סיפורי אהבה לנערים ונערות
סליחה שזה לא ארוך פשוט לא היה לי הרבה זמן. תגיבו ותדרגו.

אהבה משכרת פרק 6

סליחה שזה לא ארוך פשוט לא היה לי הרבה זמן. תגיבו ותדרגו.

"אוו מיי גוד" צרחתי בטעות…. "אז מה את אומרת?" ג'ון שאל אותי. "כ!ן כן! כן!" הוא שם לי את הטבעת. "שיואוו פאקינג ארבע שנים עברנו ביחד!" "כן! בואי נודיע לשי לניל ולרוני." למחרת קמנו והתארגנו ל"בית העץ הגדול". כן אנחנו עדיין בקבוצה ראשונה… כל עשר שנים עוברים קבוצה. "היוש!!!!" הרמתי את כף היד וכולם ראו את הטבעת חוץ מניל. שלא היה היום. "אומייגד!!!!" צרחה שי. רוני ושי באו וחיבקו אותנו. "רגע!" צעקתי. "זו טבעת הבטחה לא נישואים" אמרתי. "מה אכפת לנו זה עדיין אומר שתתארסו יום אחד!" אמר רוני. ג'ון בא אליי ונישק אותי נשיקה ארוכהההה…. וזה היה חלומי. אלוהים. זו אני או שחם פה? "תקשיבו. אני לא הכי מרגישה טוב אז אל תתנפלו עליי." אמרתי. "ננסה!" פתאום הרגשתי סחרחורת, לא היה לי שיווי משקל. הרגשתי שאני הולכת על חוט דק דק. ואז הכל נהיה שחור… "היא התעלפה!" צעקה שי והתחילה לבכות. ג'ון אמר "הנשמה!" הוא הצמיד את השפתיים שלו לשפתיים שלי והתחיל להתנשף. רוני בא ולחץ לי על החזה. "היא חיוורת!" צעקה שי. "רוני תקרא לאמבולנס! שלא תמות לי פה!" רוני התקשר במהירות לאמבולנס "בואו מהר לחנות "בית העץ הגדול בגבעתיים יש לנו כאן נערה שהתעלפה!" לאחר 5 דקות הם הגיעו עם האלונקה. שמו אותי שם ורצו לאמבולנס. הם ביקשו גם מג'ון רוני ושי לעלות. איך שהגענו לבית חולים שמו אותי בחדר אטום לרעשים. עברו כמה שעות וכבר התעוררתי עם כאב ראש ודיברתי עם הרופאה ד"ר כהן. לאחר מכן היא באה אליהם ואמרה:"בואו היא רוצה להגיד לכם משהו." הם באו אליי ואמרתי: "דיברתי עם ד"ר כהן ומסתבר…. שיש לי סרטן."


תגובות (1)

זה סיפור שלך ?
על החיים שלך כאילו ?
תמשיייכיייייי

23/12/2014 19:50
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך