היי :) זה הסיפור הראשון שאני כותבת אני אשמח אם תקראו ותכתבו לי הערות, בקשות וכאלה ... מקווה שתאהבו ♥

אהבה עוברת דירה ♥פרק 1♥

24/07/2013 1531 צפיות 4 תגובות
היי :) זה הסיפור הראשון שאני כותבת אני אשמח אם תקראו ותכתבו לי הערות, בקשות וכאלה ... מקווה שתאהבו ♥

היי קוראים לי איימי ואני בת 16 וחצי. יש לי אחות קטנה בת 8 שקוראים לה אליס, שני הורים וכלב קטן וחמוד בשם פלאפי.
החיים שלי פשוט נוראיים, עושים עליי חרם,אבא שלי מרביץ לי ואני פשוט שונאת את עצמי.
הדבר היחיד שאני טובה בו זה הלימודים. אין לי חברים ואין לי מה לעשות בחיים אז יש לי זמן ללמוד כמעט כל היום. אני גם דיירקשנית, הם שינו לי את החיים, הם עוזרים לי להתגבר על הקשיים וברגעים הקשים אני כל הזמן שומעת שירים שלהם ונרגעת הם פשוט מדהימים <3

עוד בוקר רגיל שהלכתי לבית הספר, כולם ירדו עליי,קיללו אותי וכאלה….כרגיל….כבר אין לי כוח לזה נמאס לי כבר, כל יום מחדש, פשוט לא יכולתי יותר הלכתי לפינה הייתי לבד והתחלתי לבכות..:,(
בחיים שלי לא בכיתי ככה. פתאום מישו ניגש אליי, הוא שאל אותי ״מה קרה״? לא עניתי, הוא סיפר לי שקוראים לו מייקל ושהוא בן 17, לאחר מכן סיפרתי לו שלי קוראים איימי ושאני בת 16 וחצי. ״עוד לא סיפרת לי מה קרה״ הוא אמר, סיפרתי לו בדיוק במילים האלה:״החיים שלי הרוסים, עושים עליי חרם, אבי מכה אותי, מקללים אותי, יורדים עליי ושכבר אין לי כוח לזה כל יום אני באה לבית ספר וזה אותו דבר ואז שאני חוזרת הביתה זה ממשיך..:/ אני פשוט סובלת! פרצתי בבכי חזק עוד יותר.. לפתע הוע ראה את הפצעים שעל היד שלי..כן זה מאבא שלי..:((( הוא שאל אותי אם זה הילדים עשו וספרתי לו שזה מאבא שלי.. ״אני יכול לעזור לך״ הוא אמר, ״איך?״ ״לפני כמה שנים, גם עליי עשו חרם״ אמר מייקל. ״רק בגלל שרבתי עם הילד הכי ״מקובל״ בשכבה הוא הסיט את כולם נגדי ומיד כל השכבה עשתה עליי חרם, כולם חוץ מילד אחד, נהיינו החברים הכי טובים והשכבה ראתה שזה כבר לא מפריע לי והפסיקה עם החרם.״ אני ואת נוכל להיות ביחד ואולי זה יעזור והם יפסיקו..״. ״ומה לגבי אבא שלי?״ שאלתי, ״אני מציע שתחכי קצת ואם הוא לא יפסיק תדברי עם המשטרה זה לטובתך! ״המון תודה, אולי אתה רוצה לבוא אליי היום בערב?״ ״בשמחה! היום בשש מתאים לך?״ ״כן״,עניתי. ולפתע הוא שאל:״את רוצה אותי ש…..נהיה…שנהיה חברים?״.

"נחכה אם זה קצת…כבר אכזבו אותי הרבה בחיים וגיליתי שאנשים שונים ממה שחושבים שהם אז…סליחה"
"זה בסדר! אני מבין אותך לגמרי..אז נפגשים בשש?" "כן מעולה" בייי! נפרדנו אחד מהשנייה.
ואוו אני מאוהבת ♥♥♥ אבל צריך להיזהר עם אנשים כי לפעמים הם לא מה שחושבים שהם..אוף הלוואי שהיה לי עם מי לדבר על :(.
הגעתי הביתה וכמובן שהכנתי שיעורים, אכלתי ושמעתי וואן דיירקשן, שירים שמחים כי הרגשתי שיש לי משהו טוב בחיים :) . השעה הייתה כבר חמש ואמי אמרה לי לשמור על אחותי הקטנה,אליס,כי היא ואבא צריכים ללכת להופעה או משהו כזה, לא ממש אכפת לי, התקשרתי למייקל ושאלתי אותו אם הוא רוצה שנפגש ביום אחר אבל הוא אמר שהוא יבוא כמו שקבענו ושהוא ישמח להכיר את אליס!
הוא באמת בא דברנו צחקנו ובסוף הסכמתי שנהיה חברים ♥ בסוף הערב החלטנו לראות ביחד סרט ובסוף התשקנוו ♥ זה היה כזה רומנטי היה מדהים זאת הפעם הראשונה שאני מאוהבת ! זאת הרגשה מדהימה ! .
לפני שההורים שלי חזרו מייקל הלך אני בנתיים לא רוצה לספר להם.
כשאבי חזר הביתה הוא הרביץ לי , כמו כל יום, זה כל כך כאב שאת כל הכיף של היום הזה כבר שחכתי,
חשבתי על מייקל, ורציתי להתקשר למשטרה, הרמתי את הטלפון חייגתי 100 ניסיתי שאבי לא ישים לב אבל פתאום…


5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך