מאמינה באהבת אמת
עוד פרק כי אני אוהבת אותך מרתון 3\2

אהבה מנצחת- פרק 60

עוד פרק כי אני אוהבת אותך מרתון 3\2

נקודת מבט אביתר:
לי הלכה עם איתן ליום סידורים אחד גדול ומעייף ואני ניצלתי את ההזדמנות ללכת להתאמן יצאתי וכל המגרשים היו תפוסים עד שהגעתי למגרש 14 שהיה ריק והתחלתי להתאמן. בשלוש וחצי לי התקשרה אליי ובאה לקחת אותי החלפנו כדי שאני ינהג הנסיעה הייתה שקטה, אחרי חצי שעה הגענו לחנייה היא אמרה לי להכניס את הדברים ורצה הביתה בלי להסביר אחרי דקה הלכתי אליה היא הקיאה בשירותים כשהיא סיימה יצאנו החוצה, הכנתי לה אוכל וכמו תמיד היא לא אכלה הכול אפילו לא חצי, מחר יום חמישי איזה באסה ביום ראשון אני צריך לחזור עוד פעם לבסיס, טוב אני במילא חוזר בערב, כן שחכתי לספר העבירו אותי לבסיס פתוח, כל יום אני חוזר הביתה ככה אני גם יוכל להיות עם לי בערב ולישון איתה. נכנסנו לישון בשעה עשר ושוב היא קמה באמצע הלילה, יורדת למטה כדי שאיתן לא התעורר ואני יורד אחריה מחזיק לה את השיער ושוטף לה את הפנים כי היא כבר בלי כוח לזוז, היא התחילה לבכות שוב ואני לא מבין איך נשאר לה עוד מה להוציא, היא בכתה והתחלנו לדבר תוך כדי:
אביתר: מה יש חיים?
לי: כואב לי… אמרה עם בכי וייאוש
אביתר: איפה?
לי: כל הגב
אביתר: בואי נעלה אני ישים לך משחה?!
לי: תעלה אני ייקח כדור ויבוא. כמובן שחיכיתי לה שהיא תחזור, התחלנו לעלות היא עלתה כמו הילדים הקטנים שלומדים ללכת ועולים מדרגה מדרגה ואני מאחוריה בודק שהכל בסדר כמו מאבטח או מאסף בטיול רק שזה לא ממש טיול עלינו לחדר ונזכרתי באתמול שהיא לא סיפרה לי עדיין על השיחה, נכנסנו למיטה והתחלנו לדבר שוב בשקט כדי לא להעיר את איתן:
אביתר: מאמי בסוף לא סיפרת לי על השיחה מאתמול בלילה מה קרה?
לי: ההורים שלי…. הם נקלעו לתאונה ומתו… אמרה מחזיקה את הדמעות מתאמצת לא לבכות שוב ואני אין לי מה להגיד אז רק חיבקתי אותה שלא תרגיש לבד כי היא לא לבד וככה נרדמנו מחובקים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך