Lera_love
היוש XD

נו מה דעתכם ?? חוחוחוחוחו תגיבו :)
אוהבת♥

אהבה משולשת ♥ פרק-1

Lera_love 09/08/2012 2680 צפיות 7 תגובות
היוש XD

נו מה דעתכם ?? חוחוחוחוחו תגיבו :)
אוהבת♥

"אוף הוא כזה חמוד" אמרתי בקול מאוהב. "אוח ג'סי הוא לא שם אליך!" אמרה ליסה.
"ליסה צודקת." אמרה בקי. "את תמיד מצדיקה אותה." אמרתי בציניות. "יופי,מצחיקה." גיחכה בקי.

אוי שכחתי להציג את עצמי.
אני ג'סי (ג'סיקה) אני בת 15 אני בכיתה ט',אני מאוהבת עד מעל הראש בטומס הוא בא מארגנטינה והוא יופי מהלך.
ליסה ובקי אלה הן החברות הכי טובות שלי

"ג'סי בואי תצטרפי אלינו לקבוצת המעודדות!" אמרה בקי. "לא,זה שטחי." אמרתי והסתכלתי על ציפורניי.
"שמעתי שטומס הצטרף לנבחרת הפוטבול." אמרה ליסה. "OMG יש טפסים להרשמה!? משו!? בואו עכשיו!!" אמרתי ותספתי בליסה ובקי ורצתי למזכירות.
"היי ג'סי." אמר טומס. "לא יכולה לד'בר עכשיו!" צרחתי. 'רגע מה!?' חשבתי לעצמי.
-ריצה אחורה-
"הוו היי טומס..בקשר למקודם..אהה זה סתם נלחצתי.." גימגמתי והסמקתי. "טוב נדבר." אמר עם חיוך כובש.
"תהרגו אותי בנות!!" "למזכירות!" צעקה בקי.
"ויקי,אני רוצה להיות בקבוצת המועדדות." "אני מצטערת,אין מקום.ולמה נכנסת בלי לדפוק?!"
"תודה על הטופס בובה,נתראה צ'או." אמרתי וקרצתי לה ורצתי לאימון .
"איך השגת?" שאלה ליסה בהפתעה. "כן,אמרו שאין מקום." אמרה בקי.
"אתן לא סומכות עלי?" אמרתי עם פרצוף עצוב. "אוי הנה שוב פעם היא הסתבכה!" אמרו ביחד.
"אלה החברות שלי." חיבקתי אותך.

"מה קרה ג'סיקה,החלת להצטרף למעודדות?" שמעתי את לקסי הסנובית שנמרחת על כול הבנים.
"חה." גיחכתי. "הנה רקסי באה." אמרתי ובקי וליסה צחקו. "קוראים לה ליאן!" התעצבנה לקסי.
"מה שתגידי." אמרתי בקול מתמשך.
"טוב בואו נתחיל באימון,אני מזכירה לכן בנות בעוד יומיים יש לפנתרים משחק חשוב!" אמרה לקסי שהייתה ראש קבוצה.
"אני לא מאמינה שאני שאני יראה כול הזמן את טומס!" התרגשתי. "תפסי מרחק בובה-הוא שלי." אמרה לקסי בקול סנובי. "חכי עד שהוא יכיר אותי." נפנפתי את שיערי והלכתי לעמוד באחת השורות.

"ואו ג'סי לא ידעתי שאת יודעת לרקוד ככה!" אמרה בקי,אחרי שיצאנו מהשיעור.
"גם אני לא ידעתי בקי,גם אני לא ידעתי." "איזה שיעור יש לכן עכשיו?" שאלה ליסה.
"ממממ…ספרות ולך?" שאלה בקי. "היסטוריה." ענתה ליסה. "ולך ג'סי?" "אממ..ספורט." ליסה ובקי צחקו.
"מה? למה אתן צוחקות?" שאלתי והרמתי גבה. "אוי המאמנת תהרוג אותי!" אמרתי שאני רצה למגרש.
"ג'סיקה!" שוב פעם מאחרת." אמרה המאמנת. "אני..אני מצטערת." גימגמתי.
"טוב,לא משנה..בנות היום יש לנו שיעור עם הבנים." אמרה המאמנת. הבנים נכנסו ביחד עם המאמן שלהם.
"נשחק היום כדורגל." השלים אותה. "אבל זה לא כוחות." אמרה ילדה אחת. "בגלל זה אתם תתפצלו." אמר המאמן.
התחלנו לשחק,ובגלל שאחי הגדול כול הזמן שיחק איתי שהייתי קטנה אז ידעתי לשחק..בערך.
אני זוכרת שבן,בעט את הכדור וזהו.
עם לא הבנתם מיע זה בן אז ככה,הוא האקס שלי לפני שהכרתי את טומס..כן,הוא זרק אותי.
עכשיו אנחנו ידידים מאוד טובים..
"ג'סיקה!!!" שמעתי במעורפל את הקול של..כן את של טומס.
"ג'סי!!!" עכשיו זה היה בן.. קמתי בזהירות ושפשפתי את ראשי. "אני יקח אותה למזכירות." אמר בן והושיט לי יד. "אני יבוא איתו." אמר טומס. "לא מספיק שילד אחד ילך איתה." אמרה המאמנת.
התאכזבתי אבל לא הרגשתי את עצמי.
השענתי את הראש על הכתף של בן והתחלנו ללכת,לא הייתי מסוגלת להמשיך ללכת.
"בן,כואב לי הראש אני לא יכולה להמשיך ללכת." "בואי אני ירים אותך." אמר והרים אותי כמו תינוקת.
"בטי.." אמר בן שנכנסו לחדר של המנהלת. "תקרא לי המנהלת." אמרה. "המנהלת,בטעות בעטתי בכדור וזה פגע בה."
"בשיעור של מי?" שאלה. "היה לנו שיעור מעורבב." אמרתי. "המשחק הזה עוד יהרוג אותכם." אמרה וסידרה את משקפיה.
"אני משחררת אותך הביתה,מה השם שלך?" שאלה המנהלת. "ג'סיקה מקליין." אמרתי.
"הו,כן הבת של העשירים." אמרה וחייכה אלי. השפלתי את ראשי,אני לא אוהבת שמזכירים לי שאני באה ממשפחה עשירה.
"כן.." אמרתי בקול חלוש. "טוב,הנהג שלך יבוא לקחת אותך." אמרה ושוב השפלתי את מבטי.
"לא,לא אני מעדיפה לנסוע באוטובוס." אמרתי. "ג'סי,עדיף שהנהג יבוא לקחת אותך." אמר בן.
"בסדר." מילמלתי..
"ג'סי!! ג'סי!!" שמעתי את בקי וליסה צועקות שבן מלווה אותי למכונית. "מה?" הסתובבתי וצחקתי.
"איפה נעלמת?סיפרו לנו מה שקרה.." אמרה בקי. "עכשיו אני בסדר." חייכתי.. "טוב לשמוע..רגע לא נפרדתם!?" שאלה ליסה שראתה שאני מושענת על הכתף של בן.
"חחחחחחחח,הוא רק מלווה אותי." צחקתי. "אהה..רק מלווה." אמרה בקי בקול עמוק וקרצה.
"תשתקי." נתתי לה מכה במרפק. היא וליסה צחקו והלכו..
"היי ניקולס." אמרתי לנהג שנכנסתי לאוטו. נפנפתי לבן שחיכה עד שניסע.
"אני צריך לנסוע אחרי זה לאסוף את אבא מהשדה תעופה,אניטה בבית,ואני חושב שגם אחיך הגדול.

"דימן,אתה פה?" צעקתי לעבר הבית. "הוא בחדר שלו,עם אוזניות הוא לא שומע אותך." אמרה אניטה ולקחה את התיק בית ספר שלי.
"אניטה אני משחררת אותך אני חושבת שאת צריכה ללכת לחבר הזה שלך." אמרתי בחיוך כי אני והיא כמו חברות.
"או אני לא יודעת…הוא לא החזיר לי תשובה." אמרה ואז הפלאפון שלה צילצל. "עכשיו הוא כן." אמרתי וצחקתי.
"אניטה לכי תבלי איתו אני ידבר עם אמא ואבא." אמרתי וחיבקתי אותה. "תודה תודה,אוהבת אותך." אמרה ונישקה אותי בלחי.

"אבא!!!" קפצתי עליו שראיתי אותו. "ילדה שלי." אמר וחיבק אותי. "אימא!" חיבקתי גם אותה.
"אבא איך היה בלונדון?" שאלתי . "את יודעת שנסעתי בענייני עבודה.." "כן,בטח הבאת מתנות?"
"כן." אמר וחייך. "קחי." פתחתי את החבילה והיו שם פוסטרים של סלינה גומז,הבושם שלה,חולצה ועוד כמה דברים! "אבא תודה!" הוא יודע שאני מתה עליה !
"אימא,אבא אני בחדר."

"ג'סי יש לך אורח." אמרה אימא ויצאה מהחדר. "אורח?" מלמלתי..
"בן?!"


תגובות (7)

זה ממש יפה מחכה להמשך!!

09/08/2012 13:03

חמוווד ><
תשמיכייי :)

09/08/2012 14:23

נראלי אני יעלה בעוד כמה ימים :*

09/08/2012 15:10

זה ממש יפה!!!,
תמשיכי עכשיו!!:)♥♥♥

09/08/2012 23:27

תמשיכי! :)

10/08/2012 04:09

תודה נסיכות <3

10/08/2012 04:20

ממש יפה תמשיכי :)

10/08/2012 05:10
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך