הסיפור הזה קרה באמת ושאני כותבת את הסיפור החתיכות שנשברו בלב רצו לחזור לחור אבל זה לא הצליח באמת אשמח לקבל תגובות חיוביות בעיקר מקרן ודנה!

אהבה נכזבת פרק 1

27/01/2012 1271 צפיות 6 תגובות
הסיפור הזה קרה באמת ושאני כותבת את הסיפור החתיכות שנשברו בלב רצו לחזור לחור אבל זה לא הצליח באמת אשמח לקבל תגובות חיוביות בעיקר מקרן ודנה!

שלום קוראים לי דנה אני לומדת בכיתה ד' מכיתה ב' אני מחבבת מישהו ששמו כפיר כי הוא הוא רזה
רץ הכי מהר חתיך שערו בצבע חום בהיר ראשו בצורת אליפסה טוב אבל זה עדיין כלום אף טחד לא ידע שאני אוהבת אותו חוץ מהחברה כי טובה שלי יום אחד החלטתי שאני יכולה להמשיך לאהוב אותו אבל אם אני לא יעשה אם זה כלום לא יקרה אם זה כלום חמישהי מהכיתה ששמה נוי יש קשר טוב כפיר אבל אינם חברים ביקשתי ממנה שתגיד לכפיר במקומי כי אני קצת היתביישתי ואז גילתי ששני בנות איליי ואופק גם אמרו לו והוא היה צריך לבחור הוא אמר לי כן כמה דקות לאחר מכן אמר לי לא ואז שוב פעם כן ולא עד שנוי אמרה לו שזה מבאס שהוא עושה את זה וככה המצב נשאר עד שיום אחד גלתי שממזמן הוא כבר בחר בנוי לי היה בגוף דבר כבד רציתי לבכות ודברתי לחברה שלי מי היה חבר שלי עכשיו אני פשוט רוצה כזה אחד אפילו לך יש היא הציעה לי את רון הוא באמת חמוד אבל הוא אוהב מישהי אחרת אבל חוץ מזה שהוא בחר מישהי אחרת היתעצבתי כי המישהי זאת איליי אהבה מישהו אחר ופתאום כפיר חבר שלה ואני לא מבינה מה לא טוב אצלי מה אני לא יפה הכתב שלי לא טוב הלב נישאר שבור אי-אפשר להיפטר מאהבה שהיתה אצלך גם עם את מרגישה שאת לא אוהבת מישהו וקדם אהבת עמוק בלב את רוצה אותו והחתיכות של הלב שנשברו נשארות וגם הנזק שנגרם ללב לא עובר אף-פעם!


תגובות (6)

אוקיי, אז ככה. בגלל שזה הסיפור הראשון שלך וממש לא בא לי שתפסיקי אני אנסה לומר לך את זה בצורה הזאת:
יפה מאוד!! כל הכבוד על האומץ לכתוב. כל הכבוד באמת!
עכשיו, בגלל שזה סיפור ראשון זאת ההזדמנות להתקדם. אני מקווה שלא תעלבי מההערות הבאות:
א. חוץ מזה שהוא חתיך, ראש אליפסה ושיער חום, יותר תיאורים על כפיר ובכלל על דנה מאוד יעזרו לדמיין את הסיפור. למעשה אני לא יודע כלום על דנה.
ב. אנטרים. כאשר עוברים לרעיון חדש תעשי אנטר, זה מקל על הקריאה וככה אנשים שרואים את הכל קצר ומחובר לא קוראים את זה, בעוד שעם אנטרים כן יקראו את הסיפור.
זאת טעות שכולם עושים, ולכן תנסי לחשוב שאת הקורא, ותסתכלי על הסיפור. את לא יודעת שום מידע יותר ממה שנכתב בסיפור. תיאורים גם מושכים את הקורא, מאריכים את הסיפור וגם נותן לקרוא יותר מידע מה שיעזור לו לדמיין את זה ויגרום לו לרצות לקרוא גם את הפרק הבא.
בהצלחה!!

28/01/2012 00:17

שלום לכותבת,
אני חושבת שיש לך הרבה דברים שאת חייבת לשפר בקטע הזה לפני שהוא יחשב לסיפור של ממש.
קודם כל: תוסיפי סימני פיסוק. הסיפור שלך היה פשוט בלתי אפשרי לקריאה, בגלל שאין בו סימני פיסוק.
נסי להוסיף תארים, כדי להעביר בצורה נוחה את העלילה.
בקיצור: תעברי מחדש על הסיפור הזה, בגלל שאני חושבת שיש דרכים יותר טובות להעביר את זה. אם את זקוקה לעזרה: אני פה.

ממני, ליסה.

28/01/2012 02:21

איזה מיסכנה אני מכבה שקפיר יומר לך בסוף כן.
טוב אני יודעת את זה אני החברה הכי טובה שלך וסירט לי את זה ליפני כמה שנים,
וחוץ מיזה מה שכתבת מאוד יפה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:)

28/01/2012 09:33

דנה, את כותבת מעולה! יש כמה דברים שצריך לתקן, אבל הם יתוקנו יחד עם כל סיפור שתכתבי.
ממני (כמו שציפית),
קרן.

28/01/2012 13:14

דנה כפיר כותבים עם כ'! ותודה על התגובות אני ינסה ליישם אותם

29/01/2012 07:01

זה המיקרה בידיוק שלי!
גם אני מאוהבת מכיתה ב' בילד ועכששיו אני בכיתה ד'!

06/07/2013 02:44
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך