אהבה נרדפת פרק 2

29/08/2011 699 צפיות 2 תגובות

"אמללל'ההההה " כל כל נבהלתי הבנתי שהאיש הזה לא יפסיק לרדוף אחרי עד שהוא יתפוס אותי אבל אני עדיין לא יודעת מה עשיתי לו ועכשיו אני תוקעה לבד בחושך בלי אף אחד אימא לא עונה לי רציתי לבכות אבל אז האייפון שלי צילצל .
"הלו ? "
"השתגעת ?? את יודע שאני בראיון עם ראש הממשלה למה את מתקשרת ומתקשרת ?? "
"סליחה אימא "
"מה רצית?"
"את יכולה לקחת אותי חזרה הביתה ?"
"טוב איפה את נמצאת ? "
"אני נמצאת ברחוב ההדרים 13 "
"טוב עוד 5 דקות ואני שם "
"טוב אימא ?"
"מה ?"
"אני אוהבת אותך ותודה "
"גמאני אוהבת אותך ובבקשה "
אחרי 5 דקות אימא שלי הגיעה כל כך רציתי לספר לה מה קרה היום עם האיש הזה נכנסתי לאוטו החמים של אימא .
"אימא את לא מאמינה מה קרה לי "
נו ספרי עם זה היה כל כך דחווף שהתקשרת אלייי באמצע פגישה אם ראש הממשלה שאני כותבת עליו לעיתון "
" אני היום…"
פתאום חשבתי שאם אני אספר לה אז המשפחה תסתבך וזה אז החלטתי לא לספר לה כדי שזה לא יסבך אותה ואותי .
"מה ?"
"אני רצתי כל היום עשיתי הליכה כל כך טובה אבל זה שיעמם וכמעט איבדתי את ההכרה בגלל זה התקשרתי ."
הדבר היחיד שהציל אותי שהיא האמינה לי זה שהייתי עוד כולי זיעה מכשברחתי מהאיש הזה .
"הבנתי ."
כשהגענו הביתה עליתי ישר לחדר וישר הלכתי להתקלח אחרי המקלחת הלכתי לחדר לפני הארוחה .
"סהר ישלך טלפון "
"טוב אני יורדת דקה תגידי שאני מתלבשת ."
"טוב "
אחרי שהתלבשתי רצתי לטלפון .
"הלו?"
"היי תקשיבי אני חייב לדבר איתך אז מחר בשעה 5 נתראה בקפה ."
"סבבה אוהבת אותך ."
גמאני אותך ."
בארוחת הערב אמרתי לאימא שאני הולכת מחר לקפה והיא כמובן הסכימה .
אז כבר היה מאוחר והלכתי לישון כל הלילה לא נרדמתי וחשבתי על האיש שרדף אחריי מה יקרה לי ? מה הוא יעשה לי ? .
ואז מרוב דאגות נרדמתי .
-בקפה-
כשהגעתי לקפה בן לא היה אז חיכיתי לו .
ואז אני רואה בצד השני של הרחוב את האיש שרדף אחריי…….


תגובות (2)

תמשייכי D:

03/09/2011 16:58

טוב :)

04/09/2011 19:03
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך