה שלי. אמר כשראה שאני מתחילה לבכות שוב
לי: אני אוהבת אותך. אמרתי בלחש והוא נישק אותי
אביתר: ואני…מת…עלייך. אמר בין כל נשיקה. אחרי דקה של נשיקה התנתקתי ממנו והוא התסכל עליי במבט לא מבין ואני הלכתי להקיא שוב והכל הסתדר לו, אחרי דקה הייתה דפיקה בדלת שלנו, היא נפתחה וזה היה קאי הסתכלנו אחד על השני למשך שנייה והוא התחיל לדבר עם קאי ואני המשכתי להתארגן.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך