אהבה עד סוף החיים פרק 2

01/09/2011 775 צפיות תגובה אחת

פשוט לא האמנתי !
ג'וש , הילד הכי חתיך בעולם והכי מקובל בשכבה מתקשר אללי !!!
לא ממש שמעתי מה הוא אמר אבל פשוט הנהנתי ואמרתי כן, בסדר. לא ממש הבנתי למה הסכמתי אבל אחרי יומיים בעשה 15:00 שמעתי צלצול בדלת. לא ציפיתי למישהו שיבוא בשעה כזאת או משיהו שבכלל בא אליי , חוץ מאימא שלי אחרי העבודה וקייטי.
פתחתי את הדלת ופשוט לא האמנתי.
ראיתי את ג'וש עומד בפתח הבית שלי !! האם אני חולמת ? לא נראלי כי כשניסיתי לעקוץ את עצמי הכאבתי למקום שבו מזריקים לי.
הוא התחיל לדבר :
"היי , אלי , אני שמעתי על מה שקרה לך ו .. "
אני לא מאמינה שקייטי סיפרה לג'וש על מה שקרה לי ! היא היחידה שיודעת את הסוד ואת המחלה. אני חייבת הסבר ממנה בדחיפות.
" קייטי סיפרה לי על מה שקרה לך ועל למה את לא מגיעה לבית ספר כבר שנה שלמה. אני מאוד מצטער בעניין הזה אז אני רוצה לדעת איך לעודד אותך." כל-כך הרבה דברים קרו בכל-כך קצת זמן. אז פשוט הזמנתי אותו לבית.
אבל איך שכחתי !! לולי הכלבה שלי לא רגילה לאנשים זרים. היא חייבת לקפוץ ולנבוח עליהם בלי הפסקה. אבל ג'וש פשוט ליטף את לולי וכן, ישלו כוחות קסם, הוא הרגיע את לולי. אני בחיים לא הצלחתי או אצליח להרגיע אותה !! אז איך הוא הרגיע ? אין לי מושג.
נתתי לו מיץ לימון לואיזה, המיץ האהוב עליי, ועוגיות שאפיתי לבד. פשוט משעמם לי בבית כי אני לא בבית ספר או בכל פעילות אחרת אז הכנתי עוגיות. ג'וש אמר שהעוגיות יצאו מאוד טעימות ושלימון לואיזה זה המיץ האהוב עליו. אני לא מאמינה שיש לנו משהו במשתוף ביחד ! מיץ לימון לואיזה זה קצת מטופש כשחושבים עלזה.
בכל מקרה, אני הסברתי לו שהתחיל לגדול לי איזה שהיא בלוטה בגרון ואימא שלי התחילה לדאוג וזימנה אותי לבית חולים וגילו שיש לי , כן , סרטן. אני עד עכשיו לא ממש יודעת איזה סוג , אני אגלה בקרוב.
וככה התחילו הטיפולים ושלא הלכתי לבית הספר כבר הרבה זמן ובגלל זה אני .. קירחת.
טוב ישלי ממש קצת שערות כמו אצל זקן מכוער. אבל אז נפלט לי , כי אני לא יכולה בלי לסתום את הפה , שאני פשוט מאוהבת בו ושהוא כל-כך חתיך !
וראיתי שהעיניים שלו התחילו לגדול בהגזמה
וקרה משהו שלא ציפיתי שיקרה לי.


תגובות (1)

תמשיכי דחוווווף קרדיט לי יותר נכון קרדיט ללולי (הכלבה שלי ) חח תיארת אותה בדיוק כמו שהיא באמת מטומטמת חחח והלימון לואיזה זה המשקה שאת תמיד שותה אצלי חחחחח :)

07/09/2011 16:00
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך